petak, 08.04.2022.

Život je igra

Hoćeš li da Ti dignem čašu i da nazdravimo,
ili da skinem kapu;
Moj naklon do poda, Živote moj.
Taman kad pomislim da smo sklopili sporazum i krenuli istim putem,
Ti promijeniš smjer i isceniraš neku novu priču.
Najprije si me bacio na dno i
Gotovo da si me ugušio u svom blatu.
A onda poslao blagi povjetarac koji me vratio natrag u igru.
Postavio me na noge, doduše klimave,
I odjednom mi pružio sve; i sreću i ljubav.
Gadno se Ti igraš sa mnom, ali prihvaćam!
Iako nisi fer i pravila igre nisu baš jasna.
Pokušavam zbrojiti koliko sam ono ispucala života, ali mi ne ide.
Uvijek se odnekud stvori novi bonus.
Na momente dobijem i krila.
I letim slobodno sve dok me netko ponovo ne upuca.
Stisnem „Play again“, Ti kažeš; „Please wait“.
Ja opet „Refresh“ pa ti malo „Loading“
I eto mene u „New game“
A što kad nestane struje?!
'Ko će me onda ponovo pokrenuti?!
Tad ću se prebaciti na „Čovjeće , ne ljuti se!!
I bez obzira što ćeš me opet pokušati pojesti
Ja ću svoja četiri pijuna utjerati u kućicu.
Prvi se zove Prijateljstvo, za njim ide Sreća,
Zdravlje malo kaska, ali zato Ljubav sve podnosi
I zatvara krug.
Tko dostigne Ljubav,
Živio je život.


- 10:27 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.