Specijalno-GASTARBAJTERI hehe

10.04.2014.



Svadjaju se Crnogorac i Bosanac....
* "Vi Crnogorci ste svi pederi", podrugljivo će Bosanac.
* "Ko je peder, oca da ti jebem!", naljuti se Crnogorac.



Sjedi starac na klupi u parku i plače. Ide neki čovjek i pita ga zašto plače.
Kaže uplakani starac:
- Oženio sam se nedavno sa mladom curom, tek 20 napunila. Svaki dan mi kuva, čisti i pere.
Kad dođe noć udaram k'o mladić! Toliko je dobra da mi vijagra ne treba...
Prolaznik ga pita:
- Pa vi biste trebali biti sretan čovjek! U čemu je problem?
Kaže stari kroz plač:
- Zaboravio sam gde stanujem...



Razgovaraju dve plavuše.
Sa koliko si ti izgubila nevinost ?
Sa četrnaest !
Au, a ja samo sa trojicom !



Kći: Mama, jedan dečko me zaprosio, ali mi se još ne poznajemo kako treba.
Mama: udaj se kćeri, udaj se dok te nije upoznao..



Sa ograde ludnice jedan luđak gleda prolaznike i pita:
- Ma koliko vas to ima unutra



Osnovali gubavci rock band. Nakon dva dana se raspali.



Pita Crvenkapa baku:
- Bako, bako, a zašto su ti tako velike uši i nos? I zašto imaš brkove?
- E, to ti je zato, unuko moja, što sam ja Crnogorka.



Što neće ptičja gripa u Crnu Goru?
Ne smiju labudovi među sokolove.



Žali se Mujo Hasi:
- Crko mi bojler, ba!!
Pita Haso:
- Kada?
- Ne kada, jebem te gluva, bojler !!!



Najkraći o Bračanima:
- Susjed
- Nemam



Zašto Crnogorac stavlja živu hobotnicu ispod peke?
Da mu miješa krumpire.



- Zasto plavusa trci nizbrdo kada prica vic?
- Da bi vic upalio.



Voze se muž i žena u autu i nailaze pokraj 2 svinje:
Muž: Ljubavi, jeli ovo neka tvoja rodbina?
Žena: Je, to su mi svekar i svekrva.,


<< Arhiva >>