srijeda, 06.03.2019.

Linguza

Danas nisam sva svoja.
Kad bolje razmislim, nisam ni jučer bila.
Ma ruku na srce već danima mi nisu sve na broju.
Jugo je i meteoropata jesam, ali vrijeme nema veze s tim.
A što onda ima?!!
Ljudi; dvolični, pokvareni, licemjerni, koristoljubivi, samo za interes,....
Kad te trebaju, svi te nađu, a kad ti nekoga trebaš.............nema nikoga, propali u zemlju!
Toliko mi svi i sve ide na živce da sam došla do te faze da me ama baš ništa nije briga.
I onda u čemu je problem?!
U meni i u mojoj ludoj glavi. Uvijek se nadam i vjerujem da će drugi učiniti za mene ono što sam ja spremna učiniti za njih. A u suštini svega, znam da neće i opet ja po istom.
Posao odrađujem jer moram.
Drugi glas u glavi mi viče „ Ništa se ne mora!“
Moram i gotovo.
Posa' –kuća!
Kuća-posa! I to je to!
Tu i tamo neka „kava“, mala šetnja, dugi telefonski razgovori,....
Kućanski poslovi... nema kraja!
A jedino smirenje nalazim u pravljenju kolača. Ebi ga i tu ima problem. Šunjava sam. Nespretna sam . Lijeva ruka me ne služi baš najbolje.
Ali ja sam sretna kad miješam....pečem...jedem...
Do boljeg raspoloženja evo poneka slikica od mojih bučkuriša.....




- 12:06 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.