Paesk ovr za solepl z hindijcm?*??

24 veljača 2014

Once upon the time sam probala razgovarati (engleski) (bila sam primorana, sedili smo skup u busu za Birmingham) s jednim Indijcem, nema šanse brate, da se razmete, e, nema šanseeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Da mi je pripovedal na hindiju, mame mi, bolje bi ga razmela.

Nedavno me na Trgu banana Jelačića zaustavil jedan (pola čovjeka, iz Alana Forda) - Tunižanin, on meni spika francuski, ja njemu engleski, nit on zna engleski nit ja znam francuski, beš mi sve ak se nismo sporazmeli (tražil je turstički biro koji je bil metar iza nas, hahahahah), ali spikati engleski sa Indijcem, ne, hvala! A Tunižanin i ja, brate, nasmijali smo se, onak, ja hrvacki on arapski.

U privitku je the argument, pa ko voli nek izvoli.


http://www.youtube.com/watch?v=aeaPanpU-iw&noredirect=1

ovaj link je uklonjen, zainteresirani mogu ukucati:
Funny Video-online job interview with indian guy

Oznake: ingliš

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.