petak, 07.06.2024.

Forza Neverin!

Najprije ću vratiti 11 godina staru uslugu. Naime točno u ponoć, uoči izborne šutnje, bili su isto izbori za EU parlament, tad popularni bloger Neverin je objavio post, u kojem uvjerava blogopučanstvo da treba zaokružiti piratsku stranku i mene osobno i da je to jedino mogući, nikako bačeni glas. Bilo mi je to simpatično, iako sam bio realist, osvojili smo preko 2 posto glasova, a ja sam napisao post o blogerskim glasovima, odnosno preferencijalnim, po mjestima u kojima sam dobio, Zagreb i Rijeka su naravno prednjačili, pa se nije moglo rekonstruiarati trag glasova, ali jasno je bilo da jedan glas što sam dobio u Ivanić- Gradu pripada blogerici Trillian, da je Seoska idila zaokružila mene itd, itd...
Neverin je kandidat broj 5, stranke broj 1, Agrarne. On je prošle godine bio na svjetskom kongresu slobodnih seljaka u Boliviji, zadržao se tamo duže od planiranog i vratio s novopečenom suprugom. Pratim ga na fejsu okruženom suhozidom, kozama i ostalim plemenitim životinjama, radi super stvari, poznat je i njegov češnjak. Blogerica Windfuckersister mu je bila gošća, ona objavi post jednom godišnje, obećala je da će sljedeći biti posvećen novom Neverinovom raju, ali nikako da i to čudo dođe na red.
Kad smo već kod simpatičnih političkih autsajdera spomenut ću i sedmu kandidatkinju s liste Ričarda nezavisnog. Nisam vjerovao da je to ona, moja bivša učenica, sad izuzetno aktivna u gradskom vijeću Zadra. Međutim prvo što sam izguglao uz njeno ime i prezime bio je naslov s jednog portala: "Nisu me doživljavali...", to je bio odgovor na pitanje zašto je prekinula uspješno započetu karijeru u SDP-u i otišla među autsajdere, koji su onda postigli odličan rezultat na lokalnim izborima.odmah sam znao da je to ona, a fotka je samo potvrdila.
Ona je bila zadnja učenica u gimnaziji, koja je branila maturalnu radnju kod mene, kad je još matura nešto značila, bila svečanost ispita zrelosti, pred mentorom i komisijom, a ne u što se ovo današnje izrodilo, treninzi umijeća rješavanja tipiziranih testova.
Nažalost vjerojatno neću biti onaj od jučer, možda neću zaokružiti ni njih dvoje, ni jedinu ljevičarku, nego meni odbojnu kandidatkinju stranke, koja mi je na početku obećavala, jer će oni valjda proći, a moj glas nikako neće ići dvjema strankama koje ne podnosim, a tu su, kod izbornog praga, znači opet me kao nekad motivira netrpeljivost.
Ne znam funkcionira li ovo s vimeom, samo na instagramu video funkcionira perfektno, ispalo je simpatično simbolično, ako ne funkcionira, objavljivat ću na instaču, neću više ni pokušavati na fejsu ni ovdje.
Problemi starog zavodnika


22:10 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.