Cilj našeg obrazovnog sustava s turbomoćnom državnom maturom u središtu je usporedivost i mogućnost razvrstavanja u birokratske kategorije kako učenika tako i nastavnika, nikako razvijanje samospoznaje i individualni razvoj i sazrijevanje. U školama se uspješno usađuje strah od pogrešnog djelovanja, te drukčijeg i alternativnog postupanja od onog jedino mogućeg, traži se pasivno konzumiranje umjesto aktivnog sudjelovanja, aktivno sudjelovanje se stimulira samo kod učestvovanja u linču onih koji se ne uklapaju u sustav. |
< | siječanj, 2014 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |