26

subota

prosinac

2020

Povjerenje Vladi ili čiji sam ja?




Vjerovali ili ne.

U Republici (res publica = javna stvar) Hrvatskoj postoji novinarska rubrika (sustavno obnavljana ispitivanjem javnog mnijenja) Povjerenje Vladi.

Kakvo je to povjerenje ako vlast pripada narodu, proizlazi iz naroda?
Ustavnim izmjenama (o funkcioniranju države) zastupnici (koga oni zastupaju?) dobili su ovlasti čime ne moraju biti zastupnici već samosvojni.
Po pitanju državnih i ostalih pitanja oni mogu bez odgovornosti ustrajavati na vlastitim stajalištima i time (ustavno) prestaje demokracija i vlast naroda.

Je li Ustavni sud poništio promjenu Ustava RH koji zastupnicima (a i predsjednik Vlade je zastupnik) po kojoj demokratski ustroj postaje diktatura, autokracija ili totalitarizam? Ne, ali svejedno ta preinaka Ustava RH nije važeća - jer se protivi osnovnom načelu - demokraciji.

Kako u takvim okolnostima iskazivati ikakvo povjerenje Vladi (RH)? I zašto bi umjesto zastupničke odgovornosti Vlada dobivala povjerenje?

Nema povjerenja, tu stoku treba zatrti.


nakon jugoslavenske, četničke i komunističke revolucije treba provesti nacionalnu revoluciju i državu napraviti demokratskom


Oznake: vjerovali ili ne, Hrvatska, republika, povjerenje Vladi, Ustav RH., neustavno, zastupnička odgovornost

18

nedjelja

listopad

2015

Ja sam za povratak smrtne kazne

Približavanje parlamentarnih izbora i promjena izbornoga zakona me ponukala promotriti novi izborni ustroj.

Nekada dvodomni Sabor (u socijalističkoj Hrvatskoj trodomni), od kojih je jedan dom bio teritorijalni (sabornici su birani po teritorijalnom ustroju), pri ujedinjavanju zakonski je osigurao podjelu izbornih jedinica sa teritorijalno zastupljenim listama. Izborne jedinice su birale 3 saborska zastupnika.
Ukrupnjavanjem izbornih jedinica i povećanjem broja saborskih zastupnika na 14 napravljen je otklon od obavezne teritorijalnosti sastava Sabora.

Kakvi su izgledi u IX izbornoj jedinici, koja se proteže od granice Gorskog Kotara do Kaštela, s 14 saborskih zastupnika da bude teritorijalno zastupljen Knin, Drniš, Benkovac, Obrovac, Biograd, Vodice, otoci, Perušić, Gračac, ...?
Ili u X izbornoj jedinici, koja se proteže od Trogira do crnogorske granice, s 14 saborskih zastupnika da bude netko iz Sinja, Imotskog, Omiša, Makarske, Ploča, Vrgorca, Metkovića, Opuzena, (Neuma?), Orebića, Korčule, Vela Luke, Blata, ...?
Kako je u izbornim jedinicama više županija, može se dogoditi da pojedina županija nema niti jednog zastupnika u Saboru , npr Zadarska, Šibensko-Kninska, Ličko-Senjska s dijelom Splitsko-Dalmatinske tvore jednu izbornu jedinicu pri čemu bi tri županije mogle ostati bez teritorijalnog predstavnika u Saboru.Svrha ovakvih izbornih jedinica je "pokrasti" izbore i postići nemogućnost javnog bunta takvim izborima (jer stanovnici tih županija vrlo slabo međusobno komuniciraju da bi bili u mogućnosti shvatiti kako nisu birali (sdpeovce) i pokrenuti nasilno poništenje izbora).

Niti sam obaviješten (a kao glasač imam pravo na sudjelovanje u promjenama izbornoga zakona u javnoj raspravi (koja nije provedena)), niti se slažem s promjenama koje su (neustavno) provedene.

Rušenje prava na teritorijalnu zastupljenost (proširivanjem izbornih jedinica i proširivanjem lista) još jednom je komunjarsko-orunaška (idiotska) vlast porušila osnovne vrijednosti Ustava RH (i Hrvatsku gurnula u lokalpatriotske sukobe).


Ja se zalažem za povratak smrtne kazne i na ovim ću izborima glasati za onu političku opciju koja će provesti tu mjeru.
Komunjare treba zakonom zabraniti, zakonom vratiti smrtnu kaznu i za dosadašnje zlo koje su (namjerno) napravili kazniti (smrtnim) kaznama.




Oznake: izbori, Zakon, neustavno, kazna