petak, 05.07.2019.

Welcome to Zadar

Prva stvar koju učinim kad ujutro uđem u kancelariju je da se hvatam kuhala i skuvam si veliku čikaru kave. Dok ispijam tu divnu crnu tekučinu koja me vrača u život, prelistavam sve dnevne novine.
Točnije prosurfavam (ovu riječ sam izmislila) najprije lokalne vijesti jer ko svaki pravi lokal patriota moraš znati što se događa u tvom gradu pa i u kojem su se selu babe potukle. Današnji novinari stvarno pišu svašta, ali ako ih to veseli- neka ih. A i mene veseli čitati gluposti- što luđe to bolje. A onda se divim sama sebi kako ja imam normalan život ili se tješim na taj način. Tako jutros čitam kako se u Zadru na Boriku otvorio prvi kamp sa pet zvjezdica. Divno i krasno. Oduševljena sam slikama , a i prolaskom tuda sa ceste sam vidjela da sve jako lipo izgleda.



Evala onima koji su ga napravili, ali wtf?!! Pa ja sam već negdje pročitala da se u Hrvatskoj otvorio kamp sa pet zvjezdica. I onda opet googlaj I evo ga; u Fontani kraj Poreča otvoren kamp sa pet zvjezdica i to prije nego u Zadru. Ma koga vi ......?! Ali glavno da je u Zadru sve najbolje. O yeah! To što stjenice napadaju ljude u apartmanima to je ka normalno. To što se meni čini da turista uopće nema ka prijašnjih godina, to se meni samo čini jer brojke iz turističke zajednice Grada pokazuju drugačije; Turizam cvijeta....da, ali možda u Istri.
A i kako će biti turista kad su svi, ali baš svi digli cijene u nebo. Svi sad misle da će se obogatiti u dva mjeseca. I onda gosta treba opelješiti. Nisu ni oni glupi. Idu di im je bolje.
Radnika u ugostiteljstvu uopće nema. Čini mi se da ćak ovu godinu i nema ni Slavonaca koji su prijašnju godinu radili za tešku mižeriju. Plati ti čovika pristojno pa će i biti radnika! Ali evo.. evo naslova u novinama da prijeti kolaps turizma u Zadru ovu godinu ako se nešto hitno ne poduzme.
Ma neću se opterećivati glupostima, ali meni je Capuccino najmanje 12 kuna i to me zabrinjava, a lako meni za turiste.
Primjećujem da na svakom koraku u gradu ima uličnih svirača, raznoraznih cirkusanata, egzotičnih životinja, svašta nešto i svi mame lovu.



Ali po meni nema nikakvih sadržaja za mlade. Nije to za mene jer prošla sam ja svoje, ali di će ova mladost?!!! Svaku godinu gotovo isti sadržaji zato i jesu navečer ulice u centru grada puste.



Evo Grad se hvali po novinama da nam dovodi ovo lito svjetsku poznatu pjevačicu Rita Ora. Možda sam glupa , ali ja ni ne znam ko je ona i nisam upoznata s njezinim pjevačkim sposobnostima. Ali, eto ostarila sam pa i nije čudo što sam samo čula za nju. A to nam kao Grad poklanja ovo lito. Ma vraga poklanja kad su cijene ulaznica za koncert nevjerojatno visoke.
Svašta sam ja još pročitala i rado bi komentirala, ali još uvijek nisam dovršila svoj radni zadatak , a tjedan je pri kraju.
Idem se ja pomalo družiti se sa divnim računima još dok me volja......ako ne odem na marendu..

- 08:51 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.