Bake i djedice hehe

12.05.2014.


Hvala svima na cestitkama povodom desetogodisnjice bloga...Drago mi je cuti da vam se svidja,
sto u prevodu znaci da treba nastaviti...Idemo dalje hehe



Svim curama koje me nisu upoznale u 2013.,
želim više sreće u 2014. godini.



Poslije lakse saobracajne nesrece , punija djevojka je prebacena do bolnice.
Ljekar uzima anamnezu:
- Koliko ste visoki i teski?
- 175cm , 60kg...
- Cujte,vi ste sad u bolnici , ne na Fb....!!



Kada je Bog stvorio Adama i Evu ostalo mu je samo još dvije stvari da im
podijeli. Bog se obrati oboma:
"Još su mi ostale dvije stvari da vam podarim: prva je sposobnost pišanja
stojeći..."
Adam ga prekine: "Ja, ja hoću to, to bi baš bilo cool, baš bi bilo lako i
praktično za mene... i zabavnije....!"
Bog pogleda u Evu, Eva klimnu glavom odobravajući i reče: "Zašto da ne?
Meni to baš i nije neophodno..."
Bog onda dade Adamu ovu sposobnost. Adam je vrištao od sreće, skakao
gore-dole, piškio okolo, prskao i trčao po plaži praveći razne figure u
pijesku svojim pišom i diveći se time što sve može.
Bog i Eva gledaše Adamovu radost, i Eva upita Boga:
"A ta druga stvar koju imaš na dar?"
Bog uzdahnu i odgovori:
" Mozak, Eva, mozak...."



Idu dvije guzice putem, kad jedna prde! Kaze druga: - Ote mi rijec iz usta!



Uzmem mužu tel i vidim u kontaktima "Besplatni sex"...
nisam mogla da izdržim da ne zovnem, kad ono zvoni moj telefon...



Mali Perica je pitao mamu što znače dvije riječi koje djeca u školi često koriste
- “Mačkica” i “Kučka”.
Mama se iznenadila ali je pribrano odgovorila:
- O, pa to je lako. Mačkica je mala maca, kao naš mali Žuća. A kučka je ženka psa,
kao naša Garava.
- Hvala mama.
Onda je Perica sreo tatu ispred garaže:
- Tata, djeca u školi koriste riječi koje ne razumijem.
- Koje riječi, sine?
- “Mačkica” i “kučka”. Pitao sam mamu ali mislim da mi nije rekla pravo značenje.
- Sine, nikada ne pitaj mamu u vezi takvih stvari, pitaj mene. Ja ću da ti objasnim.
Izvadio je Plejboj, otvorio duplericu, nacrtao krug posred međunožja i rekao:
- Ovo unutar kruga je mačkica.
- Shvatio sam, tata, a šta je kučka?
- Sve izvan kruga!



Pita sin majku:
- Mama, zašto se moja seka od tetke zove Ruža?
- Zato što tvoja tetka voli cvijeće.
- A, šta ti voliš mama?
- Đokice, ne budi dosadan više!


Bakice i djedice malo svirke


<< Arhiva >>