Konobarica s tastature

subota, 14.08.2021.

Nataša XVIII (18+)

Sexy Šolta

Raj. Ako postoji raj. Šolta je bila raj. Veselo smo se u nedjelju u ranim poslijepodnevnim satima oprostili od Paga i od činjenice da smo se lomili spavajući na dva kreveta. Potrpali smo stvari u djeda i unuka Golfa i pomalo krenuli. Na Šoltu smo stigli navečer. Ivanova kuća tj, Ivanove mame pol-kuća bila je kojih 100 metara od mora. Mrvicu kao izvučena iz linije ostalih kuća, što joj je davalo poseban šarm. Bila je to stara kamena kuća iznutra potpuno moderno opremljena. Za ne vjerovat! Teško je, da, kad ti takvo svaršenstvo netko iz vedra neba prepolovi. No taj novi Ivanov i Irenin ujak pokazao se kao neki totalno cool tip. Tako da oko podjele imovine nije bilo nikakvog problema. Kako se ispostavilo, uz vlasništvo koje ga zakonski pripada, on je još samo zatražio da se ljudski dogovore, tko će u kojem terminu boraviti na odmoru...
Kako bilo, ovo je bio naš termin i imali smo ga namjeru iskoristiti do kraja. Konačno sam nakon godina i godina bila na pravom godišnjem odmoru. Nije da bih se i inače ljeti zadržavala u Zagrebu, ali u ovaj sam godišnji ukoračila nekako neopterećeno. Nisam ništa očekivala osim uživanja. Nisam čak ni donosila neke odluke. Jednostavno, spoznaja da će mi ovo biti jedan dobar, neopterećeni godišnji došla je sama od sebe. Bila sam u dobrom društvu, imala sam Ivana, a doputovala sam puna dobre energije za koju je najzaslužniji bio, potpuno toga nesvjesan, mali Tom. Osjećala sam se i izgledala, malo je reć, odlično.
-Koji sam ja panj.-rekla sam kad smo konačno parkirali u dvorištu.
-Zašto ljubavi? -okrenuo se Ivan prema meni kad je ugasio motor
-Pa mogao si uzet Audija, komotno. A ne se maltretirat s ovim cijelo ljeto. Tamo stoji pred kućom, vozila sam ga pet puta možda. -nisam mogla vjerovat, ali stvarno sam tako mislila
-Je. Al jedan od tih pet, je bila bebina vožnja doma, jel tako?-kimnula sam glavom; -E i to je razlog zašto je Audi ostao tamo gdje mu je i mjesto.-...ne, ne, ne možeš mi to radit...ne možeš mi tako razgovarat, premlad si još da tako razmišljaš...
-Kako si mi ti tako pametan, hm? -rekla sam i cmoknula ga u obraz. U tom trenu čula sam Irenu koja se nagnula kroz moj prozor:
-Slatko. Al ne bi uopće bilo loše da izađete i da krenemo unutra, prije nego što se istopite tu u dvorištu staaare obiteljske kuće ljubeći se u prastarom Golfu...- nasmiješila se, namignula i nestala
-Ima pravo.-rekoh;-Idemo.
-Nadam se samo da imamo normalan krevet tu. Volio bi se malo naspavat.-
-Oooo...to ti se neće dogodit ni uz najnormalniji krevet, vjeruj.-rekla sam i izašla iz vruće unutrašnjosti auta...ni u snu, dragi...

....

