AgroPolitika https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

četvrtak, 16.02.2017.

PROMOCIJU DORUČKA S HRVATSKIH FARMI MORA PODUPIRATI MENADŽMENT TURISTIČKIH HOTELA



ŠTO JE S PROMOCIJOM OSTALIH BRENDIRANIH POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA?

U dubrovačkom hotelu visoke kategorije, četri plus zvjezdice Valamar Lacroma na poluotoku Babin kuk kod luke Gruž ministar poljoprivrede dipl. iur.Tomislav Tolušić otvorio je 14. veljače drugi po redu promotivni Doručak s hrvatskih farmi što čine tradicionalni domaći poljoprivredni proizvodi, mlijeko i proizvodi od mlijeka, meso, jaja, med i kruh koje nose oznake, a na ambalaži tih proizvoda bi trebale u trgovinama biti etikete tih promotivnih natpisa, Mlijeko hrvatskih farmi, Meso hrvatskih farmi, Med iz Lijepe naše, Jaja hrvatskih farmi i Kruh hrvatskih polja. Prvi organiziran i poslužen Doručak s hrvatskih farmi promoviran je 25. siječnja u hotelu Panonija u Sisku, u Sisačko moslavačkoj županiji. Na prvom doručku uzvanici su bili poljoprivredni proizvođači – sudionici 12. savjetovanja za uzgajivače goveda, jer je savjetovanje započelo nakon održanog Doručka s hrvatskih farmi u istom hotelu, zatim predstavnici prerađivačke industrije, predstavnici visokoobrazovnih ustanova za područja poljoprivrede, instituta, predstavnici državne uprave, saborski zastupnici i mediji kojima je posao izvijestiti javnost o događaju.

ZA KOGA JE ORGANIZIRA PROMOCIJA DORUČKA U DUBROVNIKU?

No tko su bili uzvanici za koje je Doručak s hrvatskih farmi organiziran u hotelu Valamar Lakroma?
Doručak s hrvatskih farmi je promocija domaćih proizvoda, promocija proizvoda proizvedenih na hrvatskim farmama i za očekivati je bilo da će na promociji Doručka u Dubrovačko neretvanskoj županiji biti turistički djelatnici, direktori i vlasnici privatnih restorana, a u najmanju ruku i rukovodeći ljudi hotela iz cijele županije. No potpuna suradnja bila bi potvrđena da je tu bio nazočan i ministar turizma RH Gari Cappelli .
No u novinarskom izvještaju Ministarstva poljoprivrde piše da su uz ministra poljoprivrede Tomislava Tolušića Doručku prisustvovali i župan Dubrovačko-neretvanske županije prof. Nikola Dobroslavić, dekan Poljoprivrednog fakulteta iz Osijeka prof. dr. Vlado Guberac i v. d. ravnatelja Hrvatske poljoprivredne agencije doc. dr. Zdravko Barač. I mediji dakako. No pitanje je nije li trebalo na Doručak s hrvatskih farmi pozvati predsjednika Uprave ili nekoga iz Uprave turističke kompanije Valamar Riviere koja je najjača turistička kompanija u Hrvatskoj? Nije li trebalo pozvati direktore hrane i pića Valomarovih hotela , jer oni su osobe nadležne za naručivanje namirnica u hotele? Bi li to pokazalo rezultate u prodaji hrvatskih namirnica s oznakom, čemu i teži promocija Doručka s hrvatskih farmi? Zasigurno bi jer kompanija Valamar Riviera ima 43 turistička objekta u Poreču, Rapcu, Dubrovniku i na otoku Krku. Jer Uprave hotela te direktori, ili rukovoditelji, hrane i pića su ti koji u kalkulaciji hotelske potrošnje odlučuju koji će se proizvodi kupovati i posluživati u hotelima. Svima njima poznata je ekonomska situacija u Hrvatskoj i vrlo mnogo se može naći onih koji žele pridonijeti razvoju i stabilizaciji hrvatske ekonomije. Informirani o tome moraju biti i čelni ljudi Udruge malih hotela, kao i predstavnici turističkih zajednica. Ali realnost je takva da je toga dana 14. veljače kada je u Dubrovniku u luksuznom hotelu Valamar Lakroma promoviran Doručak s hrvatskih farmi, ministar turizma Gari Cappelli bio u posjetu Istri u pratnji predsjednika Uprave Valamar Riviere Željka Kukurina gdje je posjetio najveće gradilište u hrvatskom turizmu u Rapcu. Tu kompanija Valamar gradi dva luksuzna ljetovališta Family Life Bellevue Resorta i Valamar Girandella Resorta . Gradilište je na površini od 15 hektara i na kojemu prosječno svaki dan radi 1100 radnika i 150 inženjera, arhitekata i projektanata.

