Bezuvjetna radost

02.11.2018., petak

Identifikacija i stupnjevi slobodne svjesnosti


Danas razmišljam o svjesnosti i stupnjevima identifikcije i ovisnosti.
Mogu to podijeliti na tri sadija :

1. Potpuna identifikacija sa formom misli –sva svjesnost je zarobljena u repetirajućim mislima i automatskom okidanju emocija –nema slobodnog dijela svjesnosti, koja bi mogla biti promatrač tih misli i nismo svjesni da mislimo, jer svaka misao i njeno značenje smo mi.

Neprestani unutarnji dijalog i značenje, koje dajemo vanjskom postaje doslovno, ono kakvo je naše uvjerenje o tome.
Potpuno smo ovisni o formi i sadržaju uma.
Potpuno vjerujemo svim mislima. Ostaje se na doslovnom značenju konceptulnog uma .
Ja jesam um .
Identificirani smo sa prosudbama dualnog uma i ne razlikujemo neutalnost vanjskih događaja, od značenja naših prosudbi, koje ljepimo na njih.
/Vrlo kratki i nesvjesni trenuci nevezanosti npr. u kontaktu s prirodom, malom bebom ili npr. psom, koji nisu s mislima, nego predstavljaju čisto polje svjesnosti, koje je ispod razmišljanja.
Osoba to prepoznaje da je nekako drugačije i puno ugodnije iskustvo, no nije svjesna ničega. /
„Ja sam žena „ ili „Vani je loše vrijeme „ je za nas apsolutna istina, potpuna identifikacija.

Osobe koje su potpuno zarobljene u svom umu neće niti čitati ovakav tekst i neće ga moći razumjeti, pogotovo opise sljedećih stanja.

Svjesnost je zarobljena u formi misli i sve je odvojeno.
Živi se potpuno u konceptu odvojenosti. Nema svjesnog promatrača.


2. Postoji dio slobodne svjesnosti, koja je svjesna misli i emocija.

Kraći periodi bez kompulzivnog unutarnjeg dijaloga.

Promatrač /svjesnost ili ja jesam prisutnost / promatra sadržaj uma- misli, emocije i senzacije .

„Ja sam žena „ ili „Vani je loše vrijeme su prepoznate od slobodne svjesnosti kao misli ili uvjerenja.

Osoba je još u najvećem dijelu zarobljena u uvjetovanim konceptima ili uvjerenjima uma, no sve više slobodne svjesnosti oplakuje te izolirane i odvojene otoke zarobljene svjesnosti u formi misli ili uvjerenja.
Iskustveno se naslućuje što to znači jedinstvo, no i to se konceptualizira i zarobljava kroz definicije.
Postupno dolazi do odvajanja naših prosudbi, od objekata na koje smo ih naljepili.

Npr. dok je razbijena čaša sa svojim krhotinama, u prvom stadiju sva identificirana sa prosudbom katastrofe, u drugom stadiju već možemo postupno odovojeno promatrati ideju prosuđivanja- katastrofe od same krhotine čaše, koje čak mogu dobiti neke drugačije prosudbe, kao npr. „ interesantno „ ili „lijepo „ ili čak postoje kraći trenuci kada osjetimo esenciju tih krhotina, van oblika.

Dakle, sve smo slobodniji, fleksibilniji i manje fiksirani u zarobljujućim koncepima.

Možemo odvojiti događaj od značenja patnje, koji smo mu sekundarno pripisali.
Slomljena čaša više nije nerazdvojivo povezana sa prosudbom, kako je to strašno i apsolutno nepoželjno.
Tako počinjemo svjesno ovladavati sa karakterom iluzornosti patnje.

Razlikujemo ono što jeste u trenutku, od onoga što naš um sekundarno misli i osjeća o onome što jeste.

3. U prisutnosti je aktivna svjesnost, koja je svjesna same sebe i to zovemo prazninom.

Svjesnost bez forme i značenja promatra svjesnost bez forme i značenja.

Promatrač i promatrano su jedno. Iskustvo jednote
.
Svjesnost polja mirnoće i tihe radosti van konceptualnog uma.
U početku ovakva stanja svijesti traju kraće, no iskustvo stvarnog sebe postaje sve dominantnje.

Nema uvjerenja „Ja sam žena „ ili „Vani je loše vrijeme „ . Tišina uma i svjesnost svoje esencije ili svjesnosti, koja nema granica i izvor je beskonačne energije.

U tom stanju i dalje naviru sadržaji uma ili misli i emocije, no mi smo ih potpuno svjesni i nismo identificirani s njima.

Ima puno više slobodne svjesnosti, nego svjesnosti zarobljene u formi misli ili emocije.

Slobodni smo, no možemo nevezano igrati igru forme i dalje.

Identifikacije s formom misli su trenutne i prolazne, onoliko koliko je potrebno da bi trenutno kreirali neku formu.
No i te prolazne identifkacije u formi misli, su istovremeno uronjene u širu slobodnu i beskonačnu svjesnost, za koju znamo da smo to mi, stvarni i vječni.

Centrirani smo u polju jednote, koja nema značenja i koje nije niti nastalo, niti ima kraja.

U tom polju igramo svjesno igru prolaznh formi.
Mi jesmo svjesno polje cjelovitosti i jednote.
Mala količina privremeno zarobljene svjesnosti u formi misli je minimalna u odnosu na našu beskonačnu tzv. slobodnu svjesnost.
Mi tada znamo da smo svjesni kreatori i da smo jedno sa svime.



Oznake: identifikacija, svjesnost slobodna


- 22:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Veljača 2019 (3)
Prosinac 2018 (6)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (3)
Rujan 2018 (3)
Kolovoz 2018 (3)
Srpanj 2018 (3)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (2)
Travanj 2018 (5)
Ožujak 2018 (9)
Veljača 2018 (6)
Siječanj 2018 (5)
Prosinac 2017 (4)
Studeni 2017 (6)
Listopad 2017 (5)
Rujan 2017 (6)
Kolovoz 2017 (8)
Srpanj 2017 (3)
Lipanj 2017 (3)
Svibanj 2017 (5)
Travanj 2017 (6)
Ožujak 2017 (2)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (7)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (7)
Rujan 2016 (2)
Kolovoz 2016 (4)
Srpanj 2016 (4)
Lipanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (5)

Opis bloga Dijane Mihok

Linkovi

PREGLED