Počnimo tjedan sa karikaturama hehe

20.07.2015.



Kažu da je hodanje u snu vrlo opasno.
To znači da ja svakog jutra rizikujem život dolazeći na posao.



Idu dvije prostitutke ulicom kad vide kako jedan pas liže svoj kurac i jaja.
Na to će jedna od njih:
- Eh, kad bi i muškarci mogli da rade to, teško nama!
- Zašto?!
- Odmah bi ostale bez posla!



Pita Fata Muju:
- Jel se sjećaš one scene iz filma "Niske strasti" kad Šeron Stoun prekrsti noge?
- Sjećam se, naravno!
- A da kupiš kruh, to si zaboravio?!?



Pitali narkomana:
- Imate li INSTARGRAM?
- Čega, gram?



Mujo priča Husi:
• Fata mi već par godina radi kod jednog čuvenog mađioničara.
Mislim da je pokupila par fora ...
• Kakvih fora, bolan?
• Pa, jednog dana sam se vratio kući sa posla ranije nego inače, a
Fata je bila u našem krevetu. Rekla je: "Abraka dabra" i iz ormara je izašao
moj najbolji jaran Haso. Jadnik se sigurno pitao šta mu se desilo ...



Igraju se djeca u Hercegovini skrivača. Broji mali Mile:
- 1990... 1991... 1992... 1993... 1994... 1995...
Tko se snašao, snašao se!!



Trči hrvatski puž kroz hrvatsku šumu i sretne hrvatsku lisicu. Pita ga ona
gdje toliko žuri. Puž joj kaže da ga juri hrvatska financijska policija.
Pita ga lija zašto bi tebe jurili. A puž kaže: "Imam ja kuću, žena kuću, sin kuću..."
Kad je to čula lija počela je i ona bježat. Trči ona i sretne rodu.
Pita je roda zašto trči. A lija kaže da je juri financijska policija.
Pita je roda zašto je juri. A ona kaže: "ja imam krzno, muž krzno, djeca krzno..."
Kad je to čula roda počne i ona trčat. Naleti na majmuna, a on je pita od
koga bježi.
Roda mu kaže od financijske policije, jer ona živi na visokoj nozi, muž na
visokoj nozi, djeca na visokoj nozi......
Počne i majmun trčat pa ga pitaju zašto pak on trči.
A on im kaže: UVIJEK MI GOLOGUZI PRVI NAJEBEMO!


Ovaj mjesec je mnogo festivala i festih ovdje u Bavarskoj
iz srednjeg stoljeca,zato danas malo glazbe od Gruppe "Faun" koja ima uglavnom takvu
glazbu,vise glazbeni sadrzaja od Gruppe "Faun" mozete pogledati na Youtubu..
Osobno obozavam te feste,upravo je u tijeku Kaltenberger Ritterturnier,pa ako se netko zadesi u blizini iskreno preporucujem:



<< Arhiva >>