Pomolimo se hehe

09.12.2013.



Plavusa peca ribu pola sata a riba ni da trzne.
Utom nailazi ribocuvar i kaze plavusi:
- "Izvinite gospodjo ali ovdje mozete pecati samo sa dozvolom!"
Na to ce plavusa:
- "Joj jesam ja glupa, ja citavo vrijeme pokusavam sa glistama."



Kako se krste današnje djevojke?
-U ime pudera,sijenke i svetog rumenila.Karmin.



Ispred kuce otac i sin pilaju drva i sporo im ide, tek ce sin:
-Tesko ide, stara je pila!
Iz kuce se cuje majcin glas:
-Pa sta ako sam pila, pila sam za svoje pare!



Pitali Lalu šta voli više, Božić ili seks. On odgovara:
- Ta Božić dolazi češće!

Ja nisam debela, ja sam zena i po.



Umrla Fata. Iz mrtvačnice je iznose u sanduku i udare slučajno sandukom
od štok vrata. Čuju iz sanduka "Uhhh". Začuđeno otvore sanduk, kad Fata živa.
I tako poslije novih 10 godina u braku sa Mujom, Fata umre.
Opet je iznose iz mrtvačnice u sanduku, kad trči Mujo i viče :
- "Pazite na štok jebem vas smotane!"



Šta Ciga radi u bolnici?
-Pa fali mu ŽELJEZO.



Sjede dva Cetinjanina u kaficu, dosadjuju se, i jedan kaze drugome :
" Uf, kakav smor, kako dani sporo prolaze..." A drugi mu odgovara :
"Uzmi 10.000 eura od zelenasa, pa da vidis kako ce da ti prolete! "


Masturbiranje u korizmi


<< Arhiva >>