srijeda, 07.05.2008.

Prosvjed, turisti i sunčani Korzo

Bijah danas na studentskom prosvjedu s novim fotićem, pitali me iz kojeg sam medija smokin
Image and video hosting by TinyPic
Jedna teta je komentirala, kad ti skupi auti počnu gorjeti kao u Parizu, znat će da smo u Europi. Mene su neke parole podsjetile na stara dobra vremena thumbup
Image and video hosting by TinyPic
Na Korzu sam zapazio znatilježne turiste.
Image and video hosting by TinyPic
Zatim sam isprobao desetostruki zoom, što to onaj čiko gleda belj
Image and video hosting by TinyPic
I jedan modni detalj mi se svidio, iako je izgledalo da je cura brža od mog zooma.
Image and video hosting by TinyPic
Lijep ispunjen dan, miriše na barikade,sad se mogu na miru obrijati wave
Image and video hosting by TinyPic
p.s.
Znam da nije utorak,al je red bio da budem u crvenomyes


19:30 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.