ponedjeljak, 28.01.2019.

Ne pitaj me kako sam....

Strogo zabranjujem da me i'ko ikada pita kako sam. Dakle, do kraja života ne želim čuti ono ; „Kako si?“.
Neću se ljutiti, niti ikad pomisliti da vam nije stalo do mene ako me ne upitate to šugavo retoričko pitanje na koje već znate odgovor.
Ma, ne znate ga, niti vas stvarno zanima kako sam, nego reda radi pitate.
Postavite to pitanje i ja se potrudim odgovoriti, a kad ono vi ste već nestali iza kantuna. Ne želite ni čuti kako sam. Nije vas ni briga. A priznajem da i ja često i vas pitam isto to ; „Kako si?“, a u biti....ne zanima me.
Ali kako ne vidite da kad me sad upitaš to „Kako si?“ da suze same teku. Ne želim ti pokazati svoju muku, ali odaju me suze.
A onda me zagrliš i hvala ti na tome.
Ali ne razumiješ. Nemaš pojma kako je to.
I ne govori mi da vrijeme liječi rane.
Vrijeme ne liječi ništa, vrijeme zacjeljuje. Ono učini da na tvoje „Kako si?“ samo se nasmijem i odgovorim: „Hvala, dobro. Ti?“, a duša se kida.
I ne govori mi da će sve biti u redu. Bit će ako se ebeno potrudim i to djelomično u redu. Ako budem imala sriče! Bit će...
Ne želim, ne želim, ne želim.
Jeste shvatili?!
Ne želim čuti ono ;“Kako si"?.
Ali ne zamjerite mi ako isto to pitanje postavim vama. Pa nisam nekulturna.....


- 08:04 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.