utorak, 14.05.2024.

Opet ja po istom

„Različitosti treba uvažavati“- rečenica je koju često i prečesto možemo čuti na gotovo svakom koraku i u svim segmentima života. Osobno sam ju toliko puta ponovila da mi polako prelazi u floskulu.
Ali ne! Za mene to nije samo isprazna fraza nego je to jednostavno način mog života. I nije to samo zato jer sam i sama osoba s invaliditetom, dakle različita, nego jednostavno živim i prihvaćam različitost.

Rekli su mi da je on Šiptar-miči se od njega!
On ti je peder-miči se od njega!
Ona ti je kurva-ne pozdravljaj ju na ulici!
Ono ne zna ni koji je spol- potjeraj ju ili ga; što li je već!
On je musliman- miči se od njega!
On ti je bio u zatvoru-miči se od njega!
Zašto se javljaš škovacinu na ulici?!
Zašto si dobra sa čistačicom na poslu?!
Makni se od nje, ona ti je psihički bolesna.
Ne daj ništa prosjaku…neka radi
Zašto se javljaš tom pijancu i beskućniku?!!!


Ovo su samo od nekih rečenica koje svakodnevno čujem i koje mi doslovno nabijaju na nos ti neki moji dušebrižnici. Kao mlađa još sam im se i pravdala;

…ali to je moj susjed dostupan za pomoć 24 sata
…ali to je moj prijatelj i nije me briga s kim spava
…. ali ona je sirotinja teška i brižna majka svojoj djeci
….ako mi je ona pružila ruku i rekla žensko ime, tko sam ja da kažem drukčije?!
…..samo je jedan Bog
…..da, odgulio je nekoliko godina iza rešetaka jer je preuzeo krivnju za svog prijatelja
……ti smetlari meni uljepšavaju dan
…..te žene nisu imale sriče da se školuju ka ja
…..ali ona je završila fakultet i nije se snašla
….ali bolest i neimaština su ga prisilili na to
….ali i on je jednom imao obitelj i posao

Iza svakoga ovog ALI stoji jedna priča. Stoji jedan život.
Nikom se više ne opravdavam zašto se s nekim družim ili zašto nešto prihvaćam. No, još uvijek me zabole sva ova pitanja koje po mom skromnom mišljenju proizlaze iz neznanja. Iako smo u 21. stoljeću i dostupna su nam sva moguća obrazovanja i razne tehnologije, još uvijek je jako puno neukih ljudi. I nažalost, iz tog svog neznanja postaju bahati, bezobrazni i puni predrasuda. Sve je dobro dok tim svojim predrasudama i postupcima ne nanose zlo drugim ljudima, ali …..Ma ja i za njih imam opravdanje.
Kad bi se svi mi držali one „Ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe“, ovaj svijet bi bio savršen. Ali (opet ali) savršenosti nema. I zato su tu različitosti koje bar ako ne uvažavamo u potpunosti, nastojimo im se približiti.
I da, različitosti treba uvažavati.


320

- 10:45 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.