Oni koji duže prate blog znaju da sam inkarnacija engleskih kraljeva Henrika VI i Edvarda VI iz dinastija Lancaster i Tudor, i da je Paul inkarnacija kralja George IV iz dinastije Hanover. Pošto su svi engleski (I potom britanski) kraljevi bili u srodstvu, tako dakle proizlazi da je on bio moj daleki potomak. No, također I kao inkarnacija njemačkog kneza Fridriha V još sam u direktnijem srodstvu, pošto je taj knez bio rodonačelnik dinastije Hanover. Njegova kći, princeza Sofija (inkarnacija Romy Schneider/Malena Ratner) je imala sina, koji je postao engleski kralj, George I (inkarnacija Alfred Hitchcock). Njegov unuk bio je kralj George III (inkarnacija Stephen Fry), čiji je sin bio George IV (Paul McCartney).
No, sve ovo znamo već od prije. Dakle. što ima novo? Već sam odavno slutio da ima nešto kod inkarnacija Paula u vezi sa Francuskom (tekst pjesme Michelle, uvodni taktovi All You Need is Love, ali i pjesma Sun King sa albuma Abbey Road). U kakvoj vezi stoji Paul McCartney sa “Kraljem Suncem” (Louis XIV, njegova je inkarnacija Francois Hollande)?
Beatlesi ne spominju bez razloga ovog kralja (bar u naslovu pjesme), jer Paul je bio vanbračni sin ovog možda najpoznatijeg francuskog kralja i zvao se – Louis de Bourbon. Njegova majka bila je dakle Louise de la Valliere (inkarnacija Mia Kovačić). Umro je sa svega 16 godina, kao vojnik u Flandriji. Ovdje takođe postoji donekle referenca u pjesmi grupe Wings “Listen to What the Man Said”, stihovi
“Soldier boy kisses girl
Leaves behind a tragic world”.
Zanimljivo je da je ovaj singl snimljen u gradu New Orleans, koji je ime dobio po Phillippe-u II, vojvodi od Orleansa, koji je bio u toj inkarnaciji moj sin, odnosno Paulov bratić, sin od strica (inkarnacija Robert Stack). Paul McCartney bio je dakle u 17. stoljeću kraljev sin i – moj nećak, pošto sam ja bio Philippe I, vojvoda od Orleansa.
LOUIS DE BOURBON = 2 + 9 + 4 = 6
JAMES PAUL MCCARTNEY = 5 + 9 + 1 = 6
Već sam nekoliko puta spomenuo ime Stuart Sutcliffe, i on je, ako se sjećate bio izvorno član grupe Beatles, iz dana kada su bili nastupali po klubovima i lokalima u Njemačkoj, odnosno Hamburgu. Sutcliffe je umro 1962. godine, prije nego li je singl ploča „Love Me Do“ ušla na britanski top 30. Među članovima izvorne postave The Beatles bio je još jedan član, kojega se danas riejtko podsjećamo, a to je bubnjar Pete Best.
I on je napustio slavnu grupu, prije nego li je ona postala poznata. Međutim, za razliku od Sutcliffe-a nije umro, već je dalje nastavio živjeti kao netko, tko zapravo nije kroz svoj radni vijek imao doticaja sa muzikom, odnosno nije se njome profesionalno bavio. Njegov je odlazak iz grupe bio popraćen gorčinom, te osjećajem da je bio prevaren i izdan. Best je smatrao da pravog razloga nije ni bilo za „otkaz“, jer nije svirao bubnjeve lošije od novodošlog člana Ringa Starr-a.
Neko je vrijeme Best još nastupao sa svojom novom grupom (Pete Best Combo), međutim kada s njom nije uspio postići nikakav uspjeh, tada se jednostavno – ostavio muzike, te je radio kao službenik britanskog biroa za zapošljavanje, a kasnije i kao voditelj programa za osposobljavanje, u raznim profesijama. Tako je zapravo dočekao i mirovinu, mada je u par navrata dao svoj doprinos nastupima u TV emisijama, u kojima je bilo riječi o historijatu slavne grupe.
