Ugodan vikend uz PIZZU hehe

18.10.2013.



Kako od divne cure napravit rospiju?
Jednostavno-Ozenis je



Najbolji način da raskineš sa djevojkom je da je pozoveš u
McDonald's....Nemaju oštre noževe,ni teške tanjure,a uvijek
možeš da se sakriješ iza nekog debelog djeteta.



Dolazi Mujo kući kasno navečer, tiho otvara vrata i ulazi, kad se najednom
upali svjetlo u sobi i Fata ga bijesno gleda. Mujo stoji nasred sobe,
sav raščupan, zgužvan, cijeli umazan puderom i ružom.
Fata ga pogleda ispod oka i upita: - Bolan, šta se tebi dogodilo?
Mujo se priglupo nasmije i reče: - Fato moja, neš' vjerovat', potuk'o sam se s klaunom!



Prolazi čovjek na biciklu preko granice, i nosi vreču.
Na granici ga zaustave i pitaju: "šta to nosiš?" on kaže "neću reć" oni mu izbuše vreču,
i pjesak curi, puste oni njega, i tako čovjek svaki dan mjesec dana biciklom vozi vreću
pjeska. Pita njega čovjek na carini:
"ma daj reci mi šta švercaš, i pustit ću te svaki put!"
čovjek: "pa bicikl"



Šta rade huligani u gimnaziji?
Brišu tablu i kad nisu redari.



Drekne Ciga na ženu: • Ženo, dje je ona prašina sa televizora?!
Tamo sam zapisao neke važne brojeve...



Krenuo ministar policije na odmor, nakon nekoliko minuta vožnje
zaustavlja ga policajac.
- "Dobar dan gospodine, vozačku i saobraćajnu. A pa to ste Vi ministre,
izvinite možete nastaviti."
- "Nemojte tako, postupajte prema meni kao prema običnom građanu."
- "Nije problem gospodine ministre. Ubacite 50 Eura u saobraćajnu i možete nastaviti."


Ukrasti pizzu hehe


<< Arhiva >>