Plaćenici - BEZ STIJEGA, BEZ GOSPODARA!


Plaćenički forum 

Plaćenički fejs

vijesti iz svijeta 

Plaćenici

'
Dedo +385 (0)95 5342 508 
e-mail

Bez stijega, bez gospodara!
Airsoft pokret Plaćenici

14.01.2018., nedjelja

Rafo vs. Manga


Placenici

Naslov današnjeg izvještaja potječe iz prve borbe za zagrijavanje i na ispadanje. Manga je krenuo po svom lijevom, a Rafo po svom lijevom krilu. Manga je odradio sve protivničke borce na svome krilu, a isto tako i Rafo svoje. Na kraju se borba svela na nas dva i Rafo je bio bolji tu prvu borbu. Ostale borbe smo igrali na tri života i po principu petorka ide slagat zasjedu dok šestorka napada. Odradili smo tako još dvije borbe, a onda nam je Bengalka morala ići. Ostale borbe smo igrali pet na pet i to je trajalo i trajalo. Visok intenzitet borbi i stalni kontakt nije mi omogućio popamtiti rezultate svih borbi. Znam samo da sam zadnju borbu prema autima opet završio nasuprot Rafi, ali ovaj put sam ja bio bolji. Da ne ispadne kako smo nas dva sve odrađivali, naradili su se i naubijali svi. Pamtim recimo da me je Xena riješila dva puta, dok sam ja nju tri ili četiri puta. E da i od nas 11 na treningu, danas smo imali čak četiri Plaćenice. Sve u svemu odličan četverosatni trening koji nas je dobrano oznojio u ovaj prohladan dan. Trening smo završili uz analizu i pivu uz aute. Eh da, skoro zaboravih reći danas smo odradili teren na kojem nismo bili od prosinca 2016. godine i koji je poznat po tome da smo baš na njemu prije nepunog desetljeća osnovali Plaćenike.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.