«Ne možete» rekao je Veliki Učitelj «služiti Bogu i Mamonu.» Kada žeđ za bogatstvom postane opća, za njim će se tragati kako na pošten, tako i nepošten način; prevarama i nadmudrivanjima, poslovnim smicalicama, bezosjećajnom i pohlepnom špekulacijom, kockanjem na berzi robe i novca što ubrzo demoralizira cjelokupno društvo. Ljudi će špekulirati na račun njihovih susjeda i nevolja njihove zemlje. Baloni [ekonomskog prosperiteta] koji, kada pucaju, osiromašuju mnoštvo, biti će napuhani lukavom prevarom, sa stupidnom naivnošću kao pomoćnicima te sredstvom. Veliki bankroti, koji zaprepašćuju zemlju poput zemljotresa, i još su fatalniji, prijevarna doznačivanja [novca], proždiranja štednje siromašnih, ekspanzija, potom kolaps novčanog sistema, krah banaka, deprecijacija obveznica Vlade, vrebaju na štednju samoprijegornih, i muče svojim pljačkanjem, otimajući, počam od usta male djece pa do onih, što broje zadnje časove života, pune stanarima crkvena dvorišta i lječilišta za umobolne. No, oni što su lukavi i špekulanti prosperiraju i debljaju se. Ako njegova zemlja poziva ljude pod oružje i bori se za samu egzistenciju, on 'doprinosi' tako da deprecira vrijednost novca, kako bi mogao akumulirati basnoslovne svote uz mali trošak. Ako je njegov susjed u nevolji, on jeftino kupuje njegov posjed.»
Vjerovali ili ne, Albert Pike se u «Moralu i dogmi» kritički osvrće i na bankare, doduše samo u ovom jednom kratkom pasusu (koji se izgubi u nepreglednom moru od 860 stranica). Pošto je njegova knjiga bila namijenjena isključivo za 'unutrašnju upotrebu', i to za masone sa stepenom većim od 13° malo su nejasni motivi. Očito je da novčane krize, (naravno namjerno izazvane) iz 1836. i 1857. godine nisu zaobišle neke njegove kolege masone, ali možda i neke poznanike i prijatelje ne-masone. Iz ovog pasusa je vidljivo da je on i te kako bio svjestan također i mahinacija za vrijeme Građanskog rata, kada su se pojedinci znatno obogatili.
Pošto Pike ne iznosi imena osoba i firmi koje su se obogatile na račun tuđe nesreće (jer naravno oni su ujedno i glavni financijeri masona), evo stoga pojašnjenja, o kome se tu radi. Kao što neki već nagađaju radi se ponajprije o Rothschildima, koji su najviše izvukli koristi. No, njih nije gotovo nitko u to vrijeme prozivao jer su u SAD djelovali vrlo lukavo, isključivo preko svojih 'komisionara'. Jedan od njih, zapravo glavni bio je August Belmont. Po dolasku u Ameriku bio je promijenio prezime, da ga još manje prepoznaju kao suradnika Rothschilda. Obje krize, 1836. (kada je bankrotirao veliki niz manjih banaka) i 1857. (kada su bankrotirale na stotine kompanija) bile su kontrolirano dizajnirane od centra Rothschildove moći – Bank of England. Ova potonja kriza dovela je na sam vrh firmu George Peabody and Company. Naime, u općoj krizi, jedino je njima bila odobrena pozajmica od Bank of England, u iznosu od tada ogromnih milion funti. Ova firma, je pak stablo, iz koje je izrasla dinastija Morgan, i njihova firma J.P. Morgan and Company. U novčanoj panici iz 1857. godine, kada su deprecirane obveznice bile bačene na tržište od strane investitora u nevolji G. Peabody i J. Morgan, imajući na raspolaganju keš, pokupovali su jeftino takve obveznice, te ih kasnije preprodali po znatno većoj cijeni, kada se tržište bilo oporavilo. Može se navesti još jedan koji je prosperirao iz obe krize – Moses Taylor. Zahvaljujući vezama sa Astor familijom, za vrijeme novčane panike 1837. godine, kada je više od polovine firmi u New Yorku propalo, on je udvostručio svoje bogatstvo. Kasnije je postao predsjednik City Bank (kao 'proxy' familije Rothschild). Za vrijeme panike iz 1857. godine, City Bank je naravno, profitirao, na štetu svojih konkurenata. Svi navedeni još su se više obogatili za vrijeme građanskog rata.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
