My spiritual exercises

ponedjeljak, 07.05.2018.

MOJE PRETHODNE INKARNACIJE, SUPRUGE I LJUBAVNICE


Ovaj post odnosi se na one, koji su pratili sa zanimanjem serijal o inkarnacijama kraljeva i drugih povijesnih ličnosti tokom 2016 i 2017. godine. Dakle, na svoje veliko iznenađenje, a vjerojatno i žena, sa kojima sam na ovaj ili onaj način dolazio u nekakve emotivne relacije u toku ove inkarnacije, uspio sam konačno shvatiti zbog čega su se dešavale tako brojne ljubavne interakcije u ovom mojem životu.
Sve je započelo time, što sam najprvo otkrio svoju vezu sa Penny (Kaley Cuoco), koja je bila moja supruga u 15. stoljeću. I mada je taj brak bio prilično dugotrajan, nije bio sretan, jer sam upao u jedan nazovimo ga 'ciklus', u kojem sam žeđ za duhovnim znanjem pretpostavio ne samo zanemarivanju 'bračnih dužnosti a svojom vladaricom, već i zanemarivanjem dužnosti vladara države, kojoj sam (formalno) bio na čelu. Otkrio sam tako, da sam (posve vjerojatno) na nagovor ili savjet kardinala Beauforta (inkarnacija kardinala Franje Kuharića) bio 'natjeran' na jedan asketski način života. Njegov je savjet stidljivom, i licemjerno čednom vladaru bio „da se suzdrži od seksualnih odnosa sa ženom, koliko je god moguće“. Pomalo naivan i nevjerojatno zadojen duhovnošću vladar Henrik VI poslušao je savjet, a rezultat je bio – da su državu vodili u stvari njegovi stričevi, nakon smrti oca Henrika V, koji zapravo nije ni vidio sina, pošto je mlad umro u Francuskoj .Potom je i žena Margareta Anžujska (odnosno Kasley Cuoco) vodila Englesku, umjesto za vođenje države nesposobnog formalnog vladara, njenog muža. Nakon šest stoljeća bilo je također i razvidno da ga je varala sa najmanje dvojicom engleskih velikaša – jedan je bio vojvoda William de la Pole (bivši suprug Kaley, Ryan Sweeting), dok je drugi njen ljubavnik bio vojvoda Edmund Beaufort (inkarnacija Henry Cavill).
U inakarnaciji kojoj je prethodila ovoj, bio sam mletački dužd Andrea Dandolo, vladar sklon kako stjecanju raznih znanja (prvenstveno sa područja prava i povijesti, te prvi venecijanski dužd sa univerzitetskom diplomom), tako i preljubništvu. Supruga u ovom životu bila je, čini se S.H., (mada nisam posve siguran), a koju sam varao sa milanskom vojvotkinjom Isabellom Fieschi (inkarnacija Darija Mikulandra), i koja zapravo nakon te nevjere uopće nije htjela imati više nikakve veze sa svojim mužem, pa čak ni sa njime sahranjena u istoj grobnici.
Izgleda kako karma u jednom životu, povlači za sobom karmu u narednim inkarnacijama, i ovdje čini se da je bio takav slučaj.
U narednoj inkarnaciji iz 16. stoljeća, kao Edvard VI Tudor bio sam jedini muški nasljednik poznatog kralja Henrika VIII, i umro mlad, u 15. godini života, i neoženjen.
Slijedeća inkarnacija kao izbornog kneza Fridriha V Palatinskog, donijela je brak sa kćerkom engleskog kralja Jamesa I Stuarta. Njena je, odnosno inkarnacija Elizabeth Stuart, po mom dubokom mišljenju glumica Lauren Bacall. U ovom braku izgleda da sam bio vjeran svojoj supruzi, neizmjerno ju volio, te dao izgraditi nešto do tada neviđeno – viseće vrtove po uzore na one u Babilonu u glavnom gradu Heidelbergu, koje su barbarski osvajači nažalost bili uništili, pa se danas mogu vidjeti samo ostaci tog divnog arhitektonskog kompleksa.
Najproblematičnija inkarnacija, što se tiče mog ljubavnog života bila je ona, kao svetog rimskog cara Franje I, supruga Marije Terezije, koja je kao jedina žena stvrno upravljala velikim Habsburškim carstvom. Njena je inkarnacija, u to sam gotovo posve siguran, novinarka Fani Stipković. Ponovo sam u seksualnom životu postao problematičan, zato jer sam je prevario sa nizom žena (kako tvrde povijesni izvori bio sam „serijski preljubnik“). Glavna od mojih ljubavnica bila je Maria Wilhelmina von Auersperg, prelijepa princeza, sa kojom sam ostao u odnosima sve do kraja života (njena je inkarnacija također predivna Antonija Sandrić, u koju sam se 'neočekivano' bio zaljubio prije šest godina).
U inkarnaciji iz 20. stoljeća Elsa Lanchester i Humphrey Bogart nisu bili u ljubavnim odnosima; Elsa Lanchester (dakle naredna inkarnacija Antonije Sandrić) bila je crnokosa i rastom nešto niža, (žena glumca Charlesa Laughtona, za kojeg se pretpostavlja da je u toj inkarnaciji bio gay; bar tako veli Wikipedijin članak). Crte lica su ipak uvjerljivo slične. Nije bila jedna od najpopularnijih holivudskih glumica, no ipak, s druge strane, nije bila ni tako anonimna. Može se recimo vidjeti zajednički nastup sa Elvisom u jednoj TV emisiji. Zanimljivo je da u toj emisiji ima kosu ofarbanu u plavo. Kao da je poželjela u narednoj inkarnaciji postati neodoljiva plavuša. Mnogo puta uspoređivao sam njihove slike, i mislim da se doista radi o Antoniji. Gledajući taj TV show na YOUtube-u, može se pretpostaviti kako će atraktivna košarkašica izgledati za nekih 30ak godina. Čini se baš kao da se odlučila u sledećoj inkarnaciji utjeloviti kao visoka i atraktivna plavuša. Zašto se Elsa Lanchester i Humphrey Bogart nisu 'spojili' u njihovoj holivudskoj inkarnaciji (usprkos činjenici što su oboje bili u braku), može se nagađati, no, sigurno da je bilo bar nekakve simpatije među njima.
Niti u slijedećoj inkaraciji nisam bio vjeran svojoj supruzi. Ovaj puta nisam bio pripadnik visokog plemstva, već poznati pravnik, sa američkog sveučilišta Amherst. Supruga mi je bila Susan Huntington (inkarnacija Mia Kovačić, u koju sam se bio zaljubio prije 10 godina). Ni njoj nisam bio vjeran, već sam je varao sa Mabel Todd Loomis (inkarnacija Andrea Latinović). Ova potonja navodno je bila uništila brak Williama Dickinsona (brata poznate poetese Emily). I u ovom životu se karma opet neumoljivo potrudila da 'kazni' preljubnicu. Ovom prilikom ona je bila, ne 20 godina mlađa, već 20 godina starija, i morala se pomiriti s time da je nekadašnja suparnica iz prošle inkarnacije definitivno osvojila srce čovjeka, koji ju je zanemario na račun nekadašnje znato mlađe (a sada znatno starije) žene.
I konačno, posljednja u nizu inkarnacija, gdje sam bio, poput niza drugih bivših kraljeva i careva, završio kao glumac u Hollywoodu, došavši opet u emocionalni odnos, sa ženama, koje sam volio u prethodnim inkarnacijama. Prvo sam oženio Helen Menken (inkarnacija Liv Tyler), u 20tim godinama (ni ne sluteći da se zapravo radi o najstarijoj kćerci iz inkarnacije iz 18. stoljeća). Nažalost, ovaj se brak (pre)brzo raspao, zahvaljujući skandaloznoj (po tadašnjim mjerilima) kazališnoj predstavi nakon čega je uslijedio razvod. Nakon nje sam oženio glumicu Mary Philips (inkarnacija Scarlett Johansson). Ovaj brak je bio poprilično sretan, i za holivudske pojmove potrajao je dosta dugo, čak desetak godina. Potom je uslijedio brak sa Mayo Methot (po mom mišljenju njena inkarnacija je glumica Bridget Fonda). Moja posljednja žena iz prethodnh inarnacija (i zasad posljednja uopće) bila je ponovno Lauren Bacall, sa kojom sam imao dvoje djece, koji su još uvijek živi (ne znam da li vjeruju da sam im ja bio u prijašnjem životu otac). Duboko vjerujem da sam je volio, iako sam znao da me je je varala sa Frankom Sinatrom (zajedničkim prijateljem sa holivudskih partyja). Interesantno je da sam i ja nju varao, i to – sa prvom ženom Helen Menken, sa kojom sam bio ostao u dobrim odnosima, unatoč razvodu.
Dakle, sada mi je mnogo jasnije, zašto sam izražavao neke svoje crte temperamenta, kao naprimjer žeđ za znanjem, te ljubav prema zanosnim ljepoticama, što je, kako tokom bivših života, tako i u ovom, bilo ponekad prilično teško uskladiti. Uglavnom, trebao sam iz svega toga naučiti neke karmičke lekcije, a sada evo i na praktičnim primjerima, pokazati kako u našim životima funkcionira karma i re-inkarnacija.


