utorak, 12.02.2019.

Nekako s proljeća....

Jedva čekam proljeće. I to ne samo zbog ljepšeg vremena, bujanja prirode i dužih dana nego sam donijela odluku. A kad ja donesem odluku onda je to-TO! Najgore mi je kad nemam nikakvog cilja ni nikakvih želja. A vjerujte, bilo je i takvih dana.
Dakle, odluka je donesena. Najprije u mom srcu pa razumu pa su se srce i razum složili i sad glasno kažem DA ĆU SE ZALJUBITI! I to baš ovo proljeće. Nisam baš toliko makla da znam i točan datum tog veselog i možebitnog najvažnijeg životnog događaja u mom budućem životu, ali definitivno znam da ću se zaljubiti.
Imam još vremena razraditi korake i akcije koje će dovesti do postavljenog cilja zaljubljivanja, ali potrebno je odlučiti gdje kreće startna pozicija. Ovdje mislim na lokaciju zadanog projekta. Odakle krenuti?! Kvart?! Posao?! Kafići?! Grad?! Rođendani?! Tulumi (koga lažem! Odavno nisam bila na tulumu). Možda crkva, a možda je zec u šumi?! Uglavnom, ja ću se zaljubiti!
Morammmmm jer ovako nisam ispunjena!
Samo se treba prepustiti.

Može li se ljubav planirati ili se ona samo dogodi?!
Jeli ljubav na prodaju i ima li svoju cijenu?!
Ima li ljubav svoj početak i kraj; rok trajanja?!
Jeli ljubav jednakog inteziteta i s jedne i druge strane; I na početku i na kraju veze?!
Dogodi li se prava ljubav samo jednom u životu?!
Postavljam si pitanja, a odgovore...i znam ..i ne znam!
Želim ljubav! Pafff ....samo tako ; Ljubav!
Govorim o ljubavi između muškarca i žene, o nesavršenoj, ali opipljivoj ljubavi!
Ljubavi koja će ostarjeti sa mnom.
Ljubavi koja će trpjeti sa mnom.
Ljubavi koja će ostaviti trag.
Ljubavi koja će me ojačati.
Ljubavi koja neće osuđivati, koja će se smijati i plakati sa mnom.

Želim voljeti i biti voljena. Zar tražim puno?!

Ali ovog proljeća.....znam....dogodit će se!



- 09:58 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.