U vrijeme ove najnovije ekonomske krize, koja je imala najveći zamah od 2007-2010, a čije se djelovanje još uvijek osjeća, mnoge su zamjerke bile upućene bankarima, u prvom redu onim najmoćnijim, Wall Street bankarima. Među onima koji su uputili riječi kritike bio je i američki predsjednik Obama. No, ovi ljudi uvijek 'istrpe' kritike (ako se to uopće može nazvati tako, budući da znaju da im nitko ništa ne može) i dalje mirno rade svoj posao. Koliko mi je poznato, zbog financijskih 'marifetluka' nito jedan čelnik velikih Wall Street banaka nije bio osuđen niti je završio u zatvoru. Štoviše, oni su i dalje ostali u dubokoj sjeni, pošto se nikad, ili gotovo nikad ne pojavljuju u medijima, pa nitko ne zna kako se ti ljudi zovu ni kako izgledaju. Na jednom siteu sam prije par godina naišao na jedan spisak 'velikih igrača', koji je sastavio jedan dobronamjerni Amerikanac, uz prijedlog predsjedniku Obami, da nešto poduzme protiv ovih individua.
1. Ken Chenault, American Express
2. Ken Lewis, Bank of America
3. Robert Kelly, Bank of New York Mellon
4. Vikram Pandit, Citigroup
5. John Koskinen, Freddie Mac
6. Lloyd Blankfein, Goldman Sachs
7. Jamie Dimon, JPMorgan Chase
8. John Mack, Morgan Stanley
9. Rick Waddell, Northern Trust
10. James Rohr, PNC
11. Ronald Logue, State Street
12. Richard Davis, US Bank
13. John Stumpf, Wells Fargo
Čitajući «Moral i dogmu» zapazio sam neke diskrepancije u odnosu na knjigu «Ordo ab Chao», koja potiče negdje iz 20-tih godina 19. stoljeća i sadrži rituale i lekcije masona po stupnjevima, od 4. do 33. Ova potonja knjiga nastala je od manuskripata iz privatne kolekcije masona 33° Gilesa Yatesa. Manuskripti su bili kupljeni za 45 $ 1835. godine od jednog masona koji se odrekao masonerije i napustio članstvo. (Naime, bilo je to doba nakon skandala sa otmicom i ubijstvom kapetana Morgana (1826.), koji je eksponirao masonske/iluminatske 'mutne radnje' u knjizi «Freemasonry Exposed» i kada su mnogi masoni dali ostavke na članstvo u ložama.)
Zapravo, Albert Pike je u «Moralu i dogmi» pokušao napraviti jedan kritički odmak od tog nesretnog perioda, pripisujući tadašnjim čelnim ljudima američke masonerije «neznanje u radu oko stvaranja stepena, tričarije, i tobožnje misterije, apsurdne i odvratne, koje su uzurpirale mjesto Masonske istine». Kritizirao je posebno neke morbidne simbole, poput bodeža i okrvavljene glave, koji su se pojavili u «miroljubivom Hramu masonerije, bez dovoljno objašnjenja o njihovom simboličkom značenju. O zakletvama koje su se davale Pike veli da su najprije šokirale kandidate, potom postale ridkulozne i bivale totalno ignorirane. Kandidati su bili podvrgavani testovima, te prisiljavani da čine «djela, koja, kad bi bila stvarna, bila bi odvratna». Ne kaže konkretno o čemu se radi, već nastavlja tvrdnjom da je bilo izmišljeno 800 stupnjeva [!] jedne ili druge vrste. Bezvjerstvo ili čak jezuitizam bili su podučavani pod krinkom masonerije.