07.05.2018. u 18:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2024 (1)
Siječanj 2024 (3)
Studeni 2023 (1)
Listopad 2023 (24)
Rujan 2023 (32)
Kolovoz 2023 (29)
Srpanj 2023 (13)
Lipanj 2023 (24)
Svibanj 2023 (14)
Travanj 2023 (10)
Ožujak 2023 (1)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (3)
Rujan 2022 (3)
Kolovoz 2022 (5)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (6)
Svibanj 2022 (6)
Travanj 2022 (5)
Studeni 2021 (2)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (8)
Kolovoz 2021 (4)
Lipanj 2021 (3)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Veljača 2021 (2)
Siječanj 2021 (4)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (13)
Listopad 2020 (7)
Rujan 2020 (14)
Kolovoz 2020 (14)
Srpanj 2020 (31)
Lipanj 2020 (3)
Ožujak 2020 (2)
Veljača 2020 (4)
Siječanj 2020 (1)
Rujan 2019 (17)
Kolovoz 2019 (28)
Srpanj 2019 (8)
Lipanj 2019 (6)
Svibanj 2019 (22)
Travanj 2019 (11)
Ožujak 2019 (11)
Veljača 2019 (11)
Siječanj 2019 (2)
Prosinac 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moja alternativna vizija duhovnosti novog doba i zavjera Novog svjetskog poretka

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr