29

ponedjeljak

rujan

2014

160 godina (s vama)

Hrvatskoj trebaju promjene ...
Proklaniranjem demokracije (umjesto jednoumlja) (nismo demokratični), odabirom tranzicije (iz društvenog vlasništva i socijalizma u kapitalizam), iz južnoslavenske (bez bugara) tvorevine u samostalnu hrvatsku državu, ...
Izborni sustav prilagođen bržim promjenama, upravo zbog položaja nove Hrvatske je prilagođen izbornim pragom takvim promjenama. Razvijeno (ustaljeno) društvo teži raspršivanju političke moći na više stranaka koje se međusobnim parlamentarnim nadopunjavanjem suglasuju pri izglasavanju određenih zakona (zadržavaju stanje, mijenjau nužno). Ali, demokratski nerazvijenu Hrvatsku, Domovinskim ratom isčupanu iz jugoslavensko-srpskog ropstva, osiromašenu i pravno nasukanu na nacionalizacije, imovinsko obespravljivanje - osiromašivanje, gospodarski i demografski nazadak, mogu samo ruski agenti (neotitoisti, socijal-nacionalisti orjunaši) gurati nazad.
To što je sustav brzog (bržeg) otklona od pogubne politike (jednoumlja) koju pokušavamo spremiti u ropotarnicu povijesti, iskoristila sdp-kukuriku klika (ruskih agenata) naš je problem. I nije razlog promjeni izbornog zakona (sa smanjenjem izbornog praga na 3%).
Prilagođenost zakona potrebama osnovni je preduvjet uspješnosti zakona ... ali i prijedlozi određenih zakona zorno ukazuju na (ideološku) pozadinu predlagača.
Referendum za promjenu izbornog zakona (mijenjanjem članka 73. Ustava) je neotitoistički pokušaj preko zagrebačkog (vražijeg) nadbiskupa i potplaćenih agenata zaustaviti hrvatski otklon od ropstva i siromaštva.

Proturanje glasina o partitokraciji (HDZ je bio 16 godina na vlasti)(a trebao bi biti još 160 godina kako bi uspostavili hrvatsko demoktratsko društvo) ... bez argumenata je dio specijalnog rata (zavaravanja).

Zna se!



Četnici

Hrvatskom kruže priče (i uvjerenja) o pljački ...

Političke elite, izlažući se bijesu naroda, uistinu materijalno napreduju. Mimo zakonskih okvira.
Knjigovodstveno, zbroj tih materijalnih izdataka nije dostatan za potkrijepiti tezu o pljački političkih elita.
Mi smo osiromašeni jer ne radimo. Trošimo (izdašno), a ne radimo.

Specijelni rat, kojem je cilj stvaranja trajne krize kao sredstva sveukupnog propadanja, potiče i osiromašenje. Proizvodi osiromašenje.
Kompeksnost tog specijalnog rata, unatoč zainteresiranosti šire populacije (puka), se ne da pojednostavljivati. I nije ga potrebno pojednostavljivati.
Izloženi smo brutalnom nasrtanju na državu i naciju/narod. Iznutra (potpomognutu izvana). Pravi nalogodavci (u složenom međunarodnom odnosu snaga) su vanjski.

Iako je malen broj radnji koje bi nas izvukle iz tog rata, niti jednu od tih radnji mi ne radimo. Zaključak? Ne znamo.
Teško je (u vremenu globalne nuklearne i ratne kemijsko-biološke (terorističke) opasnosti) ostati suveren ...
Naš zaostatak (za Svijetom) iz prošlih vremena nam je kočnica za pravovremene odluke.
Suvereni, sami ... ali s bespovratnim kreditima, pojačanom osobnom potrošnjom i neradom.
Zaboravii smo kad netko daje taj odlučuje hoće li davati i s kojim razlogom.


Napomena: poveljom UN-a je zabranjeno destabilizirati društvo demografsko/ekonomskim procesima nakon kojih društvo nije sposobno brinuti samo o sebi. (A to su nam komunisti (titoisti) i neotitoisti (socijal-nacionalisti, orjunaši) uradili/rade.)
U narodu je taj specijalni rat (sovjetske Rusije, pa Rusije) nazvan četničkim.
Sintagma četnici označava sveukupnost zlih radnji rusije (i ruskih agenata, bilo marionetski postavljenih na državne funkcije ili prikrivenih komunističkih/humanitarnih ili građanskih aktivista) naspram hrvatskog naroda i hrvatske države. Skriveni iza pravoslavlja i srpstva.
Srbi su u svom velikosrpstvu (stvorenom specijalnim ratom iz istog centra) dva puta poraženi ... Južnoslavenstvo (bez Bugara) je propalo (a ni s Bugarima ne bi uspjelo). Ali specijalni rat nije posustao.
Poraženi smo demografski (poubijani i raseljeni po svijetu) nismo sposobni uspostaviti društvo/državu u kojem/kojoj zadovoljavamo svoje potrebe (radom). Zbog te (vlastitie) nesposobnosti (psihologija to tvrdi) radije krivimo nekog drugog ... Četnike (i pljačku). Pojednostavimo - četnici.
U stanju smo kad ne možemo sami sebi pomoći. Izlaz iz tog stanja je demografski problem (stvaranja nekih pametnijih, spretnijih i odlučnijih Hrvata). I trajat će jer je demografski problem problem nekoliko naraštaja. Biblijski izlazak izraelskog naroda iz egipatskog ropstva i četrdestogodišnje lutanje pustinjom (uma).
Ropstvo i siromaštvo se generacijski održava. Zbog tog pokretači specijalnog rata potiču siromaštvo (jer otvara vrata produženju ropstva). Za hrvatski boljitak potrebno je povesti rat protiv siromaštva ... Četnici.



28

nedjelja

rujan

2014

Moja tajna (služba)

Referendumska inicijativa za promjenu izbornog zakona (predložena kao promjena ustavnog članka) (unatoč višestrukim prijašnji saborskim čitanjima, raspravama i promjenama izbornog zakona ) višestruko odstupa od demokratskog načela ... (tim se brišu sva prijašnja saborska nastojanja izgraditi zadovoljavajući demokrasti sustav).
RH je parlamentarna demokracija s direktnim učešćem glasača (referendumom - participativna demokracija). Ali iza pisane formulacije oblika stoji nekoliko bitno različitih mogućih tumačenja te definicije.
Uobičajeno, po ustavnoj odredbi o vlasti koja proizlazi i pripada narodu, parlamentarna demokracija je zastupničkog tipa, iako to zastupništvo (ovlasti i obaveze) nisu zakonima precizirane ...
Očekujemo kako su saborski zastupnici odgovorni biračima i birači ih mogu opozvati. Do sad se to nije ostvarilo. Niti je (zakonski) poznato kako bi to ostvarili ...
Imamo slučaj Vlade (koju imenuju saborski zastupnici, većinom), koja je potpuno dezorjentirana. Ali je nitko (saborska većina) ne opoziva. Ako saborska većina (koja ju je izabrana) ne opoziva, tko je ovlašten to uraditi (u ime naroda, kojem vlast pripada) umjesto njih? Predsjednik RH ima ustavne ovlasti tražiti izglasavanje saborskog povjerenja Vladi (koje će saborski zastupnici potvrditi jer i oni imaju ovlasti opozvati Vladu, ali to ne rade). Bespotrebna predsjednička ovlast.
Kako bi narod (glasači) opozvao Vladu s kojom nije zadovoljan? Ali opozivom Vlade trebao bi opozvati i saborske zastupnike (većinu) koji su imenovali i ne opozivaju takvu Vladu.
Jedino referendumom.