Praktički su svi stepeni Drevnog i prihvaćenog Škotskog rituala bili zloupotrebljeni, ritualni su postali suhoparni i beznačajni. Rituali su podsjećali na stare palače i baronske dvorce, sa različitim dijelovima, sagrađenim u različito vrijeme, po planovima i ukusima koji su značajno varirali, čineći diskordantnu i inkongruentnu cjelinu. Judaizam i viteštvo, supersticija i filozofija, filantropija i bezumna mržnja i žudnja za osvetom, čisti moralizam i nepravedna i nelegalna osveta, našli su se čudno spareni stojeći ruku pod ruku u «Hramu Mira i Konkordije». Cijeli je sistem, priznaje Pike, bio jedna groteskna mješavina inkongruentnih stvari.
Isprazna i sterilna pompa, jasno nemoguća za provedbu, i koja nije u sebi sadržavala ikakva značenja, sa nategnutim eksplaniranjima, koja su bila stupidno površna ili su i sama trebala interpretatora, uzvišene titule, dodijeljene arbitrarno, i za koje oni koji su ih izumili nisu udostojili da im daju nekakvo objašnjenje, trebale su opravdati prisvajanje plemenitaških titula, kojima se svijet smijao, a iniciranog činile posramljenim.
[Ovo zvuči razumno, jer zašto su bile poduzete građanske revolucije, a da bi opet bili nekakvi vitezovi, prinčevi, suvereni itd. iznad običnih smrtnika, kada su već bili proklamirani ideali «Liberte, egalite, fraternite».]
I tu se pojavljuje, jasno, general Albert Pike, kao vrhovni meštar i «deus eks mahina» [u ant. tragediji posredstvo boga (koji se spušta na pozornicu) pri rješavanju nekog problema]. «Vrhovni koncil Južne Jurisdikcije Sjedinjenih država konačno se prihvatio nužnog i dugo odlaganog zadatka revizije i reforme rada i rituala trideset stupnjeva pod njegovom jurisdikcijom. ...on je iznašao i razvio ideju-vodilju svakog pojedinog stepena, odbacio djetinjarije i apsurdnosti sa kojima su mnogi od njih bili izobličeni, te sačinio jedan povezani sistem moralne, religiozne i filozofijske poduke.»
Eto, tako zaključuje Pike, u pokušaju izgradnje novog imagea masonerije u drugoj polovini 19. stoljeća. No, imajući u vidu njegovo pismu kolegi, velikom meštru talijanske masonerije Giuseppeu Mazziniju, datirano 15. augusta 1871. g., (dakle iz iste godine kada datira knjiga «Morals and Dogma») može se jedino ustvrditi da je Pikeova navodna reforma masonerije obična demagogija i obmana. Pismo je objavio historičar Domenico Margiotta (mason 33°), u svojoj knjizi «Le Palladisme: Culte de Satan-Lucifer». Evo i jednog ekscerpta iz tog pisma:
"We shall unleash the Nihilists and Atheists and provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody
turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment on be without compass (direction), anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal
manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view, a manifestation which will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism,
both conquered and exterminated at the same time."
Mnoge su knjige do sada bile napisane o framasonstvu – slobodnom zidarstvu, desetine, pa i stotine, sa temama u rasponu od - historija masonerije, rituali, simbolizam, filozofija, religija, misteriji, legende, biografije poznatih masona... Knjiga koja možda najbolje, odnosno najkompletnije od svih ilustrira masonska učenja jest «Morals and Dogma», djelo koje sam do sada već niz puta spominjao i citirao kao 'Masonsku bibliju'. Ovo obimno djelo (nastalo 1871.g.) na preko 800 strana prikazuje masonsku doktrinu redom kako se ona iznosi u lekcijama, po stepenima, od 1. do 32. Svako poglavlje odnosi se na jedan stepen. U jednom članku sam našao tvrdnju, da «mnogi masoni nisu uopće pročitali ovu knjigu». Ovo je zasigurno istina, a razlog je prozaičan - radi se o djelu koje je nerazumljivo ne samo prosječnom čovjeku, već i intelektualcu (osim ako se ne radi o diplomiranom filozofu ili teologu).
