Povrće i voće hehe

25.07.2013.



Što je to kad se sretnu četiri svećenika?
Pop grupa!



Perica upeca zlatnu ribicu i ona progovori:
- Pusti me, ispuniću ti jednu želju.
- Samo jednu?
- Da, samo jednu.
- Želim da uhvatim zlatnu ribicu koja ispunjava tri želje



dosao Mujo na prijavu u partiju i pitaju ga tko su mu otac i majka. Mujo
veli da mu je mater bosanka isto kao i babo. Vele oni njemu, da sram ga
bilo, da triba rec da mu je majka partija a otac tito. I posalju ga van.
Veli on vani Hasi sto su ga pitali. sad Haso ulazi.
Komisija: Reci , Haso, tko su ti otac i majka?
Haso: Otac mi je Tito, a majka Partija.
Komisija: a da ti nije onaj od maloprije rekao sto da kazes, a?
Haso: Ma nije, jebes mi oca i mater ako je...



Udala se sestra od malog Ivice i uselila se zajedno s mužem u
kuću njenih roditelja. Silazi Ivica drugo jutro na doručak i pita:
- Mama, jesu seka i njen muž još uvijek u sobi? Mama klimne glavom,
a Ivica započne: - Mama, ja mislim ... Mama ga prekine: - Nemaš ti što
misliti, trk u školu! Vrati se Ivica iz škole i upita s vrata: - Mama, jesu seku
i njen muž još uvijek u sobi? Mama klimne, a Ivica nastavi: - Ja mislim ...
Mama ga prekine i pošalje u njegovu sobu. Siđe Ivica nakon par sati na
večeru i, naravno, pita jesu li seka i muž još uvijek u sobi. Mama se ljutito
izdere: - Jesu, i da, znam da misliš nešto, ajde reci sad pa da završimo s tim!
Ivica tiho reče: - Mama, ja mislim da su u nevolji. Sinoć sam čuo seku da
kaže mužu da donese vazelin iz kupaonice. Vazelin je još na
polici, ali nema mog superljepila ...



Pita jedna plavuša drugu:
- Znaš li ti što je crni humor?
- To je kad se smiju dva crnca!



Žena natjerala svog muža da radi po kući.
...i tako muž stoji u kupaoni i želi oprati svoju majicu u perilici za
rublje.
Poslije 2 minute razmišljanja, poviče ženi:
"Koji program na perilici treba uključiti?"
"Ovisi", odgovori mu žena. "Što piše na majici?"
"Manchester United", odgovori muž.



Pitali jednu staru baku kako joj je bilo u dosadašnjem životu:
- Pa, bilo je toga ... svašta se proživilo ...
- Ma ne bako, nas interesuje tvoj sexualni život?
- Ma bilo je to, davala sam, nije da nisam ...
- Pa bako, da li se danas zbog čega kaješ?
- Ma kajem se jer nikad nisam nudila.


Super reklame:


<< Arhiva >>