Drugo tumačenje ustavne formulacije (koje bi se kosilo s odredbom Ustava o vlasti koja proizlazi i pripada narodu) je puno zastupstvo saborskih zastupnika. Izborom u Sabor dobivaju sve ovlasti u četverogodišnjem mandatu, potpunu slobodu. Praksa račanove i kukuriku kolacije upravo iskazuje (krivo) tumačenje, u izričaju vrlo slično ustavnim odredbama, ali s bitno različitim posljedicama (oktroj). Kao zakonodavna i izvršna vlast, nadopunjavaju i tumače zakone protivno narodnoj volji. Zakonske nadopune i promjene provode kako bi zadržavali stanje otuđenja političke moći. Oktroiraju (zakone).

oktroj, -oja, 2, mn. oktroja franc. (octroi) nešto odozgor nametnuto, naročito zakoni doneseni od najviše državne vlasti bez sudjelovanja narodnih predstavnika; odakle i novo značenje: samovolja ... (b. klaić, riječnik stranih riječi NZMH, Zagreb 1978.)

Zakonski (iako ustavno određeno) nedovoljno, kako bi u praksi zaživjelo, razrađeno ... s nekontroliranim ovlastima (političkih elita).
Referendum je, nastojeći poboljšati izborni sustav, morao staviti težište na odgovornost (biračima), brizinu uspostave te odgovornosti (nemamo mi koristi od 4 godine divljanja neo-socijal-nacionalista-orjunaša) i proceduru provođenja opoziva ... (Poznat je njihovo korištenje tih ovlasti u žurnoj saborskoj proceduri promjeniti zakon o referendumu i na temelju tog zakona provesti referendum o ulasku u EU. Zapanjujuće (bez posljedica po njih).)

Referendum o promjeni ustavnih odredbi (ustavnog članka 73.) kojim bi branili predizborne koalicije, omogućili i biranje zastupnike imenom i prezimenom, smanjili izborni prag ... uistinu ne dopunja ustavno-zakonski nadzor vlasti, već nas (bespotrebno) gura korak dalje od istinske demokracije.
Inicijativa je elitistički mehanizam zadržavanja i produžavanja otuđenja političke moći (od naroda, u korist političkih elita). Kako bi prikrili kukuriku neustavno divljanje tri (a vrlo izgledno) i četvrtu godinu ...
Zar zaista u svemu moraju sudjelovati sigurnosne (tajne) službe? Jer su sve aktivnosti usklađene i vremenski proračunate!

Još jednom (iako nam vlast pripada) ne dobivamo tu vlast, niti imamo pravodobnu mjeru suprostavljanja nametanju rješenja s kojima nismo zadovoljni. Bravo Za inicijativu!!!


27

subota

rujan

2014

Parada kiča

Protivim se referendumu za biranje imenom i prezimenom jer ...
Jer je regrutacija političkih kadrova teoretska disciplina koju su politolozi, sociolozi, psiholozi (i ostali stručnjaci) teoretski razradili (a načitani savladali).
Mijenjanje načina biranja političkih kandidata za državne dužnosti nad istim tipom političkih aktivistra je krivodrumski pravi put ... nikamo.
Ovaj je referendum još jedan oblik manipulacije političkih elita kao sredstva zadržavanja elitističke (otuđene) političke moći.

Referendum o zaštiti obitelji kao da nije proveden, referendum o ćirilici nije proveden, referendum o preferencijalnom glasovanju bolje i ne raspisati ...

Nešto o regrutaciji političkih aktivista.
Tito je protivnike svog političkog (ne)sustava pobio, protjerao, pozatvarao, ušutkao (zato taj sustav zovemo jednoumlje). A svoje istomišljenike je potkupljivao podobničkim statusom (karijerizmom i materijalnom napretkom). Stvarao je pravoslavno, prorusko, društvo.
Uobičajeno je (nakon dužeg vremena) djelovanja određene anomalije kako ta anomalija postane odrednica društva.
Kako nemamo vrhunske inžinjere, nemamo vrhunske znastvenike, nemamo vrhunske poljoprivrednike, nemamo vrhunske ribare, nemamo vrhunske ... (po teoriji) nemamo ni vrhunske političare. I nije me toga sram.


Sram me što je idološki iskrivljena, zločinačka i poražena politička opcija proruskog, prosrpskog, južnoslavenskog (bez Bugara) opredjeljenja unatoč porazu iznova (šaptom) osvojila državne pozicije (protivno volji naroda).
Ja sam za paradu (kiča) ...



26

petak

rujan

2014

Crveni patuljci pojma nemaju ...


Suverenitet (fra. souverain od lat. superanus) je potpuna vlast vladara, države ili naroda na vlastitu teritoriju[1] (suverenost u odnosu prema političkoj zajednici unutar države, odnosno unutarnji suverenitet), te nezavisnost takve vlasti u odnosu na bilo kakvu izvanjsku, tuđu vlast.[2] [3] (vanjski suverenitet).

Suverenitet je pravni pojam koji označava pravo na neograničeno vršenje vlasti. S obzirom na načelo učinkovitosti prema međunarodnome pravu to vršenje vlasti mora biti stvarno ili faktično, što znači da državna vlast ima kontrolu nad granicama i da ima aparat prisile kojim može osigurava pravni poredak. Tako suverenitet može biti državni, narodni i monarhijski suverenitet.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Suverenitet

Suverenost (jednog naroda) podrazumijeva upravljanje vlastitim gospodarstvom po vlastitom nahođenju (u vlastitu korist).
Svakodnevna (poprilično bezobrazna; jer stalna opravdavanja za nesposobnost, sabotažu i neznanje su bezobrazna) opravdavanja premijera Vlade postala su suvišna. Potakla su prosudbu o položaju premijera ...
Po suverenitetu i ulozi koju premijer ima u donošenju odluka presudnim za politički i gospodarski razvitak države prije izbora smo morali znati kako SDP klijentela nije pogodna za obnašanje tako odgovornih državnih dužnosti.
Njihovo poznavanje makroekonomije, prava, demokracije, uprave, ... neupitno je na nivou potpunog neznanja ili ideološke iskrivljenosti. Ali su zato ideološki odgajani vlastohlepni! Vlast se (k tome zastupnička) ne dopušta onima koji hoće vlast ... Prije izbora (predsjedničkih, parlamentarnih ili lokalnih) to smo morali/moramo imati na umu. Ropotarnica povijesti.

U makroekonomiji mali crveni (a ne vrtni) patuljci nemaju što raditi ...

Tomasz Moczek,Wroclaw


25

četvrtak

rujan

2014

Diktatura (jednog losa)

Hrvatska primjećuje nadvijene oblake nad svojom suverenošću ...
Prinudna uprava (srpska kraljevsko-svinjarska loza)(titoizam) skoro stoljeće naočigled hrvatskog stanovništva provodi nenarodnu politiku. Diktature.
Sad je na djelu samo antihrvatska diktatura.

diktatura lat. (dictatura) 1. u starorimskom smislu - punomoć, vlast ili vrijeme vladanja jednog diktatora; 2. ničim neograničena, nikakvim zakonima nestegnuta vlast koja se osklanja na silu ... (b. klaić riječnik stranih riječi NZMH Zagreb 1978.)