Puni naziv knjige glasi «Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry», i davala se tradicionalno onim masonima, iznad 13 stepena. Prema tome, ona ne krije samo tajne od ne-masona, već i od onih masona na nižim stupnjevima. S ovom praksom prekinulo se 1974. godine. Umjesto «Morala i dogme», daje se djelo «A Bridge to Light» Rexa Hutchensa. Razlog je jasan, dakle naveden je naprijed. I sam Hutchens lamentira kako je Pikeovu knjigu «pročitalo tako malo masona». Knjigu je teško čitati između ostalog i zato, jer nema kratki sadržaj po temama, ni indeks po temama, zastupljenim u njoj. (Osim toga, sadrži i neke arhaične izraze, poput «gay French nation», što je 70-tih godina prošlog stoljeća dobilo novo značenje, što se recimo francuskim masonima vjerovatno nije dopadalo.)
Fundamentalni kršćani obično citiraju iz «Morala i dogme» one pasuse koji su izrazito negativni, u kojima se spominje Lucifer, čuvanje tajni od masona na nižim stepenima itd. Po mom mišljenju Pikeova knjiga sarži odista neke takve, uvjetno rečeno negativne elemente. Međutim, kad se pročita u cjelini, mogu se iz nje izlučiti mnogi ekscerpti, koji sadrže istinski vrijedna duhovna učenja kroz historiju. Pa, da ne duljim s uvodom, pokušati ću ukratko objasniti, što se u «Moralu i dogmi» odnosi na pojedini stepen, odnosno, što je bitno sa jednog ne striktno masonskog, već čisto spiritualnog, metafizičkog stanovišta. Osvrnuti ću se i na neke elemente iz etike, koja je također zastupljena u knjizi.
1 UČENIK
Prva tri stepena nazivaju se «plavi» (Blue degrees), i u njima se saopćavaju neke teme, o kojima je riječ također i na višim stepenima, međutim govori se više općenito, bez nekog dubljeg zalaženja u tematiku. Od onih ovdje zastupljenih izdvajam
- sedam planeta i planetarnih sfera
- simbolika kutomjera i šestara
- simbolika Mjeseca i Sunca
- kabala
- Hermes
- svevideće oko
2 POMOĆNIK
Na drugom stepenu bih izdvojio bih spominjanje misterija, te učenje o Pitagorinim brojevima
3 MAJSTOR
Na trećem – nešto općenito o simbolizmu, posebno o simbolici svjetla, te štovanja Sunca, o trijadama božanstava, Ozirisu (Izidi i Horusu), o (višoj) magiji kao svećeničkom umijeću, te alkemiji, opet više u nekim tek općim crtama
4 TAJNI MAJSTOR
[Četvrti stepen predstavlja barijeru za mnoge, koji žele napredovati, i koji zauvijek ostaju u «Blue degrees», dakle u prva tri. Po meni, otpadaju oni koji su previše kršćanski (ili općenito religiozno) nastrojeni, i kojima masonski rituali i učenja djeluju «previše heretički».]
5 PERFEKTNI MAJSTOR
6 TAJNI SEKRETAR
7 POROTNIK I SUDIJA
8 NADZORNIK GRADNJE
9 IZABRANI OD DEVET
10 IZABRANI OD PETNAEST
11 IZABRANI OD DVANEST
Kroz ovaj i prethodnih 7 stupnjeva prevladavaju etička učenja. Spomenuti ću neke teme, koje se provlače kroz njih i kojima propovijeda Pike – framason mora biti čovjek od časti i svijesti, mora bit odan dužnosti koju obavlja, dobrog morala, podložan zakonima, odan čovječanstvu, državi, familiji; pošten u ugovorima, prostodušan kod trgovanja, ne smije lagati; mora biti dezinteresiran i benevolentan, djelovati kao mirotvorac u slučaju raspri među braćom [masonima]; mora bit ženerozan i liberalnog duha, mora biti pravedan, zadovoljan («ne smije biti nesrećan ako nema blaga poput Rothschilda»), strpljiv; mora biti vjeran, poslušan i odan, posvećen časti i interesima zemlje («Nije misija masonerije da se angažira na spletkama i konspiracijama protiv građanske vlade.»); mora biti tolerantan i liberalan, protiv političkog i religijskog progona; biti pošten, iskren, pouzdan.
12 VELIKI MAJSTOR ARHITEKTA
U 12° se naglašava religiozna vjera, snaga komunikacije s Bogom, te o tri velika svjetla – Moći, Mudrosti i Dobročinstva Božanstva.
