U gradskom prijevozu hehe

28.03.2017.




putujem busom doma.
krcat je i ne da mi se gurati do aparata da ponistim kartu. zamolit cu zenu
ispred da mi je ponisti.
kako da joj se obratim, s ti ili vi?
na predzadnjoj stanici nije sisla, znaci putuje do kraja.
malo je bolje promotrim i vidim da nosi bocu vina. sigurno ide nekom
muskarcu.
vino ne spada medu ona najjeftinija. muskarac je dakle zgodan.
u mom selu su dva zgodna muskarca - moj muz i moj ljubavnik.
k mom ljubavniku sigurno ne ide jer ja sad idem k njemu. dakle ide mome
muzu.
moj muz ima dvije ljubavnice - katarinu i anu.
katarina je trenutno na godisnjem.
na to cu: "ana, mozes mi molim te ponistiti kartu?"
ana: "mi se poznajemo?!?!?!?!"



Zašto Škoti nose kiltove?
Pa da ovce iz daleka ne čuju zvuk otvaranja šlica



Pere Mujo noge u velikom loncu.Dođe Haso i pita ga:"bolan Mujo,šta to radiš? "
"perem noge". "pa kako kad nemaš vode?"
Mujo ponosno odgovara: "to je Zepter!"



Mujo I Fata bili na ljetovanju u Francuskoj,pa se sakrili u žbunje da rade one stvari....
ali naidje policajac i oni se brze bolje obukose. Policajac sav smusen,mimikom i rijecima veli im:
Vi...turiste?
a Mujo ce ti njemu:Bogami turismo,a kad vidjesmo da vi dolazite-izvadismo



Mujo i Englez u policiji prijavljuju nestanak zena
Englez opisuje svoju:duga plava kosa,plave oci, ima duge noge, duboki dekolte....
Kaze policajac a Vasa Mujo?
Ma jebo moju hajmo trazit njegovu…



Dala Fata oglas u novine da trazi muza ali sa dva ...
Javi se Suljo na oglas, skontaju se, medjutim prve bracne noci Fata otkrije prevaru i
pita ga uvrijeđeno:
- Sto mi slaga jadan ne bio, gdje ti je drugi, sto me prevari????
- Ma znas Fato, moj prijatelj Haso nema nijedan pa sam mu, eto, posudio...haj nemoj se ljutiti...I
Fata nekako prihvati izgovor....Odlazi potom Suljo na sluzbeni put i vraca se nakon nekoliko dana,
Fata ga ceka na vratima sva jadna i kaže
- E moj Suljo jesi ti budala, pa sto dade Hasi bolji??



Zašto je Štrumfeta najveća kurva u selu?
Skakuće po selu i govori ti dam, ti dam, ti dam.




<< Arhiva >>