Današnja vlast u Hrvatskoj se ponaša nasilno (nezakonita uporaba represivnog aparata), zaobilaze sve zakone (koji ih sputavaju), ... ponašaju se diktatorski (iako je Ustavom proklamirana demokracija).
Kako je to moguće? Sve instiutucije i osobe koje mogu ograničiti tu samovolju (prethodnim ovladavanjem sigurnosnim službama) su umirovljeni, smijenjeni, zastrašeni, ucijenjeni, ...

Pogledamo li sastav (etnički, četnički, dobni, spolni, obrazovni, imovinski, karakterni, ...) vladajuće saborske većine (koja može opozvati Vladu) i Vlade (kao izbora te saborske većine) ustanovit ćemo kako su uz (po svim parametrima uspoređivanja) identičnost s titoistima (ruskim agentima) u odnosu na titove vlade uglavnom fakultetski školovani. Ako su titoisti fakultetlije ovako bezobzirni i bezobrazni, možete tek zamisliti onu "orginalnu" staljinističko-titoističku garnituru (s partijskih "univerziteta", koji su im bili dostatni za obavljanje visokih i odgovornih državnih funkcija ...). Diktatura (proleterijata) (krvava). I bez proletera i bez krvi današnji titoisti vladaju diktatorski. Kako je to moguće?

Narodne pravice, hrvatska država i samostalnost. Hrvatska stranka prava, Ante Starčević. Ipak je Ante Pavelić, zubar, 1918.g. u ime jedne frakcije hrvatskih pravaša otišao u Beograd i prepustio bez državnih ugovora Hrvatsku kraljevsko-svinjarskoj kući Karađorđevića. Stanje diktature (za koju je Karađorđevićima trebalo 4 minute (iako je formalno uvode tek 1929.)).
Hrvatska je u režimu antihrvatskih diktatura (zadnjih stotinu godina, otkad se diktatura može smatrati nenarodnom, jer su u prethodnim stoljećima neograničene vlasti bile uobičajene ...).

Zašto je Hrvatska u krizi? Jer je specijalnim ratom uvedena u krizno stanje, diktaturu. Težnja za antihrvatskom diktaturom ponukala je vođe specijalnog rata izazvati krizu, kojom se prikriva diktatura.

Agresivna (srpska ratna agresija) okolina, međunarodni faktori, domaći (agenti) izdajice, ...
Hrvatska je nesposobna uspostaviti diktaturu (mehanizam specijalnog rata obespravljivanja jedne strane rabiti (oružanu) silu za zaštitu vlastith interesa).
Jasenovac, Romi, rasni zakoni, klerofašizam, gospodarska kriza, ... zajedničke (hrvatsko-srpsko-srpske) sportske lige, jezik, Pavelić zubar, Yusipović pijanista. ... Uvijek isto.
Uporaba oružane sile i represije u uspostavi državnog suvereniteta VRO Olujom skoro dva desetljeća ospravana međunarodnim sudom u Haag-u, ...

Zajednička odrednica s diktaturama je međunarodna podrška tim diktaturama ...
Agenti u Hrvatskoj sakate Hrvatsku.

Nije izborni sustav uzrok hrvatske krize.






24

srijeda

rujan

2014

Preferirali bi nepreferencijalno

Sabor je mjesto izglasavanja zakona.
Političke stranke (koje) imaju ozbiljne političke programe nastoje predizbornim aktivnostima koncipirati politički pristup zakonodavstvu i trude se osigurati saborsku većinu za izglasavanje tih (planiranih) zakona.
Ta ih ozbiljnost bitno razlikuje od nezavisnih (ili slobobodnih) političara i lista (koje su šarlatanske).
Dominacija političkih stranaka (u zadnje vrijeme u javnosti nazivana partitokracija) posljedica su promišljenosti i sustavnosti tog pristupa koje birači znaju prepoznati.

Krivo je tumačenje kako je taj sustav posljedica političke (i gospodarske) krize u Hrvatskoj.
Pojedinci (u politici) ne zadovoljavaju demokratsko načelo zastupljenosti svih građana (ali bi, teoretski, približavanje tom načelu bilo najpoželjnije). Samim tim preferencijalno ustoličenje pojedinaca odudara od demokratskog načela (zastupanja programa koji birači biraju).
Preferencijalno glasovanje odgovara izboru takmičenja Miss (Jadranske obale), ali ne i izboru nogometne reprezentacije (jer momčadska uigranost ima prioritet). Slikovito, Sabor je mjesto timskog rada i upravo se usklađenost preferira ...
Teorija organizacije ukazuje na neprimjerenost preferencijalnog glasovanja u državnom parlamentu ...

Ovu političku i gospodarsku krizu je izazvao SDP (medijski praćen, tajnim službama potpomognut, ...). Inače nikad ne bi osvojili vlast. Izbori su za ove kokošare namještene. Preferencijalno glasovanje ne spašava Hrvatsku od takvih zavjera.

Neargumentirano (i neartikulirano) ustrajavanje političkih neznalica na inicijativi biranja zastupnika imenom i prezimenom (mada zakon dozvoljava sastaviti vlastitu, tkz. nezavisnu, listu upravo imenom i prezimenom) ukazuje na neinventivnost i besprizornu političku bezidejnost (predlagatelja).

Hrvatska, bezimena ... jer imena koja su u opticaju ne znače ništa.
Svi smo mi zakonodavci (imenom i prezimenom).

Koch`s curve



23

utorak

rujan

2014

U-MOLBA

Primiču se predsjednički izbori ...

Građani (ako te ne urade Hrvatice i Hrvati) će izabrati predsjednicu ili predsjednika ...
Starog (omraženog) predsjednika ili novu predsjednicu (predsjednika).

Što je karakteriziralo dosadašnje predsjednike RH? Prvi predsjednik (Franjooo Tuđman)(još uvijek u srcu ... predsjednik, super heavyweight undisputed champion) obnašao je predsjedničke mandate u predsjedničkom sustavu. (Dužnost mu je bila i upravljanje sigurnosnim (tajnim) službama).
Mesić (sTjepan), u polupredsjedničkom sustavu (u predsjedničkom sustavu ne bi nikad obnašao predsjednički mandat, jer je šarlatan) koji je u predizbornoj kampanji obećavao tpolupredsjedništvo, zavarao je javnost (ali ne i birače)(jer je mandat osvojio lažnim glasovima) zadržao je kontrolu nad sigurnosnim (tajnim) službama. U dva mandata, iznutra (s aspekta sigurnosti, tajno) podrivao je Republiku Hrvatsku (provodio specijalni rat protiv RH). Koristeći sigurnosne (tajne) službe, osiguirali su (sTjepanovi nalogodavci) produženje vrste (sjedokosog bezbradog sTjepanovog nasljednika) ... Yusipovića (oca ante, majke neimenovane ... partizanske loze). A partizani su poznati po (neuspješnom) gerilskom ratovanju koji su poslije (nailaska Crvene Armije) specijalnim ratom pretvorili u sjajnu i genijalnu pobjedu maršala tita i njegovi lažova ...
Slava im ! Lagali su za svoje bolje sutra (koje ih je dočekalo slomom tvorevine koju su održavali krvavom diktaturom ...).