13 KRALJEVSKI LUK SOLOMONA
Ovdje Pike govori o odnosu proporcija Hrama, kao umanjene slike Univerzuma
14 VELIKI IZABRANIK, PERFEKTNI I SUBLIMNI MASON
O simbolici piramide, te mističnog jajeta.
15 VITEZ ISTOKA
16 PRINC JERUZALEMA
17 VITEZ ISTOKA I ZAPADA
Ovo je prvi, od tzv. filozofskih stupnjeva. Ovdje je riječ o učenjima gnosticizma, te o neoplatonskoj školi u Aleksandriji. Govori se o esenima i terapeutima, o Logosu, o univerzalnom dualističkom učenju
18 VITEZ RUŽE I KRIŽA
Ovako veli Pike: « Stepen Ružinog Križa podučava o tri stvari; ..jedinstvu, nepromjenjivosti i dobroti Boga; besmrtnosti Duše; i krajnjem porazu i nestanku zla te lošeg i tuge, s pomoću Iskupitelja ili Mesije, koji tek treba doći, ako se već i nije pojavio.» Drevni red braće Ružinog križa uzeo je filozofiju od Egipćana, te posudio pismo i šifre od Jevreja. Riječ je jasno, i o simbolici ruže i križa.
19 VELIKI PONTIFAKS
[Kao što je bilo već navedeno, neki stupnjevi predstavljaju nepremostivu prepreku za masone koji aspiriraju na što veće pozicije u hijerarhiji. Takav je i 19. Kao što na prva tri stepena ostaju oni koji su previše odani kršćanskoj dogmatici, tako dalje od 18° ne mogu oni, koji ne prihvaćaju «tamnu stranu» duhovnosti (bar ja tako mislim). Ch.W. Leadbeater (i sam mason 33°) naziva stepene od 19-30 «Black Masonry», i ovako veli: «This section of the Mysteries is especially concerned with the working out of karma in its different aspects, studied as a law of retribution, and so from one point of view it is dark and terrible. This is the inner kernel lying behind the vengeance - elements in the degree of Knight K.H. The darker aspects of karma are largely connected with man’s ignorance of the nature of God, and with confusion with regard to many forms in which He reveals Himself... ». Dakle, riječ je o nečem «mračnom i strašnom», «tamnim aspektima karme» i to očito nije za svakog (masona).]
Čak i bez obzira na ovo naprijed navedeno, neki citati koji se odnose na 19°, Velikog Pontifeksa, djeluju u najmanju ruku bizarno. Npr. «Mrtvi su oni koji vladaju» (It is the Dead that govern.) Potom slijedi onaj često navođeni citat o Luciferu (LUCIFER, the Light-bearer! Strange and mysterious name to give to the Spirit of Darkness! Lucifer, the Son of the Morning! Is it he who bears the Light...). U nastavku se veli kako su knjige Sepher Yezirah, Sohar i Apokalipsa – najkompletnija utjelovljenja okultizma....
20 VELIKI MAJSTOR SVIH SIMBOLIČKIH LOŽA
21 PRUSKI VITEZ
22 VITEZ KRALJEVSKE SJEKIRE
23 GOSPODAR TABERNAKULA
Pošto na tri prethodna stepena (odnosno poglavlja) nema ništa značajnog, da se prebacimo na 23°. Ovdje možemo dosta saznati o Eleuzinskim misterijama, o simbolici obeliska, te također nešto više o astrologiji, u jednom višem, filozofskom smislu.
24 PRINC TABERNAKULA
Na 24° možemo naći slijedeće teme – misterije i simboli, Pindar kao najprosvjetljeniji čovjek antike [kodno ime Guya de Rothschilda], inicijacija kao mistična smrt, božica Diana, doktrina transmigracije, tj. seljenja duša, zodijak i konstelacije Bika, Lava, Čovjeka i Orla, Trijada Sunce, Mjesec, Merkur
25 VITEZ BRONČANE ZMIJE
Poglavlje 25 donosi također ponešto o astrologiji - zvijezdama i zodijaku, Suncu, Mjesecu Veneri. Usput, ako netko misli da se ime Venere (kao najviše obožavanog božanstva) ponavlja najviše od svih planeta-božanstava, vara se. Najviše se puta ponavlja Sunce, oko 500 puta, potom Mjesec, oko 180 puta, a Venera – svega 35 puta. Dakle, još se spominje put Sunca kroz 12 znakova, što se poistovjećuje sa Sunčevim herojem – Herkulom. Nešto ima riječi o Sabejcima, dekanima i o simbolu zmije.
