Konobarica s tastature

subota, 04.09.2021.

Nataša XXII

xxxxxxx

-Okej, ko se još nije poseksao?- upitala je mrtva hladna Irena za doručkom, negdje sedmog dana našeg gotovo studentskog godišnjeg odmora. Marko i Dragan bili su poprilično tajanstveni, ali obzirom da su dijelili sobu, a naizmjenice se jedan od njih mogao ujutro zateći kako spava na kauču u dnevnom boravku, bilo je za ne vjerovat da i njih dvojica nisu obavili štogod po tom pitanju.
-Irenaaaaa.-zavila je Mirela
-Šta? Ima nas četiri u paru i tri solo. Za Cecu znamo da je imala trenutak, al ova dvojica su prilično tihi.- odmahnula je glavom prema Marku i Draganu.
-Da, oni ne upražnjavaju svoje trenutke u hodniku, pa ih je teže prokužit.-rekoh.
-Jesam!- reče Marko kratko
-Jesam!- ponovi Dragan za njim.
-Naaaajs .Ajmo sad najčudniji seks, da vas čujem. Može bit po mjestu, po izvedbi, osobi...-nije se predavala tog jutra dobro raspoložena Irena. Ni kod nje nije noćas bilo dosadno, činilo mi se.
-Šta joj je?- upitala sam Mirelu
-Ovulacija.- kratko mi je odgovorila
-Bu-haaaa, kod vas se onda gadno dimi iz kreveta.- rekoh. Mirela je samo podigla obrve ;-bolje rečeno cijedi.- nisam izdržala...opalila me po ruci.
-Ej, imam ja pitanje, kad smo već kod toga.-javio se Dragan.
-Kod čega-upitala sam
-Kod ovulacije. I čudnog seksa.-nije se dao smesti
-Ajde.- rekoh.
-Ustvari mislim da bi mi Irena bolje znala odgovorit.- usmjerili smo poglede prema inicijatorici ove baš onako primjereno jutarnje teme ;- Ko je gadljiv nek ne sluša.-
-Daj Drago, nemoj molim te.-javio se Ivan. On ga je poznavao bolje od nekih od nas.
-Štaa? Zanimalo me uvijek, jebote. Kako vi to kad imate stvari, jel niste malo ograničene?- opet se okrenuo Ireni, a čim je to izgovorio gotovo svi za stolom iskrivili smo face uz uzdahe negodovanja. Irena je bila cool.
-Ograničene...misliš kako se uskladimo i to? Ono, mjesečno nam izbije više dostupnih dana nego kod vas hetero?-nasmiješila se i srknula iz šalice
-E, baš to.-odgovori joj Dragan
-A jesi se ti ikad seksao s curom kad je imala stvari?- upita sad Irena njega
-Pa jesam, al ono...- nije dovršio misao, a gotovo da mu se vidio upitnik iznad glave.
-Koje?- mislim da je Irena uživala, kod nje nije bilo predrasuda, i mogla je o seksu, ovakvom ili onakvom bez srama. Uvijek.
-A daj sad Irena, pa malo je drugačije, jel nije?- nije se dao Dragan
-Ej, odvratan si, daj.- opet je upao Ivan
-Stvarno.-sad se i Marko uključio :-Otkud ti je to sad palo na pamet.-
-Šta sad? Irena je prva počela sa čudnim mjestima, izvedbama i to, pa mi palo na pamet.-
-Okej, oš da ti ispričam izvedbu? Eksplicite? -Ireni je to ustvari bilo zabavno. Nama ostalima...baš i ne.
-Neeeeeeeeeeee...ja nećuuuuuuu.- zavila sam ;-Možemo promijenit temu, pliiiz.-
-Baš ste sick.- javila se i Eskaem i uzela nam objasniti; - Seksaju se kad mogu, a ako se i seksaju dok imaju stvari...pa...fakat, kako?-kao da joj se tek sad upalila lampica. Nije ni čudo. Eskaem je na doručak došetala kroz dvorište, a ne iz kuće. Mogli smo samo nagađati gdje ju je trenutak noćas zatekao.
-Zavisi o trenutku.-poentirala je Mirela nasmijavši se zlobno.
-Touche!-rekoh ;-Kako god, ja bih ipak da čujemo najčudnije. Šta sad, ekipa smo, tu smo 0-24, više manje i svi smo se poseksali u zadnjih bar 48 sati...-pogledala sam Ivana, koji se smješkao. Znao je da neću spominjati naš vrlo uspjeli eksperiment, ali i kad bih ga spomenula, ne bi ga zasmetalo.
-Perilica.- kratko je rekla Irena
-Perilica? Za robu ?Ona na kojoj sam zaćorila neku noć? Fuuuj.- rekoh
-Ne sekiraj, perilica je bila nakon.- Mirela me nježno stisnula za ruku i nasmijala se Ireni.
-Hot. Kako? Mislim, koja je sjedila na njoj?-upita Marko
-Ja.-reče Irena kratko, nasmije se i namigne Mireli
-Jel bila u pogonu?-upita Dragan
-A šta misliš zašto sam sjela na nju.-opet će Irena;-Toplo, vibrira, a Mira se najprije nagnula oprat japanke u kadi...di ćeš bolje...-
-Uau!-uzvikne Ivan
-Šta uau, a ti?-upita Dragan njega
-Umivaonik.- Ivan će ne trepnuvši
-Ojoj...onaj isti u kojem se umivamo svako jutro, peremo zube i to...- zgrozila se Eskaem, ne gledajući Ivana, već mene.
-Mhmm. Al pogodi čime smo bili inspirirani. - Mirela me gledala s podsmjehom. Znala je da to uopće nije bio umivaonik. Al prešutila je. Nastavila sam;-A ti? Ideš sa zidom u hodniku ili?-
-Nope.-reče Eskaem kratko
-Opaaaa, trenutci, trenutci, ajde iznenadi nas još jednim.-javio se Dragan. Bio je izuzetno raspoložen.
-Barska stolica. Nero, vanjski šank. Naravno bio je zatvoren, 3 ujutro.-
Oteo nam se jedan kolektivni:
-Aaaaaaa!-
-Joj sister! Užasna si.- reče Ivan kroz smiješak. Mislim da mu je jedina neugodna stvar o seksu bila spoznaja da mu se i sestra, vidi čuda, seksa...
-Ko ti je uopće taj tip? Zašto ga ne dovedeš?-rekoh
-A radi po cijele dane, sezona.-reče ona; -To je jedan moj bivši...bili smo kratko nešto skupa kad smo bili klinci, pa to i ne računam. Al sad smo odrasli i eto! Dalje...ostala su nam samo još ova dva galebića. Da vas čujemo. Marko?-
Marko je za razliku od Dragana bio izuzetno tih jutros
-Ovo ljeto to bi bio luftić. Jebate al je to nestabilno, uf.-
-Pa šta nisi sišao na pod? U čemu je fora bit deset centimetara iznad zemlje. I još se ljuljat pri tom?-upita ga Ivan.
-Ne znam.Bilo mi je nekako i dobro...na neki čudan način.-
-Sa kim?-
-Sa Angie.-
Prasnula sam u smijeh.Mirela me počastila da nisi slučajno pogledom.
-Šta je smiješno?-upita Dragan
-Luftić, jebate.-slagala sam na brzinu;-Deset centimetara od poda, a on se ljulja. Kako god .I Dragane još ti-rekoh
-O, ja sam bio u sobi, aliii...prvi put DP.-
-DP?-upitala sam naivno
-Double penetration.-objasni mi Mirela kratko.
-A.- bila sam kratka i ja. Hmmm, nije da to nisam nikad htjela isprobat. Pogledala sam Ivana. Točno je znao šta mislim i brzinski zatreperio obrvom u stilu riješit ćemo i to.
-Šta je ili tko je bilo za double?-upita ga Ivan
-Donijela je mala svoj vibrator.I mogu vam reć.- zastao je kratko;- Ko još nije probao, bez obzira na spol i afinitete...toplo preporučam.- zatvorio je oči, nasmješio se i zavalio u stolicu uz zadovoljni uzdah.
-Hej! Nemoj sad prizivat sjećanja.-bubnula ga je Irena laktom u rebra, i dodala:-Koji smo mi virdosi.-
-Ma nismooooo.-zavila sam.
-Ne, ti fakat nisi.-promrmljala je Mirela
-Šuuuti.-otpjevala sam joj mrmljajući nazad.

