subota, 24.12.2022.

Božić prije Božića



A dan je utabano tradicijski počeo, mi smo planirali bakalar na gulaš ponijeti izvana ili naručiti dostavom, jer se drugarica ne osjeća najbolje, a nismo jučer znali za podjelu koji je organizirao grad Rijeka. Glede mene, ionako mi se ne bi dalo čekati u redu. Sinoć sam zavidno pratio na fejsu kako ga rade moj bivši učenik Rene i njegova bolja polovica i fotografski dokumentiraju to majstorstvo. Ipak iskrslo je, kako uvijek nešto iskrsne, nešto neodgodivo i u kavanu smo stigli prije zatvaranja, čistilo se. Gazda je kaže baš sve planirano za prije mini praznika potrošio, spremio je samo sebi komadinu odlično pečenog janjca, pogledao je gladne goste i to je uz odličan mladi luk završilo kod nas. Tako ovaj put nismo imali uobičajeni badnjak nego Božić prije Božića,
kojeg sutra uobičajeno slavimo, ako drugarici bude bolje, kod, znaju stariji čitatelji bloga, tete Dolores.



P.s.
Svako zlo roditeljima petardaša, te tiho i ugodno badnje veče u krugu najmilijih čestitim blogericama i blogerima želim!


17:53 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.