26 PRINC MILOSRĐA
Ukoliko netko misli da je u ovom poglavlju riječ o kršćanstvu – u pravu je. Riječ je o drevnom sistemu inicijacije u kršćansku vjeru. Jer, tako je kršćanstvo započelo – kao misterij, i kao (polu)tajno društvo. Trostepena podjela bila je zastupljena kao i kod paganskih kultova, te kao kod prvobitnog masonstva. Od najnižeg stepena, auditora, preko katekumena do najvišeg, stepena vjernika. Ovi potonji su imali svoje tajne, koje su čuvali ne samo od nekršćana, već i od dva niža stepena kršćana. Riječ je o prilično detaljno pobrojanim kršćanskim gnostičkim sektama, te ponešto o ranim kršćanskim ocima – Tertulijanu, Ireneju, Klementu i Origenu. Pike se također osvrće na Trinitarnu doktrinu.
27 VITEZ KOMANDER HRAMA
28 VITEZ SUNCA
Ovo poglavlje je uvjerljivo najduže, na preko 200 strana Pike raspravlja o raznim temama – vrlo opširno razmatra sistem kabale, te jasno, o štovanju Sunca, bogu Mitri, o sv. Ivanu i solsticijskoj fešti (24. juni), ovdje se spominje i 5. element, tj. eter, kreacija univerzuma, filozofski kamen, astralno svjetlo, alkemijski elementi sol, sumpor i živa, simbolika crnog orla, elektricitet i magnetizam, te četiri elementa, predstavljena sa 4 simboličke životinje
29 VELIKI ŠKOTSKI VITEZ SV.ANDREJA
30 VITEZ KADOŠ
U ovom poglavlju se spominju ponovno rozikrucijanci, također i templari. Spominju se neke ličnosti važne za historiju masonerije – Dante, Swedenborg, Cagliostro, te vojvoda od Orleansa.
31 VELIKI INSPEKTOR INKVIZITOR KOMANDER
31° odnosno poglavlje objašnjava trokut, kao jedan od glavnih simbola masonerije, spominju se pojmovi pravde, te žrtve
32 SUBLIMNI PRINC KRALJEVSKE TAJNE
U ovom, posljednjem poglavlju riječ je o magiji, magima, kraljevima, te 'kraljevskom umijeću' (Royal Art), potom o onome što fundamentalni kršćani rado ističu kao negativnost – o zakonu ravnoteže, prema kojem je dozvoljeno činiti loša djela, ukoliko postoji s druge strane dovoljno dobrih djela [filantropija], koja ih 'pokrivaju', te 'izjednačavaju ravnotežu'. Riječ je također o zakonu privlačenja i odbijanja, nešto više o simbolici kutomjera i šestara, te ponovno o 'Kraljevskoj tajni', odnosno Misteriji Ravnoteže, koja predstavlja ujedno i tajnu univerzalne ravnoteže.
33 SUVERENI VELIKI KOMANDER [---]
Reptili (preciznije – reptilski humanoidi) tema su koja se konstantno provlači po djelima nekih konspirologa, od kojih je najpoznatiji David Icke. On je reptile 'uveo u igru' tek u svojoj trećoj knjizi sa područja teorija zavjera, «The Biggest Secret». Kako je napomenuo, neki od prijatelja su ga savjetovali “for God’s sake don’t mention the reptiles”. Dakle, da nipošto ne spominje reptile. No, on ih je u knjizi spomenuo preko 700 puta.