Zbunjeno sam gledala. Nisam imala pojma što hoće. Bila sam spremna za seks, doveo me do ruba i u trenutku kad sam čekala da me oslobodi torture, povukao se .Srce mi je već lupalo sto na sat, toplina mi je strujala cijelim tijelom, bila sam uspuhana, spremna do bola...i čekala...
-Jesi spremna za nešto novo?-upitao je. Dahćući sam potvrdila glavom. Bila sam spremna na bilo šta, samo nek već jednom krene. Nasmijao se gotovo zlobno.
-Obećaj mi da se nećeš uplašit. Ne boj se nije ništa strašno.-mumljao je i istovremeno svojim spretnim jezikom čuda radio po unutarnjih strani mojih bedara. Gorila sam. Daj više...
-O-kej.-uspjela sam nekako protisnuti. Podigao se i otišao do ormara. Prokopao po umutrašnjosti, izvukao nešto, sakrio iza leđa i vratio se na krevet.
-Ovo sam htio isprobati milion puta. Frend je probao i rekao da nikad nije u životu tako dobro svršio. Opet ti ponavljam, nemoj se prestrašit...jer i njegova je cura imala nevjerojatno iskustvo.-malo sam se smirila od prijašnjih djelovanja. Još je sve bubnjalo u meni, al sad mi se malo upalila neka signalna lampica. Zašto me toliko upozorava?? ;-Jesi spremna?-
-Mhmmm.-kimnula sam glavom. Ma što da je bilo, nije moglo bit ništa strašno. Vjerovala sam mu, jer za razliku od mojih prijašnjih partnera, Ivan bi me, ma koju tehniku koristio...uvijek, nevjerojatno ali stvarno uvijek, doveo do kraja.
-Ako ne želiš, okej je, pospremit ću ga i neću te više nikad pitat za to. -konačno je izvukao ruke pred sebe...
-Koji k... -nisam uspjela završit rečenicu, ustvari riječ. Jer riječ koju sam trebala izgovoriti bilo je upravo ono što je Ivan držao u ruci. U umjetnom obliku, opasano s nekoliko malih kožnih remenja. Nisam znala šta reć. Moj najbolji seks partner ikad, moj dečko, ležao je pokraj mene potpuno gol, s evidentnom erekcijom među nogama i savršenim dildom (valjda) u rukama. Ajme!!! Mozak mi je radio 100 na sat. Jel sve ovo vrijeme do sad bila neka utopija? Nije valjda neki nastrani frik, šta li? Okej Nataša, skuliraj se, pusti da ti objasni...
-Irrghh...-htjela sam nešto reći, al sam prvo trebala izbaciti tu kuglu iz suhog grla. Pročistila sam grlo i nastavila:-Ivane, šta je ovo?-
-Dildo.-rekao je, ni trenutka se ne zbunivši;- Ustvari strap, kako hoćeš. Slušaj me.-nastavio je teškim poluhrapavim glasom,-Ovo sam htio probat već sto puta. Znaš da sam tip koji u seksu voli eksperimentirat i znaš, koliko se ja sjećam, da nam je svaki put uspjelo, što god i di god izvodili, i ma koliko god se to činilo ludo.-
O da, sjećam se...pomislila sam. Kada bih u nekim besanim noćima, naluđe stvari i najluđa mjesta dozivala u sjećanja, moj bi ljubičasti vibrator neizostavno morao u pogon. No nisam bila sigurna da želim još jednu sličnu igračku. Trenutno, moja igračka i Ivanov prirodni dildo bili su mi itekako dovoljni.
-Stani malo Ivane, meni je sasvim dovoljno ovo.-čvrsto sam uhvatila rukama njegov, još uvijek spreman, prirodni dildo.Očito ga je ovaj umjetni oblik i pomisao na zabavu s njim palio, kad unatoč ovoj konverzaciji nije promijenio oblik.
-Mhmm.Tebi.-rekao je značajno, pogledao me ravno u oči, i lagano prešao rukom preko mog međunožja.Stresla sam se.Još sam bila, o tako spremna. Zatvorila sam oči dajući mu znak da me drži takvom. Shvatio je i polako, smjestio dva prsta u mene. Zamumljala sam teško, a on nastavio;-Ja bi htio da ti staviš ovo na sebe i riješiš mene.-rekao je i poklopio mi usne svojima efikasno me spriječivši da išta kažem. Podivljala sam Uzvratila mu jezikom koji više nije bio moj. Njegovi su prsti vješto kružili u meni i znao je da ću mu popustiti. Znala sam i ja. I trenutno, uopće mi više nije bilo važno. Vodio me polako, sa svoja dva prsta točno do tamo gdje sam već neko vrijeme htjela doći. Znao je svaki pokret, svaku točku koju treba pronaći...
-Mmhhmmm.Još malo I...- uspjela sam protisnuti kroz zube. Sva snaga koju sam imala izgubila se u trenutku kad sam pokušala izgovoriti njegovo ime. Osjetila sam val užitka koji me na trenutak prebacio u nesvjesno stanje. Tijelo i se izvilo u luku i samo od sebe gibalo u transu savršenog orgazma. Jedan val, drugi...treći...nemam pojma koliko je trajalo i onda ...black out...
-Uau!-uspjela sam izgovoriti kad sam se malo smirila i došla do zraka. Još sam dahtala. Tako je prokleto znao šta treba! Još je bio u meni. Smiješio se i gledao me ravno u oči. Smješila sam mu se natrag.
-Haj.-rekla sam poluglasno
-Haj.- nasmiješio se; -Ej...čudo si.-rekao je šapčući;-jel ti imaš pojma kako si mokra dolje.- ta njegova priča, te njegove riječi tijekom seksa, te male prljavštine...nije trebao ništa raditi. Dovoljno bi bilo da me gleda u oči i da priča. Bez beda bi se dolje pojavilo jezero. Uvijek.
-M-mm- zamumljala sam niječno, nesposobna govoriti. Tijelom mi je ponovno počela galopirati ugoda. Gledala sam ga u oči. Slobodnom je rukom pomaknuo moju prema dolje. Spretno je izukao svoje prste iz mene i proveo moje unutra. Poludila sam.
-Osjećaš? Mokra. Topla. Uska.Natečena. Spremna .Curi iz tebe. Probaj.- primakao je ruku do mojih usana i preko njih prešao prstima. Uvukla sam ih nestrpljivo u usta, osjetivši sebe; sve ono o čemu je govorio...
-Mhmm. Fino.-nastavio je. Luda. Bila sam luda, i ono što je on radio u meni nekoliko minuta ranije, uredno sam sad odrađivala sama, spremna da se drugi put, u svega nekoliko minuta dovedem do kraja. No to nije bila i njegova namjera. Polako je spustio svoju ruku na moju i smirio moje pokrete. Upitno sam ga pogledala.
