17

utorak

siječanj

2017

Hrvatska (protiv agresije)



Svi smo sretni da hosovci ne postavljaju ploče nama, ali smo ponosni (sa sjetom i tugom) na one (koji su živjeli među nama) kojima podižu ploče.
Hrvatski domoljubi koji su žrtvovali živote za opstojnost naroda i države.
Politika je oblik interesnog organiziranja, a obrana od agresije humani odabir.

Oni koji su dragovoljno izložili svoje živote u obrani naših života (i prava na političko postojanje) zaslužuju više od spomen ploča.
Slava im (hrvatskim) (obrambenim) (snagama)!



Oznake: hosovci, spomen ploče, ponost, sjeta, interesno organiziranje, obrana od agresije, humani odabir

06

utorak

rujan

2016

Bit` će bolje moj Q



Vrijeme nevremena


Hrvatska je od osamostaljenja prošla trnovit put obrane od agresije, vraćanja sukcesijskoga duga, poratne obnove bez naplate ratnih šteta.
Očekivani razlaz sa (feudalnim) socijalizmom (hibridnom tvorevinom nastalom paravanskim nametanjem socijalizma) nije se dogodio.

Hrvatska je zakoračila u tržišnu ekonomiju, bez namjere mijenjati hibridne karakteristike proteklog sustava. I stvorila hibrid feudalno-socijalističkog kapitalizma. Besplatno školovanje, besplatno zdravstvo, solidarna mirovinska štednja odrednice su navrnutog socijalizma (na feudalne korijene).
Preko 30% zaposlenih u državnim službama uvjetovano je spoznajom o potrebi glasačkoga tijela dostatnoga za izbornu pobjedu na (kvazi)demokratskim izborima (trećina biračkoga tijela je potrebna za važeće izborne zakone i ustroj za osiguranje legitimiteta vlasti).
Unatoč prekomjernom javnom dugu (sredstvima koje državna blagajna duguje unutarnjim ili vanjskim potražiteljima), uvjereni u (pravnu) osnovicu izbornoga legitimiteta, ustrajavaju na antikampanjskoj predizbornoj kampanji (kampanji bez javnih skupova), kampanji bez programa, kampanji na (bezidejnim) osobama (s retoričkim vještinama).
Nagradno (nagrdno) pitanje: zašto ustrajavaju na kampanji retorikom (sposobnošću uvjeravanja), a ne na kampanji činjenicama ...? (Pitanje je satirično-retoričko!) (Odgovor potražite na obiteljskom pakiranju Coca-Cole (više političke i ekonomske istine iskaže kompanija Coca Cola u svojim promidžbenim spotovima i reklamama nego svi hrvatski političari u svim predizbornim kamapanjama do sada ...).)

Bit` će bolje (ali ne u ovakva vremena).
Kad bi sadašnji znali pokrenuti gospodarstvo (na korist državnog proračuna i boljitka stanovništva) sigurno ne bi čekali (narodnu pobunu). Preostaje im (kako bi potisnuli sposobne) samo kokodakati o vjerodostojnosti ...

Mi, što ne spadamo u trećinu povlaštenih (koji svoju povlaštenost ostvaruju biračkim glasom i političkom podobnošću) najavljujemo: srušiti ćemo okove ropstva, i potopiti (općim potopom) nepravednost. Stvarati ćemo svijet iznova!

Uzalud vam izborni inženjering, isprazni ste u svom bezdušnom postojanju, nemate ljudskosti i ne pripada vam nikakva vlast. Vaše su norme nenormalne, vaši su postupci luđački. Niste pametniji, niste jači, niste sposobniji.
Vrijeme će vas pregaziti (i grubo se našaliti s vašom proždrljivošću). Samo više jedete (jer hranite vlastiti ego otrovima koji djeluju).



Oznake: bolje, nevrijeme, osamostaljenje, Hrvatska, obrana od agresije, sukcesijski dug, poratna obnova, naplata ratnih šteta, hibrid feudalizma i socijalizma hibrid feudo-socij, trećina zaposlenih, trećina birača, kvazidemokracija, osiguranje legitimiteta vlasti, prekomjerni javni dug, anikampanjaska kampanja, kampanja bez programa, Coca Cola, Bit` će bolje, kokodakanje o vjerodostojnosti, stvaranje svijeta iznova, izborni inženjering, nenormalne norme, proždrljivost, ego