U svojoj prvoj konspirološkoj knjizi «Robots' Rebellion» Icke veli da je glavna razlika među istraživačima Novog svjetskog poretka pitanje postojanja ili ne-postojanja vanzemaljaca «u svemu ovome». Vrlo je očito, s obzirom na brojnu literaturu o UFO i ekstra-terestričkim bićima, da oni zauzimaju prilično važno mjesto u konspirologiji, kao cjelini. Icke je jedan od onih autora koji vjeruje u vanzemaljce i njihovo aktivno učešće u zavjeri. I mada ima među nama sličnosti, u smislu naših učenja kao kombinacije konspirologije i New age spiritualsnosti, tu se nas dvojica najviše razmimoilazimo. Dakle, ja prihvaćam postojanje reptila samo na astralnoj ravni, gdje uostalom postoje i mnogobrojna druga čudovišta, koja ne postoje na ovoj, fizičkoj ravni. Također mi je sasvim neprihvatljiva ideja o Moon Matrix, koju Icke iznosi u svojem recentnijem djelu «Human Race Get Off Your Knees».
Da ponovo citiram već navedeno djelo «Robots' Rebellion», «Postoji mnogo dezinformacija [u UFO pričama] koje se puštaju u opticaj kako bi zbunile i odvratile pažnju» i još «Osjećam kako neke tvrdnje o UFO-ima služe kao 'cover' za aktivnosti 'Bratstva'». Iz ovog se može iščitati njegov oprez kod recepcije štiva u vezi UFO-zavjera. No, samo malo dalje on veli da «osjeća kako je bio kontakata između ekstra-terestričkih bića i američke tajne vlade». Također, da je naša planeta bila predmetom pomnog nadgledanja od strane raznih vanzemaljaca tokom stotina i hiljada godina. Po Ickeu, oni su zapravo i 'posijali' samo sjeme humanog života na našoj planeti. («I have made it clear in the book that I do believe ETs exist and that they seeded the human form»). U knjizi «The Biggest Secret» on povezuje reptilske humanoide sa bićima Annunaki-jima, bićima koje je opisao Zecharia Sitchin, pa su i neki drugi autori ovo spremno prihvatili. Ovi reptilski 'tuđinci' navodno potječu sa konstelacije Zmaj, koju na nebu opažamo pored Malog Medvjeda.
Čitajući Ickeove knjige, kojeg inače smatram jednim od najzaslužnijih novijih pisaca na području konspirologije, pitam se, nije li i on sam sa svojim stavovima pridonio 'zbunjivanju' i 'odvraćanju pažnje'. On svoje tvrdnje djelimično bazira na (pseudo)naučnim istraživanjima dr Arthura Davida Horna, te na intervjuima sa nekim od 'vidjelaca' shape-shifting reptila, kao što je Arizona Wilder, i drugih. Imaju li 'reptilski humanoidi' možda i neko realnije tumačenje?
Moloh je jedno drevno božanstvo kojem su djeca bila žrtvovana prije više hiljada godina, a i danas se žrtvuju, u širokoj satanističkoj mreži, piše Icke u «Najvećoj tajni». Ona se žrtvuju reptilima drugim riječima, pošto «mnogi demoni satanizma su reptili koji su nastojali osvojiti planetu tokom hiljada godina».
Interesantno je sad citirati jednog autora, kojeg satanisti štuju, Petera Carrolla, te u kojem kontekstu on spominje reptile u svojim djelima.
«Baphomet, kao predodžba terestričkog životnog toka, pojavljuje se kao teriomorfičko božanstvo androginog, krilatog, reptilskog, mamalijanskog, i humanog aspekta.
Bogovi se često opisuju kao oni, koji su ubili, ili zatočili ove reptilske snage, ili, kao oni koji se perpetualno angažiraju na njihovom suprimiranju.
Praktički svi demoni su oslikani kao dijelom animalni i većina ima neke reptilske karakteristike.
...mora postojati neka dublja konekcija između čovjeka i zmaja kako bi se objasnila univerzalna pojava ovog kulturološkog mita, čak i u zemljama sa malo spektakularnih reptila.
Zmajevi iz naših mitologija spavaju unutar naših vlastitih glava.
Svi zmajevi, zmije i demoni sa ljuskavom kožom iz mita i noćnih mora su reptilski atavizmi, koji proističu iz starijih dijelova naših mozgova.
Za magičara, ove atavističke snage su izvori personalne moći. Stoga Baphomet, Bog magičara, često se prikazuje u kompozitnoj čovjek-mamal-zmija formi, kao i mnogi šamanski bogovi.»
