Srbija kao Nokia hehe

30.05.2006.



Kako je umro Sloba hehe.
Slobi se ukaže jedne noci andjeo u Hagu pa mu govori:
- Slušaj, Slobo, nemam šta ja da ti pricam, znaš i sam koliko si sranja u životu napravio, krao si, ratovao si, bio si komunista, cinio zlocine... kad dodješ pred Svetog Petra ima odmah da te pošalje u pakao.
- Ajoooj! - uplaši se Sloba. - Pa, šta da radim?
- Slušaj, jedan nacin postoji, samo ne znam da li ce ti se svidjeti...
- Koji, koji? - unezvjereno ce Sloba. - Sve cu uciniti da spasim dušu!
- Vidi, kad umreš, ideš pravac pakao, tu nema razgovora. Ali možeš i u raj, samo ako se još ove noci sam ubiješ! - povjeri mu se andjeo i nestane. Razmišljao Sloba do kasno u noc i napokon uzme iz ormana pištolj i ispali metak u sljepoocnicu. Pojavi se pred Svetim Petrom, a ovaj mu, cim ga je vidio, odmah prstom pokaže put u Pakao.
- Ali, kako? - panicno ce Sloba. - Pa sve sam uradio kako mi je andjeo rekao!
Sveti Petar sa nevjericom sasluša Slobinu pricu i na kraju pozove sve andjele i poreda ih pred Slobom.
- Hajde, pokaži mi sad koji ti je od njih ispricao tu glupost sa samoubistvom!
Sloba odmjeri andjele i naposljetku uperi prst u jednoga:
- Evo, ovaj ovde, što puši tompus, on mi je to rekao!
Sveti Petar pogleda andjela, nasmije se i rece:
- E, Jožo, Jožo, već si dvadeset godina ovde, a još praviš gluposti!


Snijeg napadao do pola prozora, a na satu uciteljica pita:
- Ajde, Marice, reci mi koje je sada godišnje doba?
- Pa... ovaj... ljeto.
- Ljeto? Hmmm, zašto ljeto?
- Juce mi doputovala tetka iz Australije i donijela jagode...
- Sjedi, Marice, 'ajde ti, Vesna, reci koje je sada godišnje doba?
- Pa, sada je ljeto.
- Kako ljeto, pobogu dijete?
- Prekjuce mi došla strina iz Urugvaja i donijela banane...
- Sjedi, Vesna... (misli se koga da pita, pa se sjeti da je Perica dijete sa sela, nema sigurno rodbine po svijetu...) Perice, 'ajde da cujem koje je sada godišnje doba?
- (mrtav 'ladan) LJETO!
- Ama, otkud ljeto?
- Pa, juce došla nana iz Bosne u sandalama!


Ulazi Bracanin u kafanu i pridje jednom covijeku:
- Je li, Boga ti, jesi li ti onaj što mi je izvukao sina iz mora i spasio ga od davljenja?
- Jesam! - kaže covijek.
A Bracanin ce:
- A gdje je kapa?


Plavusa se zaposlila kao uciteljica u osnovnoj skoli. Prvi put kada
je vodila djecu na tjelesni odgoj, primijetila je da se sva djeca
igraju zajedno, osim jednog djecaka koji je stajao po strani potpuno
sam.
Prisla mu je i pitala ga da li je sve u redu, na sto joj je djecak
odgovorio da je.
Nakon nekog vremena primijetila je da djecak joą uvijek stoji
sam.
Ponovo mu je prisla i pitala ga: - Hoces li da ja budem tvoja prijateljica?
Djecak: - Moze!
Plavusa: - Dobro, onda mi reci zasto se svi igraju, a ti ovdje
stojis sam?
Djecak: - Ja sam golman.


kada vas šefovi nerviraju, jednostavno si dajte oduška. Psiholozi preporučuju upotrebu ove terapije 2-5 minuta.
Kliknite OVDJE i uživajte

<< Arhiva >>