Zavirimo i na selo malkice hehe

13.09.2016.



Mujo, poznati škrtac, dolazi već po peti put
kod jarana Ibre vulkanizera s kondomom, pa će ovaj nervozno:
- A daj, bolan, Mujo, kol'ko ć' ti puta još krpit' taj kondom?!
Mujo odmahne glavom:
- Jok, jarane, nisam doš'o na krpanje, treba ga balansirat',
nešt' je počeo nosit' ulijevo!



- Kako žene zovu debelog muškarca bez love?
- Svinja.
- A debelog muškarca koji je pun love?
- Medo mali.



Ulazi pijanac u autobus i pocinje da viče:
- "Ovi naprijed svi su pederi, ovi pozadi svi su klošari, a ovi u
sredini su seljačinje!"
Vozac autobusa pobjesnio i naglo zakoči autobusom:
- "De ponovi jos jedanput pijanico jedna, ko su pederi, ko klošari,
a ko seljačine?!"
- "E, sada ne znam, kada si zakocio sve si ih pomješao!"



- Mujo, zašto si tako tužan?
- Joj, Haso, pomješali mi se organi!
- Kako to?
- Reko mi doktor da mi je jetra otišla u kurac!



Budi se Cigina kćerka, očigledno je imala košmare, pa je majka pita:
• Sine, šta si sanjala?
• Sanjala sam nešto crveno, dugačko, glavato...
A majka će na to:
• Ma nije to ništa opasno - crveno ti je na radost, dugačko neki put,
a glavato neko muško.
A Ciga će:
• Mileva, da mi jebeš mrtvu majku ako ona nije sanjala kurac!



Sto je sex?
Sex je senzacija prouzrokovana iskusenjem kad muskarac stavi
svoju lokaciju u zensku destinaciju.
Shvacas li moju konstataciju ili zelis demonstraciju???



Fata se jedne večeri nakon tuširanja stala pred ogledalo, pa uđe
u spavaću i depresivnim glasom kaže Muji:
- Bolan, Mujo, pogledala sam se u ogledalo ...
Mujo nešto nerazgovijetno promrmlja, a Fata nastavi:
- VId'la sam staru babu punu celulita i obješenih cica ... de m' rec'
neku dobru vijest da se oraspoložim ...
Mujo je pogleda ispod oka i ispali:
- Dobru vijest? E, pa ta t' je da i dalje odlično vidiš i ne trebaju t' naočale!


seljak ili seljacina hehe


<< Arhiva >>