Počinje škola hehe

02.09.2013.



Učiteljica:Šta nam daje krava.
Perica:Mlijeko
Učiteljica:Šta nam daje kokoš.
Perica:Jaja
A koza, pa zadaću!



Kako se Crnogorka udvara momku:
"Vidjela sam ti majku juce u grad,jao kakva je ono gospodja"



Zemunac na sudu kaže svom advokatu:
- Slušaj, ako uspeš da mi središ da dobijem samo jednu godinu zatvora,
ova torba sa parama je tvoja, a ako ne uspeš, leti ti glava!
Kasnije, sudija izriče presudu:
- Sud donosi presudu: jedna godina zatvora!
Zemunac, sav srećan, grli advokata i upita ga:
- Je l’ bilo teško?
- Uh, mnogo teško!
- Što, brate?
- Sudija je hteo da te oslobodi!



Razgovaraju dvije plavuše o svojem prvom seksualnom iskustvu i prva priznaje:
- Ja sam prvi seks imala s petnaest ... Druga zapanjeno odgovara:
- Ja sam prvi seks imala samo s dvojicom ....



-Imate li kakav lijek protiv stucanja - pita djecarac ljekarnika.
- Dodji malo blize - odgovori ovaj.
Kad se klinac priblizio pultu, ljekarnik mu opali vrucu cusku i
ispricavajuci rece:
- Znas, cuska je najbolji narodni lijek protiv stucanja.
- Moze biti - progovori malisa jedva suzdrzavajuci suze.
- ali stucavicu ima moj djed.



Meda sjedi široko otvorenih očiju u svojoj pećini negjde oko Nove godine.
Ne dolazi mu san na oči i on razmišlja: - Sigurno ne mogu da zaspim
zbog one duple kave što sam popio u listopadu...



Dosao Zagor u Srbiju i traži ko je napisao pjesmu "Zvezda tera mjeseca".
Rekli mu da je ta pesma iz Bosne. Ode Zagor u Bosnu i pita ko je napisao pjesmu
"Zvezda tjera meseca"?. Tamo su mu rekli da tu pesmu je napisala neka
baba iz jednog sela. Ode Zagor u selo nađe babu pa je pita:
- "Baba, jesi li ti napisala pesmu "Zvezda tera meseca"?"
- "Jesam sinko, a što pitas?"
- "A šta ti znači ono "Zagoru ga zatera"?"



Pita Fata Muju: - Mujo, bolan, što ti se najviše sviđa na meni - moje lijepo
lice ili moje seksi tijelo? Mujo je pogleda i procijedi: - Bona, men' se najviše
sviđa tvoj nenadmašni smisao za humor.


<< Arhiva >>