Uistinu, što je te ljude ponukalo pa su ustrajno radili ono što se ne radi .. ( kao da neće biti sutra, a kad dođe kao da se ono jučer nikad nije dogodilo)? Dva zadnja polupredsjednika (jesu li osobe koje obnašaju funkciju u polupredsjedničkom sustavu polupredsjednici?) ne tvore jednog pravog.
Agenti. Ruski agenti. Htjeli su samo upravljati sigurnosnim (tajnim) službama.
Učinak tog (bezprizornog) dvojca je uočljiv na sigurnosnim slabostima RH. To je njihova ostavština. Specijalni rat (protiv Hrvatske/Hrvata/građana).

______________________________ U-MOLBA _____________________________

Umoljavam Hrvatice i Hrvate, iziđite na polupredsjedničke izbore u punom broju i u-molbeno izaberite svog predsjednika/predsjednicu jer je to jedini način zaustaviti specijalni rat koji nesmiljenim intezitetom razara našu domovinu (umolba završena).

ključne riječi: Tuđman, predsjednik, nesposobni, agenti, sigurnosne (tajne) službe, specijalni rat, Hrvatska, spokoj

(iako sam napisao u šaljivom tonu (jer više nemam živaca biti ozbiljan), ključne teze su djelovanje pojedinaca i posljedice njihovog djelovanja ... pogubnog po naciju)


21

nedjelja

rujan

2014

Nije mi potreban preferencijalni izborni zakon: Zna se!

Politologija (i sociologija)(i psihologija) (vlastitog) izbora (buduće predsjednice).

Reakcije na televizijske nastupe gosp. Kolinde Grabar Kitarović, predsjedničke kandidatkinje (buduće predsjednice), ukazuju na nekoliko karakterističnih stanja.

Stanje nacije. Ukazuje na percepciju nacije koja ocjenjuje kandidatkinju po svom (nametnutom i ukorijenjenom) stajalištu o osobinama koje moraju resiti predjednika/predsjednicu.
Mora biti "pametan" (intelektualna karizma), odriješit (javno karizmatičan), čvrst (politička karizma), ... A politologija kaže kako takav mora biti jedino ako želi biti diktator (otprije znamo za mazohističke porive hrvatskih glasača pa su opanak zvani Mesić birali dva puta, bezličnog (vodogmaza) Josipovića jednom ...):
Po krivom izboru prethodnika, znaju kako Kolida Grabar Kitarović mora biti drukčija (zašto su onda 15 godina na Pantovčaku sjedili bezprizorno pokvareni veleizdajnici, koji nemaju niti jedne osobine koju glasači traže (naučeni u diktaturi)?).
Gosp. Kolinda Grabar Kitarović iskazuje okvire svojih ideoloških i civilizacijskih nazora u čijim bi prostorima ona ispunajvala hrvatske biračke težnje. Nudi se (u okvirima najboljih dosega zapadne civilizacije) služiti građanima/biračima/naciji/državi. Bravo za Kolindu.

Stanje naroda. Narod (hrvatski) ne iskazuje svoje slaganje s gosp. Kolindom Grabar Kitarović (već pojedinci u nastojanju ovladati političkim prostorom, nastoje napadima i kritikama suziti politički prostor predsjedničkoj kandidatkinji). Narod koji transparentno ne može podržati vlastitog političkog kandidata za demokratko nadmetanje (predsjedničko glasovanje), politički je neorganiziran i nezreo, te dopušta političke manipulacije (otuđenje političke moći).

Stanje pojedinca. Pojedinci se kritički odnose prema kandidaturi gosp. Kolinde Grabar Kitarović i time (bez obzira na političko opredjeljenje) pokazuju (kritikom na to ukazuju) vlastite poglede na političke procese u Republici Hrvatskoj. Sama kritika odmjerenog i nenametljivog, civilizacijskog služenja javnom dobru proglašavaju neodređenim, nedostatnim. Nude se diktatorstvu (iako smo se načelno, i Ustavom, opredjelili za demokraciju).

Tražimo od predsjednika/predsjednice Republike Hrvatske služenje pojedincu/narodu/naciji/državi. Takva osoba ne može imati svoje stavove i poglede. Takva osoba ne smije nametati većini političke procese.

Školski primjer modernog političkog djelovanja (gosp. Kolinde Grabar Kitarović). Školski primjer nedemokratske glasačke većine (koja svoju nadmoćnost ne ostvaruje izbornim pobjedama (vlastitih političkih kandidata/kandidatkinja), već političkim frustracijama (porobljenosti i poniženosti)).

Bravo za Kolidu Grabar Kitarović!
(kad ja preferiram, nije mi potreban preferencijalni izborni zakon već vlastito znanje i savjest ... znate kako se odlučujem po udžbenicima)



19

petak

rujan

2014

Pokrenimo inicijativu za inicijativu

Inicijativa biranja zastupnika imenom i prezimenom je ludost (ali ne i besmislenost).

U Republici Hrvatskoj je političko djelovanje Ustavom zajamčeno. Oblik političkog organiziranja ne smije biti u suprotnosti s vrijednostima Ustava (i društva kojem je Ustav najviši pravni akt).
Zašto bi itko osporavao pravo stranke na političko djelovanje (ako to djelovanje ne narušava osnovne ustavne vrijednosti)? Čemu zakonom osporavati pravo političkoj stranci imati vlastit politički program koji moraju osmisliti, prikupiti dovoljan broj potpisa za predaju izbornih lista, osigurati dovoljan broj biračkih glasova za ulazak u parlament, osigurati u parlamentu dovoljan broj glasova za izglasavanje zakona (i Ustava), provoditi zacrtani stranački politički program, ...
Tako složen proces sam je po sebi zahtjevan i nije ga potrebno (ako nije drukčije) otežavati. A sve kako bi se na biralištu iznova poremetila stranačkia struktura.
Tko daje za pravo biračima (osim glasovanja - na izborima se glasuje), politički pasivnim, samim glasovanjem mijenjati stranačke odnose.
Nisu zabranjene nove političke stranke, nisu zabranjene nezavisne liste, ... Čemu preferencijalno glasovanje (i miješanje u stranačke odnose, mijenjanje stranačkih programa). Neozbiljno.
U Saboru se zakoni izglasavaju (inače ne bi postojao Sabor), a ne kreiraju. Ustrajavanje na zastupnicima izabranim imenom i prezimenom (mimo stranački dogovorenih programa) pokušaj je omalovažavanja hrvatskih zakona.
Nitko ne propisuje kako postupati pri samom glasovanju. Ako niste zadovoljni s određenim programom ili ljudima koji zastupaju taj program ne glasate za tu listu.

Ali ...
Besmislenost preferencijalnih lista ne postoji. Netko je zainteresiran (nakon 3 godine preskaknja procedure donošenja zakona, od kojih je samo u ovoj zadnjoj godini 70% izglasano u hitnoj proceduri) onemogućiti (beskonačnim saborskim nadmudrivanjima Ive pok. Grubišića i Damira (puk. sina) Kaina (kojem sam, zamislite, ime morao tražiti na yahoo tražilici) brzo saniranje štete koje su svojom ideološkom zasljepljenošću počinili hrvatskom društvu.
Svi ističu nemogućnost organiziranja referenduma prije isteka roka za (bez obzira na ishod referenduma) predstojeće parlamentarne izbore (i na taj nas način obaviještavaju kako je referendumski opoziv kukuriku kokodakavaca nemoguć ...). Kukurikavci će četverogodišnji mandat odraditi u cijelosti (nanoseći štetu hrvatskom narodu u punini).
Rekao bi moj zatvorski čuvar: Neš ti države i naroda!
Roblje, groblje.

