Mladenci hehe

14.12.2016.



Koja je najbolja bolest?
Skleroza - ne boli, a svaki dan čuješ nešto novo.



Mujo upeca zlatnu ribicu i ona progovori: 'Pusti me
– ispunit ću ti jednu želju.''Samo jednu?''Da, samo jednu.
''Želim onda upecati zlatnu ribicu koja ispunjava tri želje.'



Mujo dotetura kući iz kafane u sitne sate, pijan i napaljen
pa navali na Fatu u krevetu, a ona leži k'o daska i
nezainteresirano bulji u strop.
Mujo se razljuti i izdere se:
- Šta ležiš tu k'o letva, bona, koji ti je kurac?
Fata uzdahne:
- Treći, Mujo, treći .



Otac grdi sina:
• Kakve su vam to blesave igre! Još ćete razbiti glavu jedan drugome!
Zar se ne znate igrati normalno? U moje vrijeme smo se mi igrali lijepih igara.
Moj prijatelj stavi sebi jabuku na glavu i ja uzmem luk i strijelu i onda....
eh.... da.... danas bi mu bilo 45 godina...



Doveo Mujo Fatu kod doktora da je pregleda. On je pregleda od glave do pete i kaže:
• Izađi, Fato, i pošalji mi Muju.
Fata sva uplakana:
• Što mi je doktore, je li rak? Je li opasno, hoću li umrijeti?!
I uđe tako Mujo i doktor mu kaže:
• Nije Fati, moj Mujo, ništa, samo joj fali seksa.
I izađe Mujo napolje i kaže Fati:
• Fato, nije ti ništa, ali ti lijeka nema.



Prodavao Ciga jaja na pijaci po 6 dinara i naiđe jedna gospođa i pita Cigu:
• Mogu li ta jaja malo niže?
Ciga odgovori:
• Mogu gospoja al' kad čučnem.



Mujo, Haso i Huso na odmor u New Yorku. Piju u jednom baru.
Ulazi u bar Mike Tyson, ljut, traži kavgu. Dođe do Hase i unese
mu se u facu:
• Ja sam Mike Tyson, zarađujem godišnje 15 miliona dolara, i
jebem bijele žene.
Haso se trgne, popije na brzaka:
• Žurim, žurim, ajd' zdravo!
Mike se okrene Husi, i ponovi:
• Ja sam Mike Tyson, zarađujem godišnje 15 miliona dolara, i
jebem bijele žene.
I Huso se uplaši, popije na brzaka:
• Moram da idem, vidimo se...
Nađu se Huso i Haso ispred bara, i čekaju Muju.
• Nadam se da Mujo neće napraviti neko sranje - kaže Huso.
U taj čas izleti Mujo kroz staklo bara na ulicu, sav krvav, razbijenih zuba i nosa.
• Mujo, šta je bilo? - pita ga Hasa.
• Došao je neki i rekao da je Mike Tyson, da zarađuje godišnje
15 miliona dolara i da jebe bijele žene.
• I šta si odgovorio? - pita Huso.
• Istinu. Da ja zarađujem 15 miliona dolara godišnje, ni ja ne bih
jebao crnčuge.




<< Arhiva >>