-Stavi ga. Molim te.- opet taj ton kojem nisam mogla ne popustiti. Kimnula sam glavom.
-Daj.-rekla sam kratko i prihvatila.
-Ja ću.-rekao je i polako krenuo montirati igračku koja je trebala ili potvrditi ili opovrgnuti teoriju njegovog frenda o savršenom orgazmu. Bila sam u nekom polubunilu. Ali odjednom, sve mi se to skupa činilo nevjerojatno seksi. Spretno je navukao pojas oko mog struka i pričvrstio ga.
-Ovaj put, imat ćeš iskustvo muškarca. Vjeruj, odlično je. Samo se prepusti.-rekao je dok je nježno prelazio rukom preko kožnog remenja igračke; -Evo .I nemoj ovo zaboravit.-stavio mi je tubicu lubrikanta u ruku. E to sam pak prvi put vidjela. Al se nisam dala omesti. Rutinski sam istisnula nešto smjese van i natrljala na igračku.
Odjednom, osjetila sam se silno važna. Imala sam novu ulogu. Osjećala sam se moćno.
-Okreni se.-rekla sam autoritativno. Bila sam uzbuđena. Napravio je što sam mu rekla. Kleknula sam iza njega i prešla rukom preko njegove čvrste, lijepo oblikovane stražnjice;-Mmmmm.-zaprela sam. Preklopila sam se preko njegovih leđa i šapnula mu u uho;-Imaš jebeno dobru guzu.-Osjetila sam kako se malo stresao nakon te rečenice ;-Jel mi spremna za akciju?-nastavila sam. Huh, ovo je fakat moćno! Pomislila sam
-Mhhmmm- zamumljao je potvrdno, očito nesposoban za ono što je uvijek bilo njegov veliki adut. Prljavo pričanje. I nije bilo važno. To je ionako sada bila moja uloga. Polako, sasvim polako smjestila sam vrh igračke u njega. Malo se pomakao iznenađen penetracijom.
-Sve okej?-upitala sam, spremna stati ako mu je bilo neugodno.
-Da. Još.-rekao je kratko .Fak! I kad je govorio tako kratko bilo je to totalno seksi.Potaknuta s te dvije kratke riječi pomaknula sam se polako dublje. I onda još dublje. A onda se do kraja pomakao on sam.
-Aaahh.Daj!-rekao je dok je polako počeo hvatati ritam s mojim poketima. I opet, podivljala sam. Ulazila sam u njega i vođena nekom novom snagom postala sam svjesna moći koju mi je davala ta igračka. Zamijenjenih uloga mogla sam ga zadovoljiti na način na koji je on to radio meni. Kretali smo se ritmički ujednačeno. Gotovo sam osjećala navalu užitka koja je krenula mojim tijelom. Mislila sam da nisam normalna. Moć, moć imala sam moć... Mušku moć.
-Jel ti dobro?-moje pitanje popratio je jedan lagani pljesak po njegovoj stražnjici;-Oćeš još?-
-Mmmmmm. Nemoj....stat. Još...-uzeo je zraka;-Još...malo..sam..jače.- govorio je isprekidano pokušavajući složiti suvislu rečenicu.
-Da te čujem.- rekla sam opet autoritativno;-Reci mi.- neobjašnjivo, al bila sam i sama blizu vrhunca. Neki komadić plastike na spravici, ne znam kojim povodom baš tu smješten svakim mojim pokretom pritiskao mi je klitoris. Bilo mi je, malo je reć, dobro.
-Super...si...super...nemoj....aaa...nemoj stat, molim te...-molio je..Nisam mogla vjerovat. Osjetila sam da iz mene curi. Ali doslovno i kao nikad do tad. Pomahnitala sam i divlje počela prodirati u njega. Odjednom se izvio u zrak i zaurlao. Tijelo mu se grčilo u navali zadovoljstva. Iz grla mu se otelo jedno dugo aaaaaaaaa. Stala sam duboko u njemu i pustila sa njegovo tijelo odradi svoje do kraja. Grčevito je rukama stezao plahtu. Potegla sam rukama njegova ramena želeći i time ostati što dublje u njemu. Još u ekstazi, sam se odmaknuo i okrenuo na leđa. Svidio mi se prizor. Još je bio spreman .Kao da sam to sto puta napravila, s dva sam pokreta oslobodila se, te ustvari smiješne seks igračke. Popela sam se na njega, spremna cijeli ovaj eksperiment jednim regularnim seksualnim činom dovesti do kraja. Svršili smo skupa tri sekunde kasnije. U totalnom black outu po drugi put. Ne znam koliko dugo sam ostala s druge strane svijesti.
-Uau!- uspjela sam promrmljati, kad sam se vratila. Srušila sam se na njegova prsa.
-Da. Baš to. Huh!-dahtao je. Bio je još uvijek u meni.
-Sranje!-rekla sam sjetivši se da baš i nije bio datum da bude još uvijek u meni.
-Šta?- upitao je kratko. Još smo se borili za zrak.
-Trebao si van.-
-Nisi rekla.-
-Znam. Nisam ni mogla.-rečenice su bile kratke, zrak je postao bitan.
-Zašto?-
Dahtanje je postajalo sve umjerenije...polako sam se odpojila od njega i legla pokraj. Okrenuo se na bok i stavio ruku preko mene. Bili smo znojni, sve je po nama bilo uvrnuto ljepljivo poput smole.
-Nisam baš razmišljala. Kako guza?- upitala sam s podsmijehom. Znala sam da ću od sada imati razloga za podjebavanje.
-Dobro. Vidjet ćemo sutra.-rekao je smijući se.
-Jel ti bilo dobro?-postavila sam suvišno pitanje
-Ufff! Black out. Nevjerojatno. Imao je Fran pravo. Neopisivo.-
-Cool. Moj dečko je gay.-rekla sam i počela se smijati. U tom trenutku bila sam nevjerojatno ponosna na njega, ustvari.
-Ooo-ho može curo!- nasmijao se;-Iako, prema toj analogiji, ako me sjećanje služi, nisi ni ti daleko. Volimo prstiće, volimo jezik...sve volimo dolje, ha?-
-Uuuuuuu, touche!-rekla sam:-Stvarno, bilo je dobro? Ne boli te?-
-Malo, ali vrijedi.-
-Okej, drago mi je da si uživao i da ti je bilo dobro, ali nećemo prečesto koristit ovo, jel? Barem sad ispočetka.-
-Zašto? Tebi nije bilo dobro, o Bože, nisam te ni pitao...-
-Bilo mi je odlično. Skoro sam svršila dok sam ti bila unutra, ali u tome i je problem. Ne želim da nas ovo.-podigla sam smiješnu seksi igračku u zrak;-uzme skroz...želim ko i do sada, svašta pomalo.-
-Mmmm svašta pomalo.Sviđa mi se.-
-A meni se sviđaš ti.-rekla sam;-Jako.-
-I ti meni. Baš mi je dobro s tobom. Zaljubio sam se, znaš. Još tamo u Krapini. Jako.-