Vlada koja u 3 godine vladavine bilježi samo pad BDP-a, a zauzvrat nas ideološki maltretira (unatoč obrambenom i pravednom Domovinskom ratu, kojim smo prekinuli upravo istovjetno ideološko maltretiranje) sramota je demokratske, kršćanske, slobodarske Hrvatske.

Inicijativa Krug za Trg! Inicijativa Bogata Hrvatska! Inicijativa Slobodna Hrvatska!
Pokrenimo inicijativu za inicijativu (lat. inicijativa - hrv. pokretanje)

Pokrenimo se, ratujmo protiv sebe a ne zamišljenog protivnika. Nemojmo svoju neaktivnost prikrivati nepravedno optužujući nedužne.

DAli


Ponosam sam što sam Hrvat!

Još jednom je unutarnje pitanje Republike Hrvatske postalo predmet međunarodne politike (jer je uistinu sve isprepleteno).
Španjolski premijer je uoči škotskog referenduma u (zabrinjavajućem) kontekstu spomenuo Hrvatsku.

Tko naivan vjeruje kako multinacionalne države imaju, osim hegemonizma, dobre namjere prema pojedinim narodima u svojoj zajednici dok istovremeno niti na jednom svjetskom kriznom području (osim vojskom, čije troškove uredno naplate od države i naroda gdje su ratovali) ne pokazuju znakove solidarnoati??
Nitko u gladnim i nepismenim područjima Afrike ne predlaže (državnu) simbiozu dok ne iskorjeni glad ili nepismenost ...
Tko vjeruje u pravičnu upravu, vjeruje u čuda ...
(Škotsku bi trebalo izbaciti iz FIFA-e, UEFA-e i svih drugih sportskih i nesportskih međunarodnih organizacija. Nije potrebno sportsko-kulturno promoviranje lokalnih kroničnih trećerazrednih šankerskih promotora. Neka svoju kulturnu promidžbu ostave sebi samima. Škotska škrtost i glupost osvajaju svijet. Bilo im je teško podići olovku za vlastitu slobodu ...)

Ali, nije Škotska toliko značajna. Značajniji je međunarodni pristup mogućem škotskom osamostaljenju. Iako najavljen kao demokratski referendum (bez mogućeg oružanog sukoba, Velika Britanija (Engleska) je nuklearna sila i sve je uređeno kako se sila ne bi spominjala. Tko bi bio nositelj nuklearne moći (UN priznaje 5 nuklernih sila) kad bi referendumima iz Ujedinjenog kraljevstva pod imenom Velika Britanija (koju UN priznaje za nuklearnu silu) istupile sve članice te tvorevine?
Međunarodni pritisak (uglavnom predstavnika država koje i same imaju zahtjeve za mirnim raspadom) poprilično nedvosmisleno šalje poruke o mogućim problemima koje bi odcjepljene državice mogle imati ..
Znači li to kako je Hrvatska kao (po njih) loš presedan u svojevrsnoj međunarodnoj izolaciji? (Znači!) Znači li to kako je specijalni rat protiv Hrvatske međunarodnog multinacionalnog karaktera? (Znači!) Znači li to kako je povratak jugoslavenstu, prosrpstvu i proruskoj dominantnoj sferi plod i politike (pojedinih) članica NATO pakta? (Znači!)
Znači li to kako su floskule o slučajnoj, popljačkanoj državi arsenal specijalnog rata? (Znači!)

Znači li to kako je istinska vlastita vlast nezamjenjiv instrument opstojnosti? Znači! (Ne vjerujem kako je britanska vlast (crpeći škotsku naftu) izgradila zdravstveni sustav koji škoti u samostalnosti ne mogu održati, jer ne vjerujem kako britanci (iako po javnom predočavanju nemam pojma tko su oni) ima zadaću podići škotski standard i sigurnost.)

Bez suverenosti, narod je tek biološka masa (koju treba toviti ili slati u rovove (modernog rata)).

Ponosam sam što sam Hrvat!




18

četvrtak

rujan

2014

Politika/politikom protiv ropstva i siromaštva

U Hrvatskoj je politika (nasilja i otuđenja političke moći) prouzročila trajnu (privremenu) amneziju (gubitak pamćenja). Ne gubitak pamćenja, već gubitak pameti.
Birano su uništavani (ubijani i proganjani) intelektualci (iako je intelektualc oznaka za onog tko živi od intelektualnog rada a ne osoba koja pronalazi nova rješenja).
Narodni izraz za one na koje aludiram je "bistri".

Kako su društvene (sociološke) skupine podložne razvoju, kočenje logičkog promišljanja i djelovanja je zaustavljanje razvoja društva ... države.
Ljudi nasilnim nametanjem neistina i iskrivljene stvarnosti podliježu sporijem logičkom uspostavljanju odnosa.

Poremećaj (društvenog) ponašanja proizlazi izvan (promatranog) društva, ali je stagnacijom (razvojem u krivom smjeru) dostigao stadij unutarnjeg održavanja smjera (ne)razvoja.
Sociološki, demografski i vojno-gospodarski nazadak.
Za titove vladavine društvo je jurišalu unazad, s istim simptomima koje današnji titoisti iskazuju na (neovisnom i slobodnom) hrvatskom društvu.
Socilogija naglašava prihvaćanje i ropstva i siromaštva (kao generacijski nasljednog ponašanja).
Teže je pokrenuti siromašan i porobljen narod na trud za ukidanje ropstva i siromaštva, nego gurati taj narod u ropstvo i siromaštvo ...
Tu su neprijatelji hrvatske države i hrvatskog naroda/nacije u prednosti ...

Sustavno i trajno nasilje u titovoj Jugoslaviji polučila je ploda (za hrvatske neprijatelje).

Ja nemam prijatelja! (jer Hrvati rade protiv sebe samih)

Sanjao sam slobodu (hrvatskom rodu). Sanjao sam blagostanje hrvatskih stanovnika. Ali nisam sanjao muku koju trebamo kao narod/nacija proći do ostvarenja snova. Tu muku proživljavam (i nadam se istinskom pothvatu (hrvatskih nadarenih sinova) u ostvarenju snova).
Politika protiv ropstva i siromaštva.

Hrvatska živi vječno!


16

utorak

rujan

2014

U ime naroda protiv naroda

Predlagano preferencijalno glasovanje je besmisleno ...
Uloga Sabora proizlazi iz zastupničke uloge, pa tek onda iz zakonodavne (po Ustavu, koji je zastupnicima pridjelio veće ovlasti imenujući ih i predlagateljima zakona, izostavljajući mogućnost vandržavnog predlaganja zakona).
Kako zakone ne mogu kreirati saborski zastupnici (oni zastupaju birače), potrebne su šire rasprave (zbog postizanja demokratske većine) i stručna pomoć (stručnjaka s određenog područja na kojie se zakon odnosi) ...(Račanova, Sanaderova i sdp-kukurikukoalicijska vlast se odlikuju preskakanjem procedure donošenja zakona, što je iz kvalitete zakona vidljivo (a i posljedica koje su takvi zakoni prouzročili).)