A-ha. Šolta je bila izuzetno sexy.

04.09.2021. u 17:36 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2021 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2024 (5)
Ožujak 2024 (8)
Veljača 2024 (8)
Siječanj 2024 (9)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (8)
Rujan 2023 (6)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (4)
Lipanj 2023 (9)
Svibanj 2023 (9)
Travanj 2023 (8)
Ožujak 2023 (9)
Veljača 2023 (8)
Siječanj 2023 (9)
Prosinac 2022 (9)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (9)
Rujan 2022 (9)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (9)
Lipanj 2022 (9)
Svibanj 2022 (4)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (9)
Veljača 2022 (8)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (9)
Studeni 2021 (11)
Listopad 2021 (13)
Rujan 2021 (12)
Kolovoz 2021 (21)
Srpanj 2021 (14)
Lipanj 2021 (12)
Svibanj 2021 (13)
Travanj 2021 (12)
Ožujak 2021 (12)
Veljača 2021 (11)
Siječanj 2021 (8)
Prosinac 2020 (10)
Studeni 2020 (9)
Listopad 2020 (9)
Rujan 2020 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog! Blog! Moraš otvorit blog...
Pa eto, blog.
Priče za čitanje.
Priče za uživanje.
Jer priča je život...
...i život je priča.
Uživajte!

Linkovi

Loading

Arhiva