Bio je savršen. Moj Ivan je bio savršen.

14.08.2021. u 18:47 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2021 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2024 (8)
Veljača 2024 (8)
Siječanj 2024 (9)
Studeni 2023 (9)
Listopad 2023 (8)
Rujan 2023 (6)
Kolovoz 2023 (9)
Srpanj 2023 (4)
Lipanj 2023 (9)
Svibanj 2023 (9)
Travanj 2023 (8)
Ožujak 2023 (9)
Veljača 2023 (8)
Siječanj 2023 (9)
Prosinac 2022 (9)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (9)
Rujan 2022 (9)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (9)
Lipanj 2022 (9)
Svibanj 2022 (4)
Travanj 2022 (8)
Ožujak 2022 (9)
Veljača 2022 (8)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (9)
Studeni 2021 (11)
Listopad 2021 (13)
Rujan 2021 (12)
Kolovoz 2021 (21)
Srpanj 2021 (14)
Lipanj 2021 (12)
Svibanj 2021 (13)
Travanj 2021 (12)
Ožujak 2021 (12)
Veljača 2021 (11)
Siječanj 2021 (8)
Prosinac 2020 (10)
Studeni 2020 (9)
Listopad 2020 (9)
Rujan 2020 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog! Blog! Moraš otvorit blog...
Pa eto, blog.
Priče za čitanje.
Priče za uživanje.
Jer priča je život...
...i život je priča.
Uživajte!

Linkovi

Loading

Arhiva