U Saboru se (unatoč Ustavu i krivo povećanim pravima zastupnika) zakoni ne kreiraju, već izglasavaju. Za izglasavanje je potrebna saborska većina. U tom smislu su (kao i u većini ostalih država) stranačke liste najpogodnije za funkcioniranje zakonodavnog tijela (parlamenta, kod nas nazvanog Sabor).
Organizacijski gledano, predlaže se model koji ne odgovara ulozi Sabora.
Zakonodavno tijelo popuniti (karizmatičnim) pojedincima upravo je put nefunkcioniranju.
Osobno, ne priželjkujem u Saboru skup vrsnih pojedinaca, jer Sabor niti može sa stotinjak zastupnika pokriti područje svojih ovlasti niti sam voljan prepustiti tako važno područje (makoliko stručni i moralni) pojedincima.
Nije potrebno saborske klupe popuniti akademicima (mada nisu suvišni), jer je Sabor mjesto gdje te kvalitete nisu iskorištene na adekvatan način ... Nisu nam u Saboru potrebni mogući olimpijski pobjednici (vrhunski sportaši)(mada ni oni nisu naodmet) već političari koji će lobirati za naše zakone ...
Najpoželjniji profil saborskog zastupnika je političar-pravnik ili političar-sociolog ...

Umjesto pojačavanja neučinkovitosti hrvatskog zakonodavnog tijela, trebali bi zakonom (Ustavom) promjeniti prava i obaveze saborskih zastupnika, omogućiti pravo predlaganja zakona glasačima (i njihovim nesaborskim političkim ili nepolitičkim udruženjima), olakšati referendumski opoziv vlasti, olakšati referendumski oblik sudjelovanja u svim ostalim pitanjima ...

Udruga U ime obitelji, na čelu s dvojbenom gosp. Markač, usklađeno s bozanićevom ulogom nenarodnog (vražijeg) sluge, ustrajavaju na pojačavanju slabosti hrvatske demokracije (zasada podržane i važećim Ustavom RH).


Uz natuknuta moguća poboljšanja (koje inicijativa za promjenu izbornog zakona ne obuhvaća, već podržava promjene koje bi pojačale nedostake Sabora), potrebno je istaknuti i osnovni dosadašnji manjak zakonodavstva u RH. Ustavom (i zakonima) su zastupnici prometnuti u jedine zakonodavce. Dobili su nepripadajuću ovlast. Uobičajena je sloboda zastupnika, ali i kontrola stvarnih zakonodavaca - nositelja vlasti, glasača.

Uz Ustavno sputavanje naroda (u osnovnom pravu), problem Hrvatske nisu političke stranke (koje su izglasale takav Ustav) već hladno ratovska (blokovska) politika koja je u ime nuklearne sigurnosti nelustrirala i ostavila ruske agente (koji unatoč protivljenj naroda obnašaju vlast u ime naroda protiv naroda ...).
Agonija produžavanja zločinačke i nenarodne politike se nastavlja (kaotičnim prizivanjem na sve i svašta, pa i inicijativama koje su bezumne ...).
Iako je cijela prorusko-orjunaška politika bezumna (u svojoj osnovi).

Nelogičnosti hrvatske politike prerastaju granice naše države.


14

nedjelja

rujan

2014

Bezvlašće (ruskih agenata)

Ivo Josipović – do pobjede medijsko psihološkim operacijama? , Ivan Mihael Ban, http://hrsvijet.net/index.php?option=com_content&view=article&id=33653%3Aivo-josipovi-do-pobjede-medijsko-psiholokim-operacijama&catid=1%3Apolitika&Itemid=9

Hrvatska je izložena političkim manipulacijama (otuđenje političke moći).
Otuđenje političke moći je proces koncentriranja političke moći na određenu malenu grupu ili pojedince, a političko obespravljivanje većine.
Hrvatska je kroz stoljeće (komunističke partije) obespravljena teorijama o avangardi, socijalizmu/komunizmu, južnoslavenskom jedinstvu (ali bez Bugarske), ...

Primjer izostavljanja Bugarske iz južnoslavenske zajednice primjer je ciljanosti (hegemonizma) jedne (srpske) politike.

Politiku u "socijalističkoj" Jugoslaviji, nije kreirao Tito. Tito je tu politiku provodio (krvlju).
Cjelokupni politički sustav, kopirani rigidni staljinizam, kreiran je u Sovjetskom Savezu. Odmak od Staljina (politički manevar uspostavljaja tampon zone između NATO članica i članica Varšavskog ugovora, nije slobodan otklon Tita i njegove politike, već politički plan svjetskih sila za uspostavu trgovačkog puta... Unatoč embargu i trgovačkoj blokadi članice su međusobno trgovale posredništvom (redizajnirane) samoupravne, nesvrstane Jugoslavije. Ali takva Jugoslavija nije imala industrijski standard članica NATO saveza, nije imala politički sustav NATO članica, niti je vojska socijalističke Jugoslavije imala naoružanje NATO saveza.
Sve je bilo Sovjetsko/Rusko.
Politički sustav je bio proruski, oružje je bilo rusko ili licencno domaće (kopije ruskog), gospodarstvo je bilo ovisničko (o Sovjetskom savezu/Rusiji).
Ta ovisnost i nenarodna politika ukazuju na centar (političke) moći. Otuđene političke moći.

Premalo rasčlanjivano to doba (u vjeri kako smo te političke ideje pohranili u ropotarnicu povijesti) krasi bitna osobina: bezvlašće.
Bezvlašće kao odraz nepostojanja vlasništva. Nepostojanje vlasništva nad imovinom. Specijalni rat rastakanja jednog naroda, jedne kulture.
Država je (po načnom pristupu) nadogradnja. Nadogradnja na temelje izgrađene privatnim vlasništvom. Cjelokupni pravni sustav predsocijalističke južnoslavenske tvorevine je izgrađen na pojmu privatnog vlasništva.
Polustoljetna kalvarija hrvatskog naroda (pogubljenja, progoni, obespravljivanja) je plod te politike. Nacionalizacija, konfiskacija, ... Osiromašenje. Jugoslavenska hiperinflacija je produkt politike osiromašenja. Izmicanja temelja prava na državu (nadogradnju).
Današnja SDP-ovska politika ima istu zadaću ... izbrisati temelje (vlasništvo) prava na državu.
U Hrvatskoj je stoljetna tradicija bezvlašća nad imovinom ... (kao posljedica specijalnog rata).

Sovjeti/Rusi (ruska klika) zapravo svugdje podjednakim žarom stvara uporišta za svoju politiku (otuđenja političke moći) rastakanja ...
Ljevičari diljem Europe imaju isti (ruski) obrazac. Nitko ne živi ljevičarstvo, samo ga zagovaraju ...
Nitko od njih ne osniva firme i upošljava na ljevičarskim osnovama (na osnovi ravnopravnosti) radnike, već se trude (biti dobro plaćen) osvojiti vlast i provoditi mjere koje se ne primjenjuju na njih same ... Agenti. Ruski plaćeni agenti.
Ljevičarstvo je pored napretka industrije i proizvodnih snaga izgubilo i ideološku bitku.
Ostaje samo angažman plaćenih agenata proizvoditi krize kao sastavni dio specijalnog rata Rusije protiv ostatka svijeta.

