Bezuvjetna radost

19.07.2016., utorak

IZNEVJERENA SAMO-OBEĆANJA


Danas sam se susrela sa svojim stalno prisutnim unutarnjim tiraninom koji se zove : „Obećala sam samoj sebi i očekujem od sebe da učinim to …reagiram tako ……ispunim to ….budem to i to…… i ne smijem iznevjeriti samu sebe !“
Na prvi pogled to izgleda kao neophodni motor, koji me vodi u mom životu i čuva od moralnog pada i tzv. grešaka i koji mi je referentna točka, koja me usmjerava što je dobro, što je loše i kuda trebam ići isl..
No upravo je u tome stvar.

Prihvatila sam najviša moralna i etička pravila koja su dio kolektivnog programa, a koji je u mene upisan kućnim i školskim odgojem te religioznim okvirima i dogmama o duhovnosti i moralu. Deset božjih zapovjedi, najviše etičke vrijednosti i stalno fluktuiranje od očekivanja do krivice.
Pozadina i posljedica svega toga je konstantno prosuđivanje sebe u svakom trenutku, kroz uspoređivanje onoga što mislim da je ispravno i onoga što trenutno činim ili o čemu razmišljam.

Znači ja ne slušam svoju inspiraciju koja dolazi od srca ili božanskog u trenutku, nego slušam svog unutarnjeg moralnog kontrolora, koji djeluje po unaprijed napisanom programu i pravilima.

Reći ćemo: „Da nema toga, pa ljudi bi se poubijali, još više lagali i bili nepouzdani, ne bi dolazili na posao, izvršavali bračne obaveze i obećanja, ne bi bilo reda, dogovora… itd.“
No zar ljudi i onako i usprkos toga to već ne rade ?

Kada bi svi slušali unutarnje božansko vodstvo, sve bi teklo u savršenoj harmoniji i savršenoj uklopljenosti, jer ne bi bila potrebna religiozna ili moralna uvjetovanja kao vanjski korektivi.

Vraćam se mojem dragom tiraninu -moralnom procjenjivaću, koji u svakom trenu ima neka očekivanja od mene same.

Iznevjeriti sebe i obećanje dato sebi s automatskim uključivanjem krivice, je najsnažniji motor koji nas stalno drži u pokornosti prema vanjskim pravilima.
Tako smo potpuno predali svoju moć vanjskom i postali podatan materijal da nas i drugi ljudi mogu uspješno kontrolirati i manipulirati. Mi po istom modelu imamo svoja očekivanja i pretpostavke što drugi od nas očekuju i nastojimo ispunjavati ta očekivanja po svaku cijenu.

Čak i kada nema vanjskih kontrola, diktatora ili ljudi koje bi mogli povrijediti i iznevjeriti svojim ponašanjem, ova samo- nametnuta očekivanja i samo-prosuđivanja stalno rade.Tako produbljujemo svoje nepovjerenje u sebe i svoju pouzdanost, vrijednost, jer kad tad ćemo biti u prilici iznevjeriti svoja očekivanja. Naravno da se to projecira i na van i ovaj svijet postaje opasno i nepouzdano mjesto. To sve nas drži na najnižim frekvencijama krivice, straha, osude, ljutnje i pojačava naš unutarnji mentalni dijalog. To nas drži odvojenim od nas samih !

Zar je to moj najviši izbor koji želim ponovo re-kreirati u svakom trenutku ?


NE! Danas nastojim boraviti u poniznosti znanja kako su svi izrazi Božanskog Savršenstva oslobođeni od prosudbi ! Beskonačna nevinost svega je okrnjena etiketiranjem i uspoređivanjem. Vraćam se u svoju izvornu nevinost!
Prepoznajem, promatram i prihvaćam svoja očekivanja i obećanja dana sebi i drugima, svoju krivicu i samo-optuživanje….slušam što mi srce govori i gdje me vodi!

- 09:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Veljača 2019 (3)
Prosinac 2018 (6)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (3)
Rujan 2018 (3)
Kolovoz 2018 (3)
Srpanj 2018 (3)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (2)
Travanj 2018 (5)
Ožujak 2018 (9)
Veljača 2018 (6)
Siječanj 2018 (5)
Prosinac 2017 (4)
Studeni 2017 (6)
Listopad 2017 (5)
Rujan 2017 (6)
Kolovoz 2017 (8)
Srpanj 2017 (3)
Lipanj 2017 (3)
Svibanj 2017 (5)
Travanj 2017 (6)
Ožujak 2017 (2)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (7)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (7)
Rujan 2016 (2)
Kolovoz 2016 (4)
Srpanj 2016 (4)
Lipanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (5)

Opis bloga Dijane Mihok

Linkovi

PREGLED