Ide jež u Obrež

18 rujan 2011

1. U Odranskom Obrežu se jučer održal već, jelte, tradicionalni Prvi tursko-hrvatski piknik prijateljstva.

2. Kad je generacija 80 i neke krenula u školu imali su pjesmicu u čitanki za hrvatski jezik:

Ide, ide jedan jež.
Ide jež u Obrež.
Ide ide jedan jež,
Ide jež u Obrež.

(WTF????)

Na informacijama u školi sam pitala onu jezovitu razrednicu Sanju Hinek jel to slagal neki samouki Kinezić Joy u SUVAG-ovom vrtiću, da nije, rekla je.

Daklem, Obrež.

Obrež je negdi dalje od Velike Gorice. Kćer od frendova stanuje u Gorici, reko, kae, možeš Maja furati tri cure na taj piknik, niš, Majin auto trknuo neki, nema veze. A možebitno je pregazila ježa pa dok nabavi nove gume.

Gledamo kad ide bus iz Gorice za Obrež. U 8 ujutro i u 1 popodne, a piknik počinje u 11. Nemreš tak kasniti, nisu to samo rwati.

Reko kaj bu se tam radilo ak se ide busom, od pol 9 do 11, ajmo pitat ta/puta/i službu.

Kameo taksi, jer mi se onaj radio tahi tak zgadil da bi pehaka rađe otišla:

- Dobar dan.
- Dobar dan.
- Molim vas, možete mi reći koliko bi koštala vožnja od Evenju mola do Odranskog Obreža?
- Gospođo, ovaj čas ne znam, je li vam hitno, to je vožnja van grada pa ne znam, molim da se ne ljutite, hoćete pričekat ili vas mogu povratno nazvati – i ponovi telefonski broj.
- Je prosim lepo ak me možete nazvati, je taj je broj, hvalaaaaa....

Za 5 minuta zvoni telefon.

- Dobar dan, Cameo taxi, jeste vi pitali za vožnju A.M. – O.O.
- Jesam.
- Gospođo, otprilike 65 kuna, znate to je vožnja van grada.
- Joj puno hvala, ne, nije za danas, sutra, u subotu.
- Molim vas da ipak nazovete jedno pola sata prije da budemo sigurni da će biti slobodnog taksija.
- Hvala, odlično.

Zovem taxi službu u Velikoj Gorici, neki broj sa 6 počinje, bacila sam papirić s brojem, a sad mi se ne troši 4 impulsa za informacije.
Javi se ljubazni dispečer, prebaci nekom turopoljnom prigorcu sa zagorskim naglaskom koji mi objasni da kaj sam ja normalna, da je to daaaaleeekooo (maltene – pripizdina), da tam ni bus ne vozi (!), a, veli - čujte, 70 kuna, samo više. Dobro.

Konkluzija ili McZakljutschak:
Od Avenue Malla do Odranskog Obreža taxi košta 65 kuna.
Od Velike Gorice do Odranskog Obreža taxi košta 70 kuna.

Da se naježiš!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.