Potvrda ruske agenture je i sinhroniziranost kvaziljevičara u Hrvatskoj (koji po partijskom zadatku odustaju od predsjedničkih i ostalih kandidatura). Taj stupanj organiziranosti (unatoč malobrojnosti kao faktoru kohezije) ipak je plod upravljanja iz jednog (političkog) centra. Zauzvrat, Hrvatska mora politički odgovoriti složnošću i trajnim političkim obespravljivanjem sudionika specijalnog rata protiv Hrvatske.
Hrvatska mora zamjeniti politiku pomirbe oštrijim obračunavanjem s veleizdajnicima.


(Naučni socijalizam ... kao sredstvo uništavanja manjih naroda)



13

subota

rujan

2014

Politički (ne)korektni plaćenici

Politička korektnost (kao način nekorektnosti).

Hrvatska, unatoč ratnom naporu za ostvarenje samostalnosti i slobode, nije slobodna.
Okovana je, uglavnom, iznutra. Lanci siromaštva i lanci ropstva duboko su se usjekli u hrvatsku (pučku) svijest. Tim lancima nisu odoljeli ni viši staleži ...
Intelektualci (naučnici, umjetnici, ...) su prvi u ropstvu. Javni istupi ("Hrvatska šutnja") su obilježili hrvatsku intelektualnu scenu.
Tako je glavni intelektualac ispala Savka (oznašica, kosovka), ekonomistica .... U osvit borbe za slobodu, požurila je osnivanjem HNS-a (ali je ubrzo odustala, po sociološkim teorijama preporučljivo, od javnih istupa što ne znači i od aktivnog bavljenja politikom). Ustoličila je u vlastitoj mreži kosovsko-ruskih agenata/ca Vesnu Pusić. Dok je Savka bila živa, Vesna je bila marioneta ... Tek nakon Savkine smrti, Vesna samostalno prakticira plaćenu političku nekorektnost.
Politička (ne)korektnost je prakticirana na primjeru vojno-redarstvene operacije Oluje, na primjeru državne korupcije, na primjeru izgradnje i održavanja hrvatskih auto puteva, ...
Pojavljuju se sudionici političkih kampanja koji politički (ne)korektno sudjeluju ...

Teorija naglašava nesposobnost političara usljed zahtijevnosti struke i omjera dobiti ... To se zove politička regrutacija. Političari su uvijek problematični jer su regrutirani iz reduciranog uzorka.
Materijalno (i nematerijalno) podupiranje (političkih) kandidata osnovno je sredstvo u nametanju političke volje (nenarodnih) političkih skupina. Narod je (deklarativno) nositelj političke moći, ali je neorganiziran i podložan političkoj manipulaciji ... Razumljivo.
Ali nije razumljivo biti siromašan i obespravljen (porobljen). Toliki stupanj političke neorganiziranosti je poguban.

Politička aktivistica Markić je primjer političke (ne)korektnosti. Aktivistica u ratnim godinama (u okvirima Human Rights Watch/Helsinki), bez političke vizije (ali plaćena za svoj aktivizam), svojiom je izvještajima koje nije opovrgavala, pomagala kreiranju optužnica za hrvatske generale ... U godinu dana pokrenula je inicijativu za dva referenduma. Jedan je za zaštitu obitelji, drugi za promjenu izbornog zakonodavstva ... Nije se sjetila (zbog političke nekorektnosti) pokrenuti referendum za smjenu razarujeće vlasti koja potiče siromaštvo (siromašenje) i ropstvo. A osnovno pitanje političke organiziranosti je sloboda (i duha i tijela).
Nametanje manje važnih (ili parcijalnih-djelomičnih) rješenja otupljuje našu političku organiziranost.
Narod mora djelovati pravovaljano i ispravno (kako bi zadržao vitalnost). Ovako smo robovi (vlastitih zabluda)(koje nam drugi lako nameću).
Nema dvojbe oko profesionalnog plaćanja političkih aktivista, ali je dvojbeno tko ih plaća ... (kukurikavci su svi potplaćeni ruski agenti)!

Hrvatska obiluje politički (nekorektnim) plaćenicima ...




10

srijeda

rujan

2014

Nadbiskup se urotio s vragom ...

Inicijativa (Krug za Trg)(a, neee ...) za promjenu izbornog zakona (popularizirana predlaganjem biranja zastupnika imenom i prezimenom) ima krupni nedostatak.

Ustav kaže kako je referendum oblik izražavanja volje naroda, a zastupnici su zastupnici naroda ... svi zakoni moraju biti suglasni s Ustavom ... dakle referendum o izbornim zakonima nisu korak naprijed (već po običaju sektašenje kojim se dokazuje izborna moć)(onih koji pokreću pitanje izbornog zakona).
Što će nam imenično osobe u Saboru ... ??
Inicijativa namjerno ili nenamjerno prešućuje odgovornost Sabora ... Po poveljama UN-a i međunarodnim zakonima (iz kojih proizlazi obaveza) imamo pravo na vlastitu i učinkovitu državnu upravu.
U Sabor je potrebno birati zastupnike (a ne kreatore i političke borce). Država i narod nemaju vremena (niti su dužni) čekati individualne dosege zastupnika.
Politika se kreira izvan Sabora. Zakoni se kreiraju izvan Sabora.
U Saboru se zakoni izglasavaju.
Potrebni su nam zastupnici, koji će tvoriti učinkovito zakonodavno tijelo ... (briga me tko tamo sjedi, raspravlja, predlaže, glasuje, ...). Zakone uvjetujemo mi, narod.

Ionako (pravno, državno i sveukupno) hrvatska je država slabo razvijena i slabo organizirana. Zagovaranje saborske autonomije (proizvedene preferencijalnim biranjem) korak je ka organizacijski nazadnijem sustavu ...
Umjesto razvoja demokracije vraćamo se karizmaticima (i vrlo lošim izgledima, statistički, za funkcioniranje tog državnog tijela).
Izgleda kako je (po organizacijskom i duhovnom odabiru) taj prijedlog samo crkveni (bozanićev) pokušaj zaustavljanja razvoja demokracije u Hrvatskoj. Od svih biskupa, samo je Bozanić toliko udaljen od naroda pa ne čuje vapaj za referendumom o smjeni ove (nenarodne i zatupljujuće) vlasti koja nas (o)siromaši (iz sekunde u sekundu).

Nadbiskup se urotio s vragom ...

08

ponedjeljak

rujan

2014

Kam Bu Josipović

Josipović je jedinstven slučaj (u Hrvatskoj). Podjednako jedinstveni slučajevi su zabilježeni u Jugoslaviji (Tito), Sjevernoj Koreji (Kim Il Sung i obitelj), Rumunjskoj (Ceausescu), Bugarskoj (Živkov), Mađarskoj (Kadar), Čehoslovačkoj (Husak), Poljskoj (Jaruzelski), Ukrajini (Januković), Kubi (Castro), Libiji (Gaddafi i sinovi), Iraku (Husein i sinovi), ...
Ruske marionetske diktature, s kultom ličnosti.

Unatoč otporu naroda (pa su sve navedene agenture protunarodne ...) na raznovrsne načine (uobičajeno početnim krvavim nasiljem) su ustoličeni na vlast i kasnije prometani u "ikone" političke misli. Kult (smrti).
Tito je zatrpao svoje žrtve i na nelociranim žrtvama gradio kult svog humanizma.

