Da nedjelja!

27 veljača 2011

Završio hrvat geodeziju, naftu, tak nekaj, i otišo čovjek u Telaviv. Nije ni kužil da bu rat i sprema se, dakle na vrijeme jelte, za Split avijonom preko Beča a za Zagreb da popije kafe s društvom u Zagrebu pa će poslije jelte rentakarom u Split. I čudi se škvadra kaj ga nema, pišu mu, zovu, i konačno dolazi SMS: A ježiga, bi san malo pogledati grad i kafe popit i dođem na erodrom, uteka mi avion. Doći ću s drugim.

Uteka mu avion! Ajme Gospe moja, veli Komižanka, da mu uteka avion, pa ni zec da mu utekne. A ća je učinil onda? Reko a kaj bi napravil, dodal je siću i otišel s drugim aviojonom do Zagreba. Ma ni to jeftino, veli Komižanka. Reko a kaj je njemu doplatiti 460. Da čega? Kako čega, eurića, doplatio čovjek tu siću, tolka je moja plaća inače, a jer mu uteka avion ma nema veze, bute popili kafe u Zagrebu malo kasnije, jelte.

Kad smo već na jugu, zove me bijesna kolegica, da mi telefon ne dela. Provjerim, fakat ne dela. Pravi se mutav. Eto, to sve u nedjelju, lepo sam napisala da ne volim nedelju. I potrošila sam sve kartice i baterije svih mobitela doma dok sam saznala: Beeeeeee net usro motku i krepale sve linije od telefona. I onda preko jednog od tih mobača javlja kolegica da joj ćerce dobila otkaz na poslu. Reko - pa kak!? A veli čuj, šefica je otišla u Dalmaciju i rekla maloj da nek obilazi firmu i to, poštu nek skuplja i javlja kaj je hitno, ali da je najvažnije da joj zalijeva lavandu. A veli kolegica, moja kćer baš zna kaj je lavanda. Ona uredno zalijevala neki drač koji mrzi vodu, tak da je krepala i lavanda (nezalijevana) i drač (prezalijevani). I dobila otkaz. A normalno da je radila na crno, nema veze. Buju našli nekoga novoga, ko se kuži u botaniku.

U vezi lavande: Šećem dijete, lažem, idem mu kupiti sladoled u Omišlju, a ono neki kružni tok, a nasred toga neko fino cvijeće i neka palma tamo. Velim sine, kak se zove ovo cvijeće, viš kak miriši, ha? Tog nema u Zagrebu, kak se to zove, ha? To tam u Splitu si videl na placu, a i u Zagrebu, prodavaju to ljudi protiv moljcih. A on bijesan: A kaj ja znam kak se zove, ma, tulipan! Sluša jedan domatji tamo i pukne se smijati, aaaa, zagrebačko dite, da tulipan, jesi pravi tulipan. Nebu mi sin dobil otkaz zbog lavande, taj posel nebu ni dobil. Sve zbog lavande.

Utekne ti avion, ne zaliješ lavandu koju zoveš tulipanom, nije čudo da nam je država u banani. E, da, usput me obavijestila studentica da uvozimo lavandu iz Srbije, ubila se od smijeha, a meni to otužno... E koja su ovo vremena.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.