nedjelja, 25.07.2004.

O fasistima Sloterdijku, Walseru i meni

Jucer sam festao na nasoj terasi s ljevicarima Kreuzberga. Svasta sam naucio, da su moji omiljeni pisci i filozofi Walser i Sloterdijk u stvari prikrivene fasisticke svinje, da legendarni Heinrich Boell uopce nije bio ljevicar, da su palestinci banda maloumnih terorista, a da je izraelska drzava najdemokratskija i najsavrsenija na svijetu. Izmedju redova sam saznao i da neki berlinski ljevicari jos uvijek velicaju balkanskog krvnika Milosevica, tuzno, jako tuzno. Da tragedija bude veca jucer je u ducanu kod moje kleptomanke nestalo Diebelsa, a ja sam , valjda nenaviknut na Radeberger ;), medju prvima kapitulirao, dok je ekipa nastavila festati do dugo u noc.
Ljudi moji, mi se cudimo nasim hrvatskim primitivcima, a berlinska krema pojma nema...


17:40 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.