Jao bre Cigo hehe

11.04.2016.



Što kondukter radi kad Chuck uđe u tramvaj?
- Kupuje kartu!



Uputili se Mujo i Haso šumskom stazom. Kad zađose malo dublje u šumu,
a Mujo će Hasi:
- "Jel' Haso bogati, možeš li ti ono debelo drvo rukama
opasat' al da sastaviš ruke iza?"
- "Čuj, mogu li? Pa normalno da mogu!"
- "Haj' u sto maraka da ne možeš?"
- "Haj' Mujo, u stoju!"
I tako oklade se oni. Haso opaše drvo, stvarno ruke sastavi iza, a
Mujo mu brzo zaveza ruke, skide mu gaće, izjeba ga i ode. Osta on
onako gologuz zavezan za drvo, kad naiđe neki šumar i upita Hasu:
- "Šta bi s tobom, jarane?"
- "Ma, šuti, uputim se ja sa najboljim prijateljom kroz šumu i sve bi dobro
dok nismo stigli do ovog drveta, on me zaveza, skide gaće, izjeba me i
ode! Haj'ba, jarane, odveži me!"
Okrenu se šumar lijevo, pa desno, vidi nema nikoga, skide gaće, naguzi i
on Hasu i ode.
Nije prošlo po sata, naiđe drugi šumar i veli:
- "Sta se, jarane, to s tobom desilo?"
- "Ma, suti, uputim se ja sa najboljim prijateljem...i još dođe jedan šumar
pa me i on izjeba. Haj ba, odveži me!"
Okrenu se i ovaj šumar lijevo, pa desno, skide gaće pa ga i on naguzi.
Poslije desetak minuta naiđe neki putnik namjernik, pogleda
Hasu onako gologuzog i upita ga:
- "Šta to tebi....?"
- "Ma, šuti, jebi i prolazi!"



Muž i žena se bučno raspravljaju u pozorištu za vrijeme jedne predstave.
Nakon 15-ak minuta, čovek koji je sjedio iza njih izgubi strpljenje i obrati im se:
• Izvinite, ali ništa ne čujem!
A muž će:
• I ne treba da čujete, to se tiče samo nas dvoje!



Zašto kamiondžija nogom udari gumu kad iziđe iz kamiona?
Odljepljuje jaja od butine.



Došao peder kod doktora na test za sidu.
Doktor:
- Žao mi je mladiću test je pozitivan, imate sidu!
Mladić:
- Ajme, šta ću sad, hoću li umrijeti ili šta, ima li kakvog lijeka, dajte
doktore učinite nešto...
Doktor:
- Znaš, lijek ne postoji, ali ja imam jedan recept i ako ćeš ga koristiti
svaki dan ozdravit ćeš!
Mladić:
- Samo recite doktore... na sve sam spreman!
Doktor:
- Zamiješat kiselo zelje i natopiti toplim mlijekom, zatim razbiti i smućkati
tri jajeta i dobro pošećeriti i to sve pojesti. Tako 30 dana i ozdravit ćeš!
Mladić:
- Poćet ću danas... hvala doktore!
Obrati se sestra doktoru:
- Zašto si mu rekao da je test pozitivan, kad je negativan?
Doktor:
- Nek čovjek nauči za što služi guzica..



Dolazi Bosanac posle saobraćajne nesreće sav polomljen u bolnicu.
Pita ga doktor:
Koliko ste brzo vozili kad ste se tako polomili?
Ma, vozio sam 60 na sat, ali je pored mene prošao ferari sa 360, pa
sam mislio da stojim i izašao iz auta!



- Ah, kada si prošli put došao trijezan tako si me usrećio - reče žena mužu.
- Šta ja tu mogu - oglasi se pijanac,
- Danas je sreća zakucala na moja vrata


hehe


<< Arhiva >>