Novi tjedan i Bolivud hehe

28.11.2016.


Potaknut postovima blogerica Prozor u svijet i Decy,danasnji Bolivud ide njima
u cast...



Dogodila se prometna nezgoda.
U Stefov 20 godina stari Jugo uletio Ferrari,
koji je vozila plavusa, seks bomba.
Plavusa predlaze da prije nego stigne policija
plati Stefu 10.000 kuna i da se stvar zataska.
Stef se slozi, ali iz radoznalosti ipak zapita plavusu:
"Gospodjice, mogu Vam postaviti samo jedno pitanje?"
"Naravno."
"Znate li da sam ja 40 godina radio u uspjesnom
drzavnom poduzecu i evo imam samo ovaj stari Yugo.
Vi ste jos tako mladi i vec vozite Ferraria.
Ako nije tajna,mozete li mi reci
kako Vam je to uspjelo?
"Naravno. Bavim se oralnim seksom."
"Jel' to ono sto mi narodski zovemo 'pusenjem'?"
"NE! To se zove oralnim seksom. Pusenje je ono
sto ste Vi 40 godina radili
u tom Vasem uspjesnom drzavnom poduzecu."



Zaposlio se Mujo u Centra-Transu kao vozač autobusa.
Na raspodjeli zadataka, šef mu reče:
• Mujo, moraćeš i voziti i naplaćivati karte.
Mujo kaže:
• Nema problema.
Isti dan strmopizdio se u neku provaliju i skršio autobus u komade.
Došao šef u bolnicu da ga obiđe i pita ga kako je došlo do udesa.
Mujo veli:
• Nemam ti ja blage veze, ja sam bio u zadnjem djelu i naplaćivao karte.



Kako se razmnožavaju Cigani?
Ciga svrši na zavjesu, a ostatak posla obave mušice!



Polaže Mujo u Sarajevu vozački. U toku vožnje pita njega instruktor:
• Mujo, s kojom trenutno ideš? (misleći na brzinu)
• Ne znaš ti nju, ona je iz Doboja!



Dođe jedan čovjek u gostionu i kaže:
- Dečki, znam jedan novi vic o policajcima!
Tip koji je sjedio sam za stolom ustane se i kaže:
- Hej! Jel' ti znaš da sam ja policajac?
- Ne brini, tebi ću vic dvaput ispričati.



Mujo i Haso pričaju svoje uspomene:
• Krenuo sam u šumu i naišao na prugu. Pratio sam prugu oko pola sata i
naišao na prelijepu ženu vezanu za prugu. Odvezao sam je i vodili
smo ljubav na sve moguće načine!
• Je l' ti ga pušila?
• Nije, nisam joj mogao naći glavu..



- Gde je kusur, sine?
- Pa kupio sam ž vake.
- Otkad žvake koštaju 50 kuna?
- Ne znam, majke mi, i ja sam u šoku!




Prozor u svijet:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence pub



Decy i njena prica:
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence de creation



<< Arhiva >>