ZA USPJEH JE POTREBNA INTERAKCIJA MINISTARA

Za ekonomski uspjeh informativne kampanje proizvoda Doručka s hrvatskih farmi potrebna je inerakcija čelnih ljudi ministarstva poljoprivrede, ministarstva turizma i ministarstva gospodarstva. A slijedeća promocija Doručka s hrvatskih farmi planirana je za 21.ožujka u Splitu. Ministar poljoprivrede dipl. iur. Tomislav Tolušić u svojoj izjavi u Dubrovnika na Doručku je rekao „Mi možemo proizvesti dovoljno domaće hrane da svako kućanstvo i svaki turistički i ugostiteljski objekt poslužuje isključivo hranu domaće proizvodnje. Da bismo to postigli moramo se bolje organizirati, bolje povezati, vjerovati jedni drugima i zajedno raditi na promociji potrošnje domaćih proizvoda u domaćinstvu i turističkim objektima. Potrošnjom domaćih proizvoda osiguravamo radna mjesta u poljoprivredi, podižemo životni standard svojih obitelji i onih koji žive na zemlji i od zemlje, i najvažnije – jedemo sigurnu i kvalitetnu hranu“.
Ministar Tolušić na realan način govori o procesu od proizvodnje do prodaje- ali bez menadžmenta hotela neće biti značajnih rezultata. Komunikacija i interakcija je neophodna. Zato na Doručak s hrvatskih farmi treba pozvati rukovodeće ljude turističkih tvrtki Plava Laguna, Istraturistzom, Jadranski luksuzni hoteli koji upravljaju sa 12 objekata u Dubrovniku, Cavtatu, na otoku Mljetu, u Rijeci te 28 objekata u Poreču i 14 objekata u Umagu, Maistre iz Rovinja, Arenaturista s juga Istre, Jadranke u Crikvenici, Ilirija d.d. u Biograda na moru, Karisma Hotels Adriatic na Makarskoj rivijeri, Medora hotela u Podgori itd.itd. To je samo mali dio hotelskih kompanija čiji menadžment mora imati informaciju o tome što je Doručak s hrvatskih farmi, što je kvalitetan i za turističkog gosta zdravstveno ispravan proizvod, a ujedno ekonomski poticajan za hrvatsko gospodarstvo, koji mora biti na tržištu – jer je proizvod hrvatske ekonomije koja mora proizvoditi i prodavati i tako zapošljavati ljude te prihodovati i stvarati BDP. Turistički djelatnici moraju imati svijest o tome što je među prehrambenim proizvodima Hrvatski ekonomski interes. A netko s pozicije ministara u Vladi RH im to mora reći.Ako do sada ta svijest nije bila ničim potencirana – sada to ipak mora biti naglašeno.

ŠTO JE S PROMOCIJOM OSTALIH
HRVATSKIH BRENDIRANIH PROIZVODA?

Jesu li u planu promocije ministarstva poljoprivrede na hrvatskoj obali u ljetnim mjesecima i hravtski brendovi, autohtoni proizvodi, koji su registrirani za tržište Europske unije? Hrvatski proizvođači vlasnici su osam autohtonih proizvoda s oznakom izvornosti i sedm proizvoda s oznakom zemljopisnog porijekla. Oznaku izvornosti ima : Paška janjetina; Istarski pršut, Ekstra djevičansko maslinovo ulje Cres, Krčko maslinovo ulje, Korčulansko maslinovo ulje, Šoltansko maslinovo ulje; Neretvanska mandarina; Ogulinsko kiselo zelje.Oznaku zemljopisnog porijekla ima; Zagorski puran, Drniški pršut, Dalmatinski pršut, Krčki pršut, Baranjski kulen, Lički krumpir i Poljički soparnik. (tekst na Agropolitika.blog.hr 22.12.2016.)
Dio proizvođača u proizvodnji ekoloških proizvoda, čiju proizvodnju nadziru kontrolna tijela, vlasnici su europskog ekološkog znaka. I ti su proizvodi Hrvatski brendovi. Kada će biti upriličena promocija u turističkim središtima i tih proizvoda?
Dolazak turista u Hrvatsku treba na jadranskj obali iskoristiti za prodaju svega što je kvalitetno, a naročito ako zadovoljava i Europske okvire kvalitete. Jer tada će ti proizvodi od kupaca ostati upamćeni. Proizvođačima takvih proizvoda treba osmisliti prodaju i bar jedne godine u tome pomoći.
Podsjetiti ću, informacije radi, da je za vrijeme boravka u Hrvatskoj 2. i 3. veljače povjerenik Europske komisije za zdravlje i sigurnost hrane Vytenis Andruikaitis rekao, da iz razloga što je Hrvatska dio EU poruka -kupujte vlastito, odnosno hrvatsko, odnosno domaće – ometa trgovinu i fer konkurenciju i mogućnost jedinstvenog tržišta. Svi koji su to čitali primili su to na znanje- no svaka od 28 članica EU ima svoje specifikume i svoje ekonomske potrebe. U tom smislu Hrvatska mora promovirati ono što ima, što poljoprivredni proizvođači proizvode i od čega žive.
Margareta Zouhar Zec


16.02.2017. u 13:33 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Travanj 2024 (34)
Ožujak 2024 (33)
Veljača 2024 (32)
Siječanj 2024 (31)
Prosinac 2023 (33)
Studeni 2023 (31)
Listopad 2023 (32)
Rujan 2023 (31)
Kolovoz 2023 (31)
Srpanj 2023 (27)
Lipanj 2023 (26)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (19)
Ožujak 2023 (35)
Veljača 2023 (26)
Siječanj 2023 (28)
Prosinac 2022 (31)
Studeni 2022 (28)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (21)
Kolovoz 2022 (17)
Srpanj 2022 (28)
Lipanj 2022 (28)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (26)
Ožujak 2022 (32)
Veljača 2022 (28)
Siječanj 2022 (28)
Prosinac 2021 (29)
Studeni 2021 (12)
Listopad 2021 (30)
Rujan 2021 (28)
Kolovoz 2021 (33)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (31)
Travanj 2021 (34)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (33)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (30)
Kolovoz 2020 (29)
Srpanj 2020 (30)
Lipanj 2020 (32)
Svibanj 2020 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga AgroPolitika

Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU


----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.


GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.


Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836

Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.

Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.

Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200


Dana 1. 1. 2017. godine:

broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747




S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.

Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.

Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .

NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec



Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr

----------------------------------------

Linkovi

MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja

MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva


BROJAČ PREGLEDA

page visitor counter
who is online counter blog counter

BROJAČ POSJETA

page visitor counter
who is online counter blog counter