Počivali u miru hehe

04.05.2015.



Sta je zajedničko za popa i auto mehaničara?
Obojica rade opela!



Fata taman skuhala ručak, kad evo njene kćeri iz grada.
Sjednu one za stol, a mala sve nešto brlja po tanjuru, pa je Fata upita:
- Mersiha, bona, šta je, šta ne jedeš?
Mersiha tiho odgovori:
- Ma pust', nije mi do jela ...
Fata zabrinuto upita:
- Pa šta je 'ćerce, šta te muči?
Mersiha uzdahne:
- Mamo, ja sam ti trudna!
Fata se izbezumi:
- A budalo jedna mala, pa gdje ti je glava bila?
Mersiha slegne ramenima:
- Pa na haubi ...



Vježba za starije od 50 i one koji više nisu u formi!!!!
Pomagalo pri vježbanju su vreće krumpira.
Počinjemo s vrećama od 5kg.
Uzmite po jednu vreću u svaku ruku, raširite ruke u stranu tako da su
poravnate s tlom i zadržite tako punu minutu.
Polako produžujte vrijeme za koje su ruke ispružene.
Nakon 15-20 dana, kad ovu vježbu uspijete s lakoćom izdržati, prijeđite
na vreće od 10kg.
Nakon 15 dana kad ste svladali i ovo opterećenje, prijeđite na vreće od 50 kg.
Slijedeći je korak da stavite nešto krumpira u vreću….



Pričaju dva Zemunca:- Kako da je osvojim, brate?- Pa budi joj sve!
- Pa budio sam joj i majku i oca i brata i sve u kući.



Šator za dvoje, samo jednom upotrebljen, mjenjam za dječja kolica..



Sjedi Mujo u kafani i po običaju, nakon par rakijica krene njegova
priča o sportskim uspjesima iz mladosti ...
- A kad sam ja ono igr'o fudbala za Želju, da mi nije onaj kostolomac
sjeb'o ljev'cu, igr'o bi za reprezentaciju ...
I tako on melje, melje, prebaci se na košarku koju je igrao u Bosni,
pa onda na rukomet, dok Haso ne popizdi i upita ga:
- Jarane, ima'l sporta koji ti nisi igr'o?
Mujo strusi još jednu:
- Nema, bolan, ja sam ti bio univerzalac!
Haso će na to:
- A jesi'l' golfa igr'o?
Mujo tresne čokanjem po stolu:
- Šta igr'o, voz'o jedin'cu prvi po gradu!



ETNO KUĆA
Kuća s isključenom strujom, vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.


e milane,milane


Danas u Bolivudu blogerica stara teta:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - logotype




<< Arhiva >>