Iako je svrstan u grupu teških zločinaca, Josipovića izdvaja taj početni (kao i Janukovića, kojeg krvavo nasilje nije moglo mimoići ...) "nekrvavi" dolazak na vlast.
Vjerovati kako je nesposobnu spodobu (nazvanu Lignja) na izborima birao narod (hrvatski) nakon srpske agresije, ubijanja i masakriranja, razaranja i neplaćanja ratnih šteta (uz oca partizansko-orjunaško-komunjarskog krvnika) je neprikladno. Za završni zaključak ostaje otvoren samo Josipovićev odlazak s vlasti ...

Po sadašnjoj anomaliji u odnosu na ruske agente, Josipovića je "instalirala" (postavila) hrvatska tajna služba. Kako bi prokazala političko-medijsko prevarantsko-laživi sustava otuđenja vlasti koji je za sovjetsko-ruske interese provodio nasilje i uništavao narod (narode) ...
U katoličkoj, nacionalno opredjeljenoj, prozapadnoj državi nakon srpske agresije, Domovinskog rata i poratne tranzicije otežane nenaplaćenim ratnim štetama, društvo opterećeno i komunističkom okupacijom i postkomunističkom srpskom agresijom ne bira predsjednika komunjaru, agnostika (ateistu), iz miješanog braka u mješanom braku, prosrpski, nehrvatski i proruski okrenutog (s ocem koji je mogao biti Tito umjesto Tita) ... Josipovića nismo birali.
Dok su sovjetsko-ruske agenture uspostavljale takve marionetske režime, sustavno ih je pratilo krvavo nasilje (koje ih je svrstavalo u krvave diktature). S Josipovićem (do sada) to nije slučaj.
On je (zasada) ogledni primjer prokazivanja jednog nenarodnog (pokvarenog i perverznog) režima. Nenarodne vlasti se uguše u vlastioj krvi.

Kam Bu Josipović, predsjednik (crvene) Sjeverne Horeje, odjahat će u povijest (ropotarnicu povijesti) ...




06

subota

rujan

2014

Porez, zarez i prirez (ili Tko ih pušta ...?)

Ovo društvo (hrvatsko, za koje neki kažu "rvacko" (saša broz tita)) mora (iako je to devedesetih (i prije; a i poslije) uradilo) ideološki rasčistiti ...
Hrvatsko društvo se kvalitetnom raspravom i određenjem mora postaviti prema oblicima društvenog organiziranja.
Nije svejedno hoćemo li biti demokratsko, socijalno-socijalističko, marksističko, liberalno, multikulturalno, tradicionalno, industrijsko ili neko drugo društvo. Mada istovremeno možemo biti društvo s više odrednica (koje se nadopunjavaju).

Ta nesretna heroina tita, svojim karikiranjem (na osnovama novohrvatskog pravopisa) naziva Hrvatske (koja je istovremeno i Rvacka) pokušava opravdati silu novaca potrošenu na tu netalentiranu, izopćenu i izopačenu nasljednicu imena (najvećeg među našim narodima, zločinca) ... Pokušava i jezikom Hrvatsku okovati okovima koje joj je (Hrvatskoj; a ne njoj, titi) nametnuo tito.
Niti je socijalizam pobijedio, niti je socijalizam pravedan. Niti je komunizam budućnost, niti je komunizam pravedan.
O društvenom uređenju odlučuje narod (najpametniji)(među nama) ... a mi prihvaćamo na temelju valjanog dokaza.

Kako su društva višesložena, a ipak cjelovita, neophodna je kompatibilnost društvenih procesa i društvenih grupa ...
Namjera mi je izazvati (ono što razvijeni već odavno znaju) iznova upit: Tko je dozvolio ili dozvoljava sadašnjoj vlasti pristup i zadržavanje na državnim funkcijama ...?


Sve reforme (mada je upitno zašto se s reformama uopće krenulo) u gospodarstvu su se svele na porezne reforme. Stalno nešto mijenjaju. Ja ne radim (porezi me ne opterećuju). Ne trošim (još manje me zanimaju porezi (na dodanu vrijednost)). Nitko ništa ne radi ...
Poslali su mi rješenje o brisanju iz evidencije nezaposlenih. Dobio sam otkaz na birou za zapošljavanje ... (sramote me gdje god stignu).
Pored velike stope nezaposlenosti, ne dozvoljavaju pojedincu pasivne mjere zapošljavanja, već traže aktivne mjere nezaposlene osobe u traženju posla.Tražite vi * materinu ... (čemu aktivno traženje onog što je najveći problem ovog društva... pad BDP-a s kojim ukorak ide povećana nezaposlenost i smanjenje investicija). Aktivno traženje posla je pametnom frustrirajući čin (traženja svetog Grala). Ne smiješ biti pametan. Lakše im je kad si glup!

Glupi glupima već tri godine uzimaju, dijele, oduzimaju, odbijaju, smanjuju, množe, dodaju, povećaju, muzu, suše ...


04

četvrtak

rujan

2014

Doživotni

Marksistička doktrina doživotnog predsjednika utemeljena je na (nedemokratskom) načelu (Unačelu) nametanja društvenih promjena.
Sva logika marksistički zadojenih političara prožeta je otporom (sociološke) sredine promjenama koje oni žele provesti ...
A što to oni žele provoditi?

Marksizam se ulogorio u feudalnim društvima (rusko-sovjetsko-rusko, kinesko-kineskokomunističko-liberalno, kubansko-kubanskokastrovsko, jugoslavensko/hrvatsko/srpsko-samoupravno socijalističko, ...) jer je negiranje privatnog vlasništva (na čemu se temelji marksistički komunizam) negacija civilizacijske tekovine, korak unazad.
Razlozi zaživljavanja marksističkog komunizma u državno-društvenom sustavima leži u, s jedne strane neslobodi društva (sociologija ropstva i socijologija siromaštva), a s druge strane u militantnom nastupu zagovornika marksisitčkog (naučnog??) komunizma. Svako lice ima tri strane (treća strana naučnog komunizma je međudržavno (međudruštveno) nadmetanje za primat ...).

Očekivati od partijskog kadra (a SDP-ovci su odreda partijaši) razumijevanje i moralna načela (izvan njihovog poimanja svijeta)(a to poimanje nepartijaše ne drži relevantnim čimbenikom) uistinu je iluzorno.
Kukuriku vladavina (očiglednim nizom neznanstvenih i neprovjerenih postupaka) uništava Hrvatsku svakodnevno. Moralno preuzimanje odgovornosti za te krive postupke je toj "vladi" neprihvatljivo. Oni nas mrze.
Podjednako je nevjerojatno očekivati ostavku gradonačelnika Splita (kad je nakon kotarskih izbora vidljivo kako nema podršku za vođenje grada ...).
Slučaj s predsjednikom Josipovićima (muž i žena, otac, ... Perković, mlađi, ...) po istom obrascu (varanja naroda, varanja samog sebe) ustrajno ukazuje na svu konfuznost komunističkog načela (jer proizvodi male zlobne josipoviće, koji ne znaju što bi s vlašću). Možda tu ima pravednosti... imaš, a ne znaš!
Komunistički dužnosnici imaju 120% pravo, i na svim izborima startaju s uvjerenjem kako imaju više glasova od ukupnog broja glasača, jer su svi glasači protiv njih.

Svi smo mi doživotni ... (Kada će nastupiti istinski kraj satrapa, budalaša, krkana ...?)