Malo do Bosne hehe

21.04.2016.



Zasto su zene slabi vozaci?
Jer ih muskarci uce da je pedalj 25 centimetara.



Uhvati Etiopljanin zlatnu ribicu. Kaže ribica ispunit ću ti tri
želje samo ako me pustiš. A na to će Etiopljanin:
- "Jebo želje."
I pojede je!



-U mojem braku sve żenine odluke donosimo zajednićki.



Žene su kao nuklearne elektrane - najprije tri godine ulažeš,
deset godina koristiš i na kraju ne znaš kamo s otpadom!



Bogataš došao u veliki grad da se malo provede i poče se raspitivati gdje ima
najbolje pušenje u gradu. Uputiše ga na adresu i kad ga zanosna crnka uvede
u apartman, upita je pošto je pušenje, ona odgovori 1.500. dolara.
- "Zašto tako skupo?", upita, a ona mu pokaza kroz prozor najnoviji Mercedes:
- "To sam zaradila pušenjem."
Plati traženi iznos, odradi se dogovoreno i on ode zadovoljan. Poslije mjesec
dana dodje na istu adresu i upita
- "Koliko treba za analni seks", i kada dobi odgovor 1.500. dolara upita:
- "Zašto tako skupo?"
Crnka mu pokaza kroz prozor dva restorana u blizini - to sam zaradila analnim
seksom.
Plati on, uradi posao i ode kući zadovoljan.
Poslije mjesec dana dodje na istu adresu i kaže:
- "Dajem 1.500. dolara za jedan normalan snošaj", a crnka mu pokaza
kroz prozor 2 nebodera. Iznenadjen upita:
- "Šta, i to ste zaradili pružanjem usluga", a ona mu odgovori:
- "Sve to bi bilo moje - SAMO DA IMAM PIČKU."



Bara svako jutro gleda kako susjed Franc piša u grmu i
nakon pišanja ga otrese. - Sused, a zakaj ga tresete?!
- Joj, suseda, pa da mi bude VEĆI!
Kod kuće, njen muž se popiša i mrtvo-hladno ga spremi u hlače,a Bara mu veli;:
- A kaj bi ti ruka opala da ga malo STRESEŠ?!



- Krenula ja u grad, našminkala se, kad će tata:
Sine skini to oko očiju. Mislit će ljudi da te bijemo.


Bosanac u Njemackoj hehe


<< Arhiva >>