petak, 17.11.2017.

Budimo na mi



Pod naslovom "Budimo na mi" jučer je počela direktna komunikacija voditelja projekta "Rijeka grad kulture 2020" i građana. Iako pozdravljam ovakve susrete, još neuobičajene za Hrvatsku, nisam se mislio zaustavljati, samo u prolazu uobičajeno napraviti fotku, dvije, međutim javio mi se legendarni kustos Branko Cerovac, stalni pobunjenik, živa enciklopedija umjetnosti, ali uglavnom nezaposlen, za razmijeniti par riječi (na fotki drži gospodina Jina dok ja fotografiram). Ugodno me iznenadio renomirani umjetnik prije svega, Slaven Tolj, koji je samoinicijativno ustao i prišao upoznati se s drugaricom i samnom. Malo smo pročavrljali i dogovorili susret u muzeju suvremene umjetnosti, čiji je Slaven sad ravnatelj. Iako je bilo hladno, našlo se ljudi, uglavnom mladih, koji su iz prve ruke željeli saznati kako se odvijaju pripreme za godinu u kojoj je Rijeka europska prestonica kulture. Neformalno i super.


10:24 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.