Konobarica s tastature

subota, 21.08.2021.

Nataša XIX

...

-Šta ti se dogodilo?-upitala me Mirela slijedeće jutro, dok smo po kuhinji pokušavale napraviti reda, neki suvisli doručak i skuhati kavu za cijelu brigadu...
-M? Zašto?- odgovorila sam pitanjem
-Imaš onaj blesavi poluosmijeh i pogled isto ništa manje blesav.- rekla je mirno
-O hvala. I ja tebe volim.- rekla sam opet izbjegavajući temu. Ustvari htjela sam joj ispričati sve do u milimetar, ali nekako mi se jutro uz spravljanje doručka i nije činilo najbolje vrijeme i mjesto za to.
-O-kej. Kako god ti kažeš.- kao bilo joj je svejedno, a nastavila me gledati sumnjičavo...
-Strap.- rekla sam kratko
-Molim!!?-malo se iznenadila. Zinula je u mene.
-Ne viči. Objasnit ću ti kasnije na plaži. Za sada samo to. Strap.. -zastala sam malo i onda opet progovorila, kad sam skužila da je blenula u mene;- A ti bi svakako trebala znat što je to...-namignula sam joj. Konačno je zatvorila usta, odmahnula glavom i progovorila:
-Znam ja šta je strap, samo ne kužim...- prekinula sam ju
-I ne trebaš...ja sam skužila. Kasnije, draga, sad radimo doručak, nećemo pričat o strapu valjda.- obožavala sam činjenicu da sam ju uspjela šokirati. Nije prvi put da će čuti neku moju novu priču o seksu s Ivanom, al ovaj put, čini mi se, bila je stvarno iznenađena.
-Okej. Samo nemoj se nadat da ću zaboravit da mi imaš nešto ispričat. Panceta?- zatražila je nonšalantno, obzirom da sam stajala bliže hladnjaku od nje.
-Nema pancete, jebate, na Šolti smo. Ima pršut.- podsjetih ju
-Aaaaaaa, šteta mi je pršut stavljat u jaja...jel nije?-
-Pa šta ja znam, meni je to odlično. Ukusnije nego panceta.-
-I slanije, dehidrirat ćemo na plaži nakon toga.-
-Pa napravi onda omlet samo sa sirom, a pršut ćemo sa strane.- rekoh
-Joj, omlet sa sirom mi je nekako...brižan...-
-A jebateeee nema veze šta ćeš napravit, oš da ja napravim omlet, a ti napravi ove nareske na jedan tanjur...Ne mogu vjerovat oko čega se vrtimo-
-Ja ne mogu vjerovat da si se ti seksala sa strapom.-reče ona slegnuvši ramenima. Zlobno sam se osmjehnula, a onda je u kuhinju ušetao Dragan, pospan i mamuran:
-Ima kave?- pozdravio nas je
-Dobro jutro i tebi partijaneru.- rekla sam veselo, a činilo se da je njemu jutro bilo sve samo ne dobro;- Evo sad ćemo i kavu i klopu, samo kad se Mirela odluči kakva jaja ćemo...- rekoh uz podsmjeh
-E bude li ona o jajima odlučivala...-ne dovršivši rečenicu odbauljao je iz kuhinje...
-Ej, ovi klinci, nisu humani u današnje vrijeme.- reče ona.
-Pusti ga, vidjela si na što liči. Di su oni uopće bili sinoć?- pitala sam i izvukla zdjelu sa jedno desetak jaja iz hladnjaka.
-Nemam pojma, znam samo da je Eskaem išla sa nekim svojim ko bivšim se nać. A za njih dvojicu, nemam pojma...-
-Nemoj zezat, Eskaem i bivši? Ko je taj lik?- počela sam razbijat jaja
-Kako ćeš ih na kraju?-upitala je ona, oka sokolova uperenog u moju radnju, očito nešto uzrujana činjenicom da ću možda IPAK napravit omlet sa sirom..
-Evo napravit ću sa ovom kuhanom šunkom. Da nas zadovolji obje, a i ekipu. Jebala te jaja, zašto uopće pečemo jaja po ovoj vrućini.- wtf i jaja više...
-Pa eto, volim bogati doručak kad sam na godišnjem, a vole i oni....Zašto ne? Šta si zabrijala?-
Taman kad sam joj odlučila nešto mudro odgovorit, u kuhinji se stvorila Eskaem.
-Jutroooo.-zavila je u zijevanju
-Jutro.-odgovorile smo u jedan glas Mirela i ja.
-Trebate pomoć. Oću kavu stavit?- kavu stavit, značilo bi nalit vodu u aparat i uključit, obzirom da je Mirela već napunila aparat kavom.
-Ne treba evo samo da vodu stavim, pa ću uključit.-
-Okej.-slegnula je ramenima i izašla na dvorište.
-Pitam se ko će slijedeći u potrazi za kavom doć.-rekoh i počeh lupati deset jaja;-Aj samo prereži ovu šunku na pola molim te.-Mirela je završila operaciju kava
-I? Jel ti bilo dobro?-vratila se na našu prvu temu tog jutra. Malo sam zastala da skužim šta me pita, a onda mi je licem preletio zlobni smješak.
-Uuuffffff.- bacila sam šunku na tavu. Veselo je zacvrčala.; - Kruh.- rekoh kratko i dodah joj štrucu. Otvorila je ladicu u potrazi za nožem.
-Monster.-kratko je dodala i počela rezati kruh.
Glasno sam se od srca nasmijala.
...

21.08.2021. u 16:14 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2021 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2024 (1)
Travanj 2024 (6)
Ožujak 2024 (8)
Veljača 2024 (8)
Siječanj 2024 (9)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (8)
Rujan 2023 (6)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (4)
Lipanj 2023 (9)
Svibanj 2023 (9)
Travanj 2023 (8)
Ožujak 2023 (9)
Veljača 2023 (8)
Siječanj 2023 (9)
Prosinac 2022 (9)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (9)
Rujan 2022 (9)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (9)
Lipanj 2022 (9)
Svibanj 2022 (4)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (9)
Veljača 2022 (8)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (9)
Studeni 2021 (11)
Listopad 2021 (13)
Rujan 2021 (12)
Kolovoz 2021 (21)
Srpanj 2021 (14)
Lipanj 2021 (12)
Svibanj 2021 (13)
Travanj 2021 (12)
Ožujak 2021 (12)
Veljača 2021 (11)
Siječanj 2021 (8)
Prosinac 2020 (10)
Studeni 2020 (9)
Listopad 2020 (9)
Rujan 2020 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog! Blog! Moraš otvorit blog...
Pa eto, blog.
Priče za čitanje.
Priče za uživanje.
Jer priča je život...
...i život je priča.
Uživajte!

Linkovi

Loading

Arhiva