srijeda, 19.06.2024.

MSN i Bing

U više navrata sam vodio razmjene učenika u Neuss, grad prijatelj Rijeke i bio smješten u različitim obiteljima. Upamtio sam detalje boravka samo u jednoj, stanovao sam u kući na periferiji, vozili su me ujutro do škole, cijeli dan bi bio organiziran i navečer bih dolazio prespavati. Bio sam smješten na katu, koji je cijeli bio moj, s veceom i kupaonom, kompletno opremljen, tu im je živjela kći, dok nije odselila. Doručkovali smo zajedno, ponekad bismo popili par piva dolje kod njih. Doručak je bio carski, pitali su me unaprijed samo čaj, kava ili kakao, stcpostotni juice ili nešto cijeđeno, te na koji način preferiram jaja, može i sirova, svako jutro dobivaju nova iz susjedstva. Shvatili su brzo da dajem prednost pljesnivim i neobičnim sirevima, volim schinkenspeck, grčke otkoštene masline i svježu rajčicu, kad se već nudi, nezačinjenu. Sastav velike hladne plate se mijenjao, ali ono što bih konzumirao, drugo jutro bi obavezno bilo nadopunjeno.

Sjetio sam se tih doručaka, svako jutro me na početnoj steanici kompa malo iritira isti princip,kako sam od škole dobio laptop za korištenje, mogao sam izabrati, koji ću glavni browser, Chrome me nešto naljutio, pa sam izabrao MS Edge. S tim u paketu sam dobio i famoznog intelektualca Binga i početnu MSN stranicu, koja me najjprije razveselila, mogao sam izabrati portale s kojih ću pratiti novosti i na traci bi mi se redale vijesti dana. Super, ali sad to sve pogoni moćni Bing, koji je veliko zlopamtilo. Kad se pojavila nova stranka BSW bingao sam na tražilici i otvarao sve o njoj. Zatim me zanimao odlomak iz autobiografije, gdje su se seksali Grace i Jim, dobio sam ga. Zanimalo me, pa sam bingao groblje gdje je pokopan naturalist Hauptmann i koja je FKK u blizini, zbog jednog doživljaja kao stipendista, koji sam želio ugurati u post, sve sam dobio i vidi vraga, još uvijek nisam baš zadovoljan. Bing je zaključio jednom za svagda da mi je Sahra Wagenknecht najzanimljivija političarka i ako postoji bilo kakva novost s njom, servira mi je kao prvu, a zbilja mi više nije napeta. Od glazbenih novosti stižu mi zahvaljujući Grace i Jin Oldies, uglavnom vijesti o smrti. Bingao sam i i migrante, kao i parkove u Berlinu, pa mi se servira vijest o curi , koja se sunčala gola do pasa u berlinskom najvećem parku, čekajući na dogovorenom mjestu prijateljicu, te je u blizini raširio ručnik Arapin i skroz se skinuo, nigdje nije objašnjeno kako je bila sigurna prijavljujući policiji, da je bio Arap, srećom prijateljica je brzo došla i on se sklonio iznad u žbunje, gdje se nastavio intenzivnije dirati. Zaključeno je da je CDU došao na vlast obećavajući veću sigurnost u glavnom gradu, a eto što se u prometnom parku događa. Policija se brzo pojavila, ali manijak nije pronađen. Jako me ljuti što je Bing toliki moralist, FK kulturu dovodi u neposrednu vezu sa seksualnim devijacijama, te što toliko očito, zasad bezazleno naivnom logikom, pokušava prodrijeti u ljudske umove. Ali umjetna inteligencija se tek počela razvijati, na nekim područjima postiže već izvrsne rezultate, sreća da joj je ljudske psiha zasad još nedokučiva, kao i meni uostalom ;)


08:29 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.