HUMOR u sivilu-nastavak

22.05.2014.



Dolazi Mujo, sav razbijen, kuci.
Doceka ga Fata: - E moj Mujo, ne volim ja tebe kad si pijan.
Mujo ce: - A sta ti bolan mislis da ja volim tebe kad sam trijezan?"



Pricaju Srbijanac i Crnogorac i veli prvi da ce skoknuti malo do mora...
Kaze mu Crnogorac "Malo na nase primorje je li?"Veli Srbijanac
"Ma ne bre, ove godine cu u Tursku"
Crnogorac se zacudi "Kako u Tursku, pa s nama ste bili u zajednici"
"Jesmo, al kratko. S njima smo bili 500 godina"



Moja bivša je govorila: "Ko se tuče, taj se voli"
Ja sam je mnogo volio. Da joj Bog podari lijepu sahranu..



Presto lik piti nakon 20 godina "staža"
Dolazi u kafanu u kojoj svako jutro vec 20 godina pije dupli vlahov.
Konobar mu donese piće, kaže on:
- Ne, ne, prest'o sam pit'
- Pa šta ćeš?
- Daj mi sok.
- Koji?
- Pa, šta, jel to ima raznih?



Bario momak svoju djevojku da budu intimni a ona se opire jer je u principu
protivnik seksualnih odnosa prije braka. Kao argument u prilog svog zahtjeva
momak joj ponudi da ispriča poučnu priču.
Po pristanku on ispriča:
" Htio vrag da se ženi ali poštenom djevojkom pa je došao kod Boga da pita kako
da nađe poštenu djevojku. Dobio je odgovor da redom pita cure da spavaju sa
njim pa koja ne bude pristala da tu odmah odvede i oženi. Tako i bude i
vrag sebi nađe poštenu ženu."
Normalno ,djevojka ga na to upita " a koja je tu pouka?" i dobi slijedeći odgovor :
"PA AKO NE BUDEŠ DAVALA PRIJE BRAKA ODNIJEĆE TE ĐAVO U PAKAO"



Šta kaže plavuša kad joj kažeš da ima dobro dupe?
• Jebi ga...



Razgovaraju dvojica: -Zašto si poslao kćer da studira filozofiju?
-Pa, kad se uda, dok kuha mužu ručak ili pegla, neka ima o čemu razmišljati.



šta rade djeca narkomana na ćošku?
Pa ,iglaju se!



Madonna ima 55 godina njen dečko 26.
Jenifer Lopez 44 a njen dečko 26.
Sharon Stone 52 a njen dečko 25.
-Nemaš dečka? nebrini,možda se još nije rodio



Za vrijeme dovodjenja zarobeljnika, Savezni sekretar za sigurnost je stajao i
komandovao svojim vojnicima: ''Goni to anamo!!!''
...i tako nastade GVANTANAMO !!!


Poplave i baba


<< Arhiva >>