Po meni, vrlo realno objašnjenje reptilskog u čovjeku, bez potrebe za posizanjem za nekim ekstra-terestričkim bićima, sa udaljenih konstelacija. I to od jednog autora kojeg možemo nazvati satanističkim, bez rezerve. (Jer čak i Ickea neki fundamentalni kršćani nazivaju satanistom, doduše «ne-kriminalnim» J.
Ponovo se vraćamo «Najvećoj tajni»: «Arizona [Wilder] veli da Pindar [Guy de Rothschild], kao i svi reptili, kada mijenja oblik, ima vrlo moćan hipnotički pogled...»
Nije li u ovome upravo stvar? Ne fasciniraju li iluminati upravo svojim hipnotičkim pogledom, baš poput fakira? Čitajući knjigu Cathie O'Brien «TranceFormation of America», upravo se ovakav utisak stiče. «Claiming to me to be an alien himself, Bush apparently activated a hologram of the lizard-like "alien" which provided the illusion of Bush transforming like a chameleon before my eyes». Dakle, O'Brien nedvosmisleno ukazuje na – iluziju, a ne na stvarno transformiranje Busha sr. u reptilskog humanoida. Sličan navod odnosi se na ex-meksičkog predsjednika, de la Madrida. ." De la Madrid produced a hologram similar to the one Bush did in his You Are What You Read initiation. His hologram of lizard-like tongue and eyes produced the illusion that he was transforming into an Iguana.
Ono što O'Brian navodi u svom djelu jesu hologramske projekcije nekakvih gmazova, iluzije, a ne realni shape-shifting iluminata.
Ljudi opterećeni predrasudama ili naivni misle da se tajne službe u svojem radu ne služe nikakvim programiranjem uma, hipnozom, magijskim tehnikama... Pažljivo čitajući knjigu «Psychonaut» navedenog P. Carrolla može se vidjeti kako on bez ikakvog sustezanja potvrđuje kako takve predrasude upravo omogućavaju nesmetano korištenje 'magijskih tehnologija' «iza bodljikave žice» i u «podzemnim ćelijama».
«Prejudice against the possibility of the occult or supernatural will give away in the face of a developing Magical Technology. Telepathy, telekinesis, mind influence, hypnosis, fascination, and charisma will be systematically examined, refined, and exploited as methods of control. We may see magicians working behind barbed wire and in underground cells
also.»
F. Springmeier u svojoj knjizi «The Illuminati Formula...» navodi hipnotizera George Estabrooks-a kao prvog značajnog hipnotizera koji je javno iznio potencijal hipnoze. On je kontaktirao MI-6 i druge vojne obavještajne službe te im nudio svoju pomoć. Estabrooks je bio Rhodes stipendist, što je zapravo grupa kroz koju se «ulazi u iluminate» (B. Clinton je također bio «Rhodes Scholar»). Godine 1946. napisao je knjigu o hipnotizmu koja je uključivala i poglavlje o hipnotizmu u ratu. Američka CIA je sa svoje strane, zapošljavla magičare poput Johna Mullhollanda, kako bi im pomogli u kreiranju iluzija (naravno, tu je i iluzija stvaranja reptilskih bića). Magičar Mullholland napisao je za CIA-u priručnik, o tome kako da se prevare nesvjesni subjekti.
A što se tiče iluminata, i njihovog obrazovanja, tj. programiranja, ono se vrši od malih nogu. I to prvo od njihovih roditelja. Ukoliko netko zavidi iluminatima na njihovoj moći i bogatstvu, moraju imati i ovo. Iluminati roditelji nad svojom vlastitom djecom vrše sadističko nasilje, prema specijalnim instrukcijama, kako odgojiti dijete da postane disocijativno (sa rascijepljenom sviješću). Oni se već od malih nogu pripremaju za svoje buduće uloge, da postanu naučnici, vojni komandanti, profesori, duhovni i politički vođe... Da bi postali političke vođe, moraju naučiti kako da steknu hipnotičku moć nad masama...
< | svibanj, 2013 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Moja alternativna vizija duhovnosti novog doba i zavjera Novog svjetskog poretka
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Igre.hr
Najbolje igre i igrice
Forum.hr
Monitor.hr