Malo natpisa hehe

02.06.2015.



Piše muž iz Australije pismo svojoj ženi Ani na Hvaru:
‘Draga ženo,
ne mogu ovaj mjesec poslat plaću, pa ti šaljem 100 poljubaca ….ljubavi moja.
Tvoj dragi muž .'
Na to će Ane:
Najdraži mužiću:
Hvala ti za tih 100 poljubaca; evo ti šaljem detalje troškova:
1. Susjed se složio da mu platim troškove razbijenog prozora
sa 2 poljupca mjesečno
2. Električar se složio da mu platim struju poljupcima, ali tek nakon
mog sedmog poljupca
3. Vlasnik našeg stana dolazi svaki dan i traži 2 do 3 poljupca
umjesto mjesečne najamnine
4. Vlasnik dućana nije prihvatio samo poljupce…pa sam mu
priuštila i neke druge stvari
5. Ostali troškovi: 40 poljubaca
Molim te, ne brini se za mene…ostalo mi je jos nekih 35 poljubaca i
nadam se da ću uspjeti rastegnuti ovaj mjesec. Oću li isto tako planirat i
za idući mjesec, molim te, reci mi šta da radim!
Tvoja najdraža,



Zašto se King Kong zaljubio u plavušu?
- Zato što je majmun!



Kud ide roda kada donese bebu?
Nazad u pantalone.



Zapalio se Crnogorac za zgodnu djevojku i pozove je na spoj u parku.
Nađu se oni u parku, sjednu na klupu, pa će Crnogorac:
- Mala, ja'l viđu ono cvijeće tamo?
Djevojka klimne, a on nastavi:
- Uberi ga, za tebe je!



Dodje Tito u Hercegovinu i nitko ne zna tko je on.
Pita nekog starca:
- "Zar ne znas ti tko sam ja?"
- "Ne, a tko si ti?"
- "Ja sam onaj za koga si se ti borio od 1941 do 1945."
- "E, moj Ante, sto si se prominija!"



Razgovaraju dva ćelavca, pa jedan kaže:
- Ti si ćelaviji od mene!
- Ne, nego si ti ćelaviji od mene!
- Kako sam ja ćelaviji od tebe kad nijedan od nas dvojice nema ni dlaku na glavi?
- Jeste, ali je tvoja glava veća!



Kako Mujo zove ananas?
- Mašala šišarka.


opasnosti os selfija:


<< Arhiva >>