Ovaku majka samo jednom rađa hehe

04.03.2011.



Ljubav ne zna za granice - reče mrav i podiže stonogi prvu nogu.


Koja je razlika između konobara i ginekologa? - Nema je.
Obojica rade tamo gde se drugi zabavljaju.


Primjetio pop da mu nestaju pare sa oltara i rješio da uhvati lopova.
Sakrije se iza oltara, pola sata kasnije ulazi crkvenjak, prilazi oltaru,
uzima pare sa oltara i stavlja ih u džep. Kad to vide pop povika:
• Ostavi te pare!
Crkvenjak se uplaši:
• Ko je to, ko je to?
Pop, da ga zaplaši, vikne:
• JA SAM BOG!
A crkvenjak će:
• JEDI GOOOVNA, JA MISLIO POP!!!


grcka tragedija je nastala iz mita,
a nasa tragedija je nastala iz mita i korupcije.


Nagovorili hodžu da proba bezalkoholnu pivu. Nakon što je popio kaže:
-"Ovo isto ko i ono obično."


Jedan židovski.
Dođe Rachel Weinstein u hotel u Floridu.
Recepcionar pogleda ime, i zavrti glavom:
Rec: A-a...ne će ići.
RW: Kako, pa rezervirala sam ?
Rec: Ma kakva rezervacija, ne primamo Židove.
RW: Ja nisam Židovka, ja sam katolikinja !
Rec: Kako to ? Hmmm..da vidimo.
Kako se zove naš Spasitelj ?
W: Isus Krist !
Rec: Hmmm...kako je umro ?
RW: Raspeli ga !
Rec: Tko ?
RW: Židovi ! I neki Rimljani.
Rec: Hmmm..a gdje je rođen ?
RW: U štalici !
Rec. A zašto ?
RW (pizdi): Zato što njegovim roditeljima
tupsoni kao vi nisu dali da odsjednu u hotelu
pa su morali tražiti smještaj nabrzaka !


Seherzada:Vrati pare


Provedite ugodan vikend

<< Arhiva >>