Sanja opet na dijeti

24 veljača 2011

Rekla sam ja da bu Sanja opet dijetu držala. Ide i na neke vježbe, pretvorila bu se u marinca, opaka je!
Ne pazi da ne jede kalorično, ali pazi da jede zdravu hranu. Pa jede kaotično. Mimo svakog mog običaja u 27 godina šljake, danas sam nam donesla gablec za obadve: špeka i kiselih krastafcih i kruha sa sezamom. Usred njupe ju zove dragi (on ju i inače zove usred svega) i čuje žena žvače, veli ona: Gle, Seka je donesla neki crni kruh, taj ti je manje kaloričan, znaš, i kiseli krastavci, to je povrćka to ne deblja, a špek je tak fini, znaš, čuj jedemo čist dijetno.

Vjerojatno je pital jel jela one pahuljice kaj inače njupa (sa suzama u očima); nisam ju mogla više gledati pa sam donesla lajt domaći špek, cijena prava sitnica, da ne lažem više.

Uglavnom ovih dana Sančo klopa neku nazovi zdravu hranu, to neke pšenice, a nutra ima tu i tam kakva cveba s kličkom, sve se jede, i kličak, i komadići čokolade u promilima.Od jada je to prozvala ptičjom hranom, čak su nećaci (sveobuhvatni žderonje i uništavači hrane) ustanovili da to niš ne valja. Pa kak ja odlazim doma prije Sanje, sve se bojim da bu me sutra dočekala opernatljena, pernata, perasta, pernaćasta, hm, opernataljenasta, no dobro, perje, kljun i pandže. Od te hrane kaj ju je nazvala ptičjom hranom.

Pa je Doru, prvašicu malu, poslala u dućan da njoj kupi to kaj tak zovu, i dete ode u dućan i donese doma ptičju hranu. Mislim fakat doneslo dete hranu za ptice. Sad razmišljamo da kupimo jednu pticu i malo ju uhranimo - kad već imamo hranu za iste; recimo kokoš, ja to znam očerupat i to, a Sanja bu pekla ili zdinstala, eto, eto do čega te dovede šugava dijeta, da razmisliš o čerupanju kokoši. Jasno odma smo začele tvornicu jastuka punjenih perjem, povećale zaposlenost, politički se angažirale, izabrale ministra financija (mene, ja bolje šparam, ona je rastrošna), ona bu ministrica kulture i otvorila bu si na Dolcu štand s figuricama od gipsa i tijesta koje izvanredno radi a niko neće kupit, nema raja love. A sve u obliku ptičica. Al ja bum ministrica financija i debela bum joj veza (i ovak sam već debela još samo da se povežem, umrežim).

Evo viš kak čovek skrene kad drži dijetu! Pošancrcaš načisto.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.