Roditelji i odgoj djece hehe

08.07.2013.



Kaže policajac:
•Ovo što Vi vozite ne može se nazvati automobilom!
Vozač Ciga mu odgovori:
•Pa zato i nemam vozačku dozvolu!



Svakih par minuta plavuša izlazi do poštanskog sandučića kad joj susjed kaže:
'Gledam vas kako stalno izlazite, očekujete nešto bitno?
'Ma, kupila sam računalo pa mi stalno javlja da imam poštu!



Stari Duje, koji je cijeli život navijao za Hajduk, na samrtnoj postelji zavapi.
- Dico, dajte mi odma' Dinamov šal!
- Asti, ćaća, oli si pred smrt popizdija, pa di ćeš Dinamov šal?
- Ajde, ajde, nosite mi ga odma' - boje da umre jedan njihov nego jedan naš!



Otišao Mujo kod doktora:
- Nekad mi se čini da sam izgubio pamćenje.
- Zašto tako mislite?
- Uveče kad legnem na Fatu, zaboravim šta sam hteo,
ali kad legnem na svastiku, prosto zaboravim da siđem.



Mladi bračni par se doselio u ulicu.
Sljedećeg jutra, kada su doručkovali, žena je opazila susjedu kako viješa rublje.
“Kako joj je prljavo rublje”, rekla je. “Možda treba novi prašak za pranje
kako bi ga bolje oprala. Uopće ne zna prati!”
Muž je šutke posmatrao događaj, ali nije ništa rekao.
Svaki put kada bi susjeda vješala rublje, komentar bi bio isti…
Mjesec dana kasnije, žena je bila u čudu kada je vidjela kako je susedino rublje
čisto. Rekla je mužu: “Pogledaj! Konačno je ona žena naučila dobro oprati rublje.
Ko li je to naučio?”
Muž joj odgovori: “Nitko. Ja sam danas ustao ranije i oprao naše prozore.”



Mujo: "Haso, sinoć mi bio djeda mraz!"
Haso: "stvarno, što ti je donio?"
Mujo: "meni ništa."
Haso: "a Fati?"
Mujo: "ništa."
Haso: "pa što je onda dolazio?"
Mujo: "nemam pojma, mene je poslao po pivo!"



Vojnik pritrči časnoj sestri. Zadihan zamoli:
-" Molim Vas mogu li se sakriti pod Vašu haljinu?
Poslije ću objasniti..."
Časna pristane. Na to nalete dva vojna policajca i upitaju je da li je vidjela
nekog vojnika kako bježi?
-" Otišao je u onom smjeru. " i pokaže u drugom smjeru.
Kad su policajci otišli, vojnik se izvuče ispod suknje, zahvali joj se i objasni
da neće u Irak, na frontu.
Časna mu odgovori da ga razumije.
Vojnik doda :
-"Nadam se, da neću biti previše drzak,ako kažem da sam opazio da
imate prelijepe noge".
Časna odgovori:
-"Da si pogledao malo više, opazio bi i krasan par jaja, ni ja ne želim ići u Irak !"


Ples sa bebom


<< Arhiva >>