Dakle, sa svojim kolegama iz hamburških dana ostao je u „zaleđenim“ odnosima, mada je ipak (možda i protiv svoje volje) postao fanom grupe, kada je shvatio konačno da mu se ta vrst glazbe najviše sviđa, i da je za nju najviše emotivno vezan. Na svoje nekadašnje kolege više nij3e bio toliko ljut, kada je dobio značajnu svotu funti na ime tantijema za kompilaciju „Anthology“, budući da se pojavljuje na nekim ranim snimkama, između 1958. i 1962. godine. (On svira bubnjeve na maloj ploči „My Bonnie“ iz 1961. godine, koju je snimio sa Beatlesima za njemački „Polydor“, za koji je također snimao Ivo Robić. Zanimljivo je da je Robić tvrdio da je upravo on preporučio Beatlese Bertu Kaempfertu, glavnom producentu te diskografske kuće.)
Što se tiče Pete Best-a, on je izvršio jedan pomalo neočekivani diskografski come back, i to prije jedno 15-ak godina, kada je snimio album pod naslovom „Haymans Green“, sa sastavom Pete Best Band. I ne samo diskografski, budući je nakon duge pauze, još od 60tih, počeo i sa nastupima na koncertima. Što se tiče materijala na albumu, poslušao sam sve te pjesme i može se reći – od svih bandova sa svojom, izvornom muzikom – grupa Pete Best-a ponajviše sliči Beatlesima (primjerice reference na neke pjesme sa LP-ova Revolver i Sgt. Pepper) u „Everything I Want“ ili „Beat Street“.
Na kraju krajeva, taj LP izvornog bubnjara Beatlesa podsjeća me i na moje vlastite pjesme, sa kojima, moram priznati, ne znam što da radim, i sa kim da ih snimim.
Kad god bih otpjevao svoju muzičku adaptaciju pjesme "Curfew Bell" (radi se o stihovima čuvenog pjesnika Henryja W. Longfellow-a, čija je inkarnacija Tonko Maroević) u toj bih pjesmi "čuo" i prateće ženske vokale. To jest, činilo mi se da bez njih ta pjesma jednostavno ne ide. Nedavno sam zapravo shvatio da sam imao točno određene vokale u vidu, da tako kažem, kada sam ponovno čuo pjesmu "I Saw Her Again" američke grupe Mamas & Papas. Zanimljivo je, da sam u međuvremenu bio zapravo shvatio i tko su inkarnacije dvije pjevačice (Mama Cass Elliot i Michelle Phillips). Radi se o dvije učesnice talent showa "Superstar", tj. inkarnacija prve jest Mia Ribić, dok je inkarnacija druge Vanessa Kralj. Elliot je umrla još 1974. godine, dok je Phillips još uvijek živa i ima 79 godina (pa može vidjeti kako će izgledati u narednoj inkarnaciji). Dakle, u prvom slučaju je riječ o uobičajenom tipu inkarnacije, dok je druga, naravno "crossover" tip inkarnacije.
Nedavno se pojavio novi singl legendarnih Beatlesa, pod naslovom Now and Then. Kad sam ga čuo, zazvučao mi je tako dobro, da sam dobio inspiraciju za pisanje pjesama u stilu Beatlesa (do tada sam imao samo jednu, s muzikom na tekst poezije pjesnika Johna Clare-a). Malo po malo sam napravio jedno dvadesetak pjesama. S obzirom da je Now and Then najavljen kao posljednji singl grupe, dakle, traži se netko (neka grupa) koja će snimiti ove moje pjesme.
Oni koji prate nove veze imena koja su već bila zastupljena (pa I niz puta) na stranicama ovog bloga, vjerojatno se pitaju, da li su Penny i njen (relativno) novi partner možda živjeli ranije, u nekoj inkarnaciji. Odgovor je potvrdan. Živjeli su, I to na prijelazu iz 18. u 19. Stoljeće. Oboje su u toj inkarnaciji bili moji bliski srodnici, odnosno, unuka I unuk (a oni su bili također jasno bliski rođaci – bratić i sestrična iz prvog koljena).
Dakle, inkarnacija prvog cara Austrije Franje I i Marije Terezije (posljednje carice Sv. Rimskog carstva, ne i prve austrijske, pošto je car imao više supruga) nije bio Sheldon (kako sam ranije bio pogrešno naveo), već Tom. A on je također inkarnacija George VI, oca kraljice Elizabete II. Dakle, u prethodnoj inkarnaciji njih dvoje nisu bili zajedno, ali u ovoj ipak, ponovno jesu.
GEORGE VI WINDSOR = 7 + 7 + 1 = 6
TOM PELPHREY = 6 + 1 = 7
Oni fanovi mojeg bloga, koji se bave prijašnjim inkarnacijama mene i mojeg prethodnika Bogarta, vjerojatno žele znati i inkarnaciju Bridget Fonda, kao supruge... I tu sam stao, jer mi nešto nije štimalo sa numerologijom (na drugi pogled također i slikom Mayo Methot). No, sigurno je ipak, da je Bridget bila moja supruga u 17. stoljeću, kao druga supruga vojvode Filipa od Orleansa (inkarnacija njegove prve supruge jest Fani Stipković).
Dakle, da se vratimo na pitanje iz naslova. Bridget Fonda, koja dakle nije inkarnacija Mayo Methot, no ipak potom jest od Elisabeth Charlotte, vojvotkinje od Orleansa, bila je u 19. stoljeću – kraljica-supruga drugog kralja Italije, koji se zvao Umberto I od Savoie (1844-1900), a njegova inkarnacija jest sadašnji suprug Bridget, kompozitor Danny Elfman.
ELISABETH CHARLOTTE, (Prinzessin von der) PFALZ = 11 + 7 + 6 = 6
LISELOTTE VON DER PFALZ = 8 + 9 + 11 + 6 = 25 = 7
MARGHERITA DI SAVOIA = 1 + 5 + 1 = 7
BRIDGET FONDA = 3 + 7 = 1
--
UMBERTO I DI SAVOIA = 3 + 1 + 5 + 1 = 10 = 1
UMBERTO RAINERO CARLO I = 3 + 5 + 7 + 1 = 16 = 7
DANNY ELFMAN = 7 + 7 = 14 = 5
--
Dakle, postavlja se pitanje, tko je zapravo, stvarno ovaj puta inkarnacija treće supruge Humphrey-a Bogarta? Da ne bi bilo greške (kao prvi puta kada sam doista na brzinu zaključio da se radi o Bridget), uzeo sam četiri različite fotografije sa Google image-a, i dobro, zaista dobro prostudirao – ovaj puta čini se da ne bi smjelo biti greške.
Dakle, radi se o britanskoj glumici Jane Leeves, a najviše je poznata po ulozi Daphne u sitcomu „Frasier“, uloga za koju je bila nominirana za nagradu Emmy. Poslije se preselila u Ameriku, gdje je nastupala u sitcomu „Throb“, te povremeno u serijama „Seinfeld“ i „Murphy Brown“. Također je postala poznata po nekoliko zapaženih rola u filmovima Miracle on 34th Street (1994), James and the Giant Peach (1996), Music of the Heart (1999) i The Event (2003).
Što reći na ovo neočekivano otkriće? Šteta što se nismo susreli u 80tih, jer sa slika se vidi da je zaista bila „hot“, ta moja supruga iz prethodnog života, inkarnacija treće supruge Humphreya Bogart-a. Njen suprug Marshall Coben (od 1996) nema svojih fotki iz prethodne inkarnacije, no, na osnovu numerologije možemo zaključiti da se radilo o drugom mužu Mayo Methot, Percy T. Morgan Jr.-u.
MAYO METHOT = 4 + 11 = 15 = 6
JANE ELIZABETH LEEVES = 3 + 6 + 6 = 15 = 6
--
PERCY T. MORGAN, JR. = 1 + 4 + 4 + 3 = 12 = 3
MARSHALL COBEN = 4 + 4 = 8
Vjerujem da mnoge zanima, koji već znaju da se Fani Stipković udala prošlog mjeseca, da li se spojila sa srodnom dušom iz neke ranije inkarnacije. Odgovor je potvrdan, jer su oni već ranije živjeli, i to baš u Španjolskoj, u 19. stoljeću.
Dakle, u toj španjolskoj inkarnaciji, Fani je bila kći kralja Ferdinanda VII. Imala je dakle, titulu infanta, kao sva djeca španjolskih kraljeva. Zvala se Louise-Fernande de Bourbon (rođena u Madridu 1932, a umrla 1897 u Sevilli). Njen suprug (u sadašnjoj inkarnaciji bivši nogometaš Fernando Hierro) bio je sin francuskog kralja Louisa Philippe-a, zvao se Antoine d'Orleans, i imao titulu vojvode, kao i sva djeca francuskih kraljeva. Imali su ukupno desetoro djece.
LOUISE-FERNANDE DE BOURBON = 6 + 9 + 4 = 19 = 10 = 1
FANI STIPKOVIĆ = 6 + 8 = 14 = 5
ANTOINE D'ORLEANS (1824-1890) = 1 + 3 = 4
FERNANDO HIERRO = 1 + 4 = 5
Reinkarnacija je (prema definiciji iz Wikipedije) učenje o ponovnom i neprestanom vraćanju duha i duše u tijelo, nakon smrti. Za onog tko je čitao moje serijale u vezi reinkarnacija (uglavnom) poznatih osoba od 2016. godine, već i sama definicija jest sporna, pošto se duša (odnosno njen dio) može utjeloviti u novorođenom djetetu već prije fizičke smrti određene osobe, pa i godinama ranije.
Ono, što je možda najuočljivije kao spoecifičnost mojeg traženja inkarnacija jest, da ne tražim neku hipnotičku regresiju u prošle živote, niti neki duh, koji će mi priopćiti „chanellingom“ što je netko bio u prošlom životu, već na jedan vrlo jednostavan način – uspoređivanjem slika i portreta osoba sa Google image-a. (S napomenom, da to nije moguće baš neograničeno u prošlost. Limit je, uz izuzetke, negdje 14/15. stoljeće.)
Ono, što se također može primijetiti jest da uvijek pogledam, ako se nalaze u numerologiji imena iste numerološke vrijednosti, a što se u pravilu nađe kod veoma velikog postotka (po mojoj procjeni oko 90 posto) osoba u sadašnjoj, te njenoj prošloj inkarnaciji.
Ono, što sam potvrdio u svojim istraživanjima, jest, da se inkarniraju čitave grupe ljudi, iz jedne države, u novoj državi, pa i na novom kontinentu. Jedan primjer je inkarniranje veće grupe holivudskih glumaca u Hrvatskoj te također u Argentini. Ponekad se reinkarniraju i manje grupe ljudi, u istom sastavu. (Primjeri: Mason family iz Masschussettsa i grupa Bee Gees; orkestar Paula Whitemana i Đavoli/Fiumens, dvije grupe Nene Belana.) Također sam potvrdio, da se kod re-inkarnacija u pravilu sastaju bračni partneri iz prethodnih života.
Nešto, što sam također primijetio, kod određenog broja inkarnacija (tamo, gdje se moglo uspoređivati osobe iz starih filmova sa sadašnjim inkarnacijama, na filmu ili televiziji), dakle to su podudarnosti u mimici, te gestikulaciji i pokretima tijela. Kao primjere mogu navesti recimo glumicu Joan Blondell (recimo film „Stand-In“) i glumicu Kaley Cuoco, u seriji „Teorija velikog praska“. Potom recimo Montgomery Clift i njegova inkarnacija Janko Popović Volarić (način hoda). Recimo također da i košarkaš Michael Porter ima neke pokrete i skok-šut (ne samo fizionomiju), koji podsjećaju na Dražena Petrovića, njegovu raniju inkarnaciju. (https://www.youtube.com/watch?v=WxzvUTRdCIs)
Dakle, mogli smo primijetiti da vrlo često ti celebritiji odabiru istu profesiju, glumu, određeni sport ili bilo što drugo, čime su se ranije bavili.
Jedno je pitanje, koje se smatra bitnim, a odnosi se na kaznu, u vezi činjenja loših djela. Što se mene tiče, nisam primijetio nešto takvog (odnosno neku „kaznenu inkarnaciju“, pa mogu jedino zaključiti, da se radi uglavnom najviše o strahu, da netko neće prepoznati inkarnaciju dotične osobe, ili shvaćanje da je upravo on ili ona ta osoba, znači jedan osjećaj grižnje savjesti, ili slično.
Jedna od predrasuda odnosi se i na mogućenost da se osoba rodi u jednom životu kao muškarac, a u narednom kao žena. Moje je čvrsto mišljenje da je ovo moguće samo kod trans-rodnih osoba, (a ne recimokod gay populacije, ili pak osoba koje su bile homofobične, da se u slijedećem životu rode kao žene i sl.)
I na kraju, jedno pitanje vezano za lanac inkarnacija, u kojima bi se osoba (točnije njen inkarnirajući ego) iz jednog života u drugi neprekidno usavršavala, i bivala sve boljom, u onome što radi. Ovo je moguće, ali nije pravilo. Recimo, može se sresti kod nekih artista, ljudi koji se bave određenim zanatom i slično, nekom vještinom općenito. Ne može se, s druge strane očekivati, da će Marx u slijedećoj inkarnaciji biti još veći Marx, da će Freud biti još veći Freud, Tesla još veći Tesla... To se ne dešava. Višestruko nadareni ljudi mogu recimo „isprobati“ neki drugi život, u kojem će razviti neku svoju novu latentnu sposobnost, odnosno talent. Isto je tako i sa glumcima i pjevačima, odnosno umjetnicima općenito. I onaj tko je bio veliki celebrity u prošlom životu, ne mora to biti nužno i u ovom (može dakle biti samo mali, ili osrednji celebrity.)
Ako idemo gledati kako se poklapa numerologija kod imena, prezimena i datuma rođenja sa astrologijom kod raznih osoba, vidjet ćemo da se u znatnoj mjeri pojavljuju isti brojevi (točnije, numerološke vrijednosti). No, ima jedan primjer, gdje je ovo doista zapanjujuće. Kod poznate glumice Angeline Jolie, naime, dolazi do poklapanja numerologije za ASC i položaj (u stupnjevima) svih 10 glavnih planeta, kao što je iz priloženog vidljivo (a može se i provjeriti na raznim site-ovima sa horoskopima celebriti-ja).
ANGELINA JOLIE = 6 + 8 = 14 = 5
4/6/1975 = 5
ASC = 28 CANCER (10)
SUN = 13 GEMINI (4)
MOON = 13 ARIES (4)
MERCURY = 22 GEMINI (4)
VENUS = 28 CANCER (10)
MARS = 10 ARIES (10)
JUPITER = 17 ARIES (8)
SATURN = 17 CANCER (8)
URANUS = 28 LIBRA (10)
NEPTUNE = 10 SAGITTARIUS (10)
PLUTO = 6 LIBRA (6)
Numerologija je stara nauka i datira još od prije našeg računanja vremena. No, ona danas nema, jasno, karakter eksplicitne znanosti, zbog činjenice, da se zapravo ne zna način njenog djelovanja. Iz brojnih primjera, ipak je vidljivo da – nekako djeluje.
Npr., mnogi se pitaju, kako se mogu isti brojevi pojavljivati u imenu i prezimenu ljudi, i njihovih ranijih inkarnacija. Jer statistička vjerojatnost tome ne govori u prilog. Prema njoj, od tih 6 brojeva, veća je vjerojatnost da se isti brojevi NE pojave, nego da se pojave. Ukoliko se radi o dva broja (kao kod recimo zbroja 2 + 2 = 4), tada imamo još sedam različitih brojeva, pa je šansa da se kombinacija tih dvaju brojeva pojavi 2: 7. Ukoliko se radi o samo jednom broju [kao kod 9 + 9 = (18) 9], šansa je samo 1 : 8. Ukoliko se pak radi o tri broja, tada je šansa 3: 6, znači još uvijek nije veća od 50 posto.
Pa ipak, svjedoci smo da se (misleći uvijek na numerologiju kod reinkarnacija) isti brojevi pojavljuju u veoma velikom postotku, vjerojatno negdje oko 90 posto.
Slovenska numerologinja Naca Jermanj u svojoj knjizi „Numerologija“ veli da se n. zasniva, kao i astrologija, na utjecaju nebeskih tijela. „Brojevi u koje prevedemo neke podatke, samo su simboli nebeskih tijela, koji različito utječu na kombinacije, svaki slučaj ponaosob.“ Brojevi su takvi, kakvi jesu – zbog posrednog utjecaja nebeskih tijela, koji je preveden u tablice, opise i pravila, koja tvore uporabnu cjelinu.
Jermanj navodi filozofa Pitagoru, kao vodećeg autoriteta na tom području. On je držao sve (i živu i neživu prirodu) brojem, čija je bit sastavljena od 4 elementa (zemlje, zraka, , vatre i vode). Element koji prevlada, daje karakter broju. Pitagora je govorio o muzici sfera, o tome da čitav svemir titra u određenim vibracijama, proizvodeći harmonične zvukove, u određeni omjerima.
On je bio izumio vlastitu abecedu, odnosno tablicu, za pretvorbu slova u brojeve, no napustio ju je kada je shvatio da je najbolja kaldejska abeceda. Shodno tome, i Jermanj veli da je jedina prava abeceda kaldejska.
< | travanj, 2024 | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Moja alternativna vizija duhovnosti novog doba i zavjera Novog svjetskog poretka
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Igre.hr
Najbolje igre i igrice
Forum.hr
Monitor.hr