subota, 24.10.2009.

A je još uvijek u krugu

U bircu na početku Križanićeve ulice stvara Izet Medošević, pisac, pjesnik, osnivač i frontmen ponovo aktiviranog benda "Avlijaneri". Na njihovoj my space stranici, do koje dođete upisavši jednostavno u google tražilicu "avlijaneri" možete poslušati njihovu kultnu stvar "Oblaci".
Image Hosted by ImageShack.us

Nekad smo se družili, putovao sam s njima i na koncerte, Izet me podsjetio da sam nekad pisao i jebene stihove, pa sam probao da vidim mogu li kao nekad sklepati pjesmu u rimi za minutu i evo rezultata:

Kad smo mi pisali
Vi niste disali
Samo čke risali

Kad smo mi pali
Vi ste pak srali
Teško disali

No mi smo opet gore
Vas jadne jebu bore
Daleko mirno more

Bandu treba razbiti
Piće svoje rabiti
Majmune